Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Blotnik-ratować czy szukać używki.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Niestety mój prawy błotnik wymaga naprawy.Na początku był mały odprysk ale przez zaniedbanie i brak kasy,skaza się powiększyła.Nie wiem czy kiedyś był już robiony.Zastanawiam się czy szukać lakiernika, który to zrobi i odpowiednio lakier dobierze,żeby nie było różnicy czy szukać używki w dobrym stanie (wiadomo że auto pełnoletnie i kolor może być inny).

Można zrobić z tego "przejście" czy cały element musi być lakierowany?

Na lewym też widać zaczątki,jak się umyje auto.Co poradzicie?

3753886dbbfee80ab05aedf4e3b684cf.jpg

10ae8670dc917f4980b8d80886591fd7.jpg

687c8036e4a54da8278eaffc295fa8bd.jpg

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

może lepiej znaleźć dobrą używkę i oddać do lakiernika, żeby pomalował w kolor ? :) dobra opcja :)

Edytowane przez BF10
Opublikowano

może lepiej znaleźć dobrą używkę i oddać do lakiernika, żeby pomalował w kolor ? :) dobra opcja :)

Chyba by wyszło drożej.Zakup używanego i przemalowanie go w mój kolor LZ5T.Kiedyś się dowiadywalem to 300zl za element chcieli w Warszawie.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Ale doprowadzenie Twojego błotnika do ładu też trochę będzie kosztować :)

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez BF10
Opublikowano

Witam, jezeli dobrze widze na zdjeciu to nie ma zadnych wgnieceń, ja byn zostawił ten błotnik bo kupisz cos co bedzie na zdjeciu ladnie wygladac a okaze sie gorsza tandeta. wydasz 150zł za błotnik i 250 za malowanie, a przy tym błotniku nie ma duzo roboty. dasz to lakiernika, zetrze rdze, wyrówna powierzchnie, pomaluje i bedzie jak nowy

Opublikowano

Tez mi się wydaje że do uratowania, ale mniej jak 300 to raczej nie będzie, trzeba zeszlifować do blachy + szpachla + malowanie, oczywiście za jedną stronę.

Opublikowano

Dlatego mówię,przy tym też jest troszkę pracy :)

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Najlepiej podjechać do dobrego lakiernika i się dogadać co będzie szybciej i taniej. Jak się znajdzie dobrą używkę bez odprysków to szybciej będzie przemalować, czy taniej/drożej nie wiem. Kwestia ceny błotnika i lakierowania.

Opublikowano

No tak jak widać,całe szczęście że nie ma dziur wiec tylko poprawka lakiernicza :-D Trzeba poszukać jakiegoś godnego lakiernika.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Poszukaj na forum, napewno ktoś polecał już dobrego lakiernika z Waw-y.

Opublikowano

Gdyby było tylko tyle co na zdjęciu 3 to jak najbardziej ratować , jednak na zdjęciu 1 korozja jest poważna i kto wie czy już nie jest za późno. Po czasie wyjdzie ruda do wierzchu. Lepiej szukaj używki w dobrym stanie bez rdzy. Przemalujesz i będzie na lata.

Opublikowano

kup jakiś w dobrym stanie bo to dość poważnie już wygląda,popatrz mniej więcej na rok nie powinno być różnicy.ja miałem podobną sytuację w poprzednim samochodzie i jak kupiłem błotnik od samochodu 2 lata młodszego było ok

Opublikowano

Jak Ci się nie spieszy z tym, to poszukaj jakiejś używki pod kolor w super stanie. Koszt ok 200 zł. Przed założeniem zabeziecz wewnetrzna stronę jakimś barankiem, jak chce Ci się bawić to ranty przy nadkolach też i będziesz miał za 250zl elegancki blotnik na lata. Ja u siebie tak zrobiłem i mam spokój z wylazeniem rudego o odpryskami. Lakierowanie, to kupa kasy, a jak lakiernik spieprzy robotę, to lipe będziesz miał, bo znowu pójdzie odprysk delikatny, a dalej juz wiesz co się dzieje.

Opublikowano
Dzięki,podjadę w tygodniu bo to blisko roboty ;-)

kup jakiś w dobrym stanie bo to dość poważnie już wygląda,popatrz mniej więcej na rok nie powinno być różnicy.ja miałem podobną sytuację w poprzednim samochodzie i jak kupiłem błotnik od samochodu 2 lata młodszego było ok

Kupowanie na odległość to loteria.Jak bym gdzieś blisko znalaz to by warto podjechać i zobaczyć co się kupuje.

Myślałem też o zaminnikach,ale jak poczytalem opinie i zobaczyłem ostatnio chinczyk to tragedia.Pryszcze na całym rencie wychodzą.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Byłem też u miejscowego lakiernika.Koszt pomalowania 2 elementów to 800zl+robota blacharza ok.100zl.

Powiedział ze jest to do odratowania i nie wygląda najgorzej.Jak bym chciał kupić błotnik to cały musi lakierowac i będzie się odróżniać.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

2 elementy 800 zł? Nie za dużo? :)

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

2 elementy 800 zł? Nie za dużo? :)

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

+ cena blacharza.Cholernie drogo.Podjadę jeszcze w 2 miejsca i porównam cenowo.Aha,mówił,że 4 dni potrzebuje na zrobienie tego.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Wydaję mi się, że za drogo :) Podjedź, może akurat ktoś inny taniej Ci zrobi :)

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

U mnie porządny lakiernik robi za 350zl za element. W cenie jest też cieniowanie sąsiednich elementów, żeby różnicy nie było widać. Generalnie szkoda zachodu. Ja u siebie też mam dwa błotniki do zmiany, bo ruda wychodzi. W poprzedniej a4 malutko mi wylazilo na faktach, wiec chciałem sobie podmalowac. Zdjąłem nadkole i się przeraziłem, bo od wewnątrz pół błotnika było zżarte. Od tamtej pory uznaje tylko zasadę wymiany pod kolor.

Opublikowano

Troszkę poszukać i może coś dobrego się trafi w kolorze :) Malować, ceniować - dla mnie to droższa inwestycja :)

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...