jaczek7 Opublikowano 27 Marca 2012 Opublikowano 27 Marca 2012 no z taką mocą można już się czuć bezpiecznie na mieście, gratki
mystic.pl Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 zieluch, czy mi się wydawało, czy wstawiałeś finalny wykres na 350ps, bo sam już nie wiem czy zwidy mam ?
zieluch Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2012 zieluch, czy mi się wydawało, czy wstawiałeś finalny wykres na 350ps, bo sam już nie wiem czy zwidy mam ? Niestety to zwidy a szkoda
dankan Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 Witam Panowie szacun !!! zieluch powiedz mi to oryginalne turbo kkk50bv?
tomek 1880 Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 Witam, u kuzyna w A4 B8 silnik CAPA, też występowały jakieś tam drgania na zimnym i czasami ciepłym silniku (nie wiem czy o to takich drganiach piszecie?), po zmianie sprzęgła na ori, ale nie nowe, lecz z przebiegiem jakieś 4000km, wszystko ustało, a i dodatkowo zrobiliśmy porządek z łożyskiem podpierającym lewą przednią półoś. łożysko wyrobiło w obudowie większy otwór co skutkowało luzem w granicach +- 1mm. po zrobieniu tego i sprzęgła wszelakich wibracji brak. Dodam, ze stare tarcze były o 1,5mm cieńsze niż te nowe. Pozdrawiam.
alvaro Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 Sorry za OT ale te wycieranie w obudowie to chyba wada fabryczna skrzyń manualnych w B8
tomek 1880 Opublikowano 10 Listopada 2012 Opublikowano 10 Listopada 2012 Sorry za OT ale te wycieranie w obudowie to chyba wada fabryczna skrzyń manualnych w B8 Witam, to znaczy, że w b7 nie wycierały się te obudowy? Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się