H4mm3R Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 (edytowane) Z tego co piszesz przód pasuje p&p ale na tył wnioskuje ze tarcze od RS a karzma z a6 ? Przód P&P. Tył jarzma z A6, a tarcze z S4 B8 Edytowane 11 Grudnia 2015 przez H4mm3R
davidlive Opublikowano 11 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2015 Przewody mogą zostać fabryczne ?
afroo. Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 No i felga bodajże nie każda wchodzi na ten zacisk.
davidlive Opublikowano 12 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2015 Moja raczej wejdzie na każdy. ET 35 powinno dać radę.
afroo. Opublikowano 12 Grudnia 2015 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Nie tyle ET przeszkadza, co konkretny kształt i wypełnienie wewnętrznej strony ramion felgi. Ale Twoje są bez deep concave więc powinny ładnie spasować. Ładuj na tył 330mm, u mnie gotowy zestaw już czeka na założenie ale nie ma kiedy auta postawić. ; \
davidlive Opublikowano 12 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2015 Zrobie silnik i zobaczymy czy te nie wyrabiają, powertowałem temat, poszukałem i nie warto zmieniac tego co mam, najlepszy za ta kasę set do b7 moim zdaniem.
Dev Opublikowano 12 Grudnia 2015 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Tarcze zostaw z S4 345mm tylko poszukaj pod to zacisk 4tłok brembo z SQ5 Jestes pewien ze te dwa elementy beda ze soba wspòłgrać ? Bo ja nie.
H4mm3R Opublikowano 12 Grudnia 2015 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Tarcze zostaw z S4 345mm tylko poszukaj pod to zacisk 4tłok brembo z SQ5 Jestes pewien ze te dwa elementy beda ze soba wspòłgrać ? Bo ja nie. Już jedna B6 na Śląsku jeździ na takim setupie i nic się nie dzieje. Jeśli jest coś o czym warto wiedzieć, to z chęcią się dowiem.
Dev Opublikowano 12 Grudnia 2015 Opublikowano 12 Grudnia 2015 To najpierw sprawdz jaka tarcze na przodzie ma SQ5
H4mm3R Opublikowano 12 Grudnia 2015 Opublikowano 12 Grudnia 2015 To najpierw sprawdz jaka tarcze na przodzie ma SQ5 Poprawka, nie SQ5 a Q5 z 3.0TDI i heblem 345..
davidlive Opublikowano 12 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2015 Już to właśnie sprawdziłem, czyli zadzwoniłem do Tomasza Swoja drogą takie 370 z chęcią bym włożył
H4mm3R Opublikowano 12 Grudnia 2015 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Już to właśnie sprawdziłem, czyli zadzwoniłem do Tomasza Swoja drogą takie 370 z chęcią bym włożył 380x36
davidlive Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2015 (edytowane) Ja myślałem ze 370. Ogółem włożę może kiedyś większe heble ale musza sie pod 18" zmieścić. A 380 to chyba za wiele.Co ciekawe obczaiłem ze tarcza tył od sq5 jest taka sama jak w s4 b8 Edytowane 13 Grudnia 2015 przez davidlive
arek_cccp Opublikowano 23 Grudnia 2015 Opublikowano 23 Grudnia 2015 Widzę sprzedajesz hybrydę. Co wpadnie tak to ? Jakie mniejsze turbo ? Szkoda, że teraz się zdecydowałeś na sprzedaż bo bym wziął pewnie od Ciebie ale trudno..
davidlive Opublikowano 23 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2015 No nic o Twoich planach nie wiedziałem. Wleci słaby setup może kos na k03H i to wszystko.
toman Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Kurde ciekawe masz to audi! co się teraz dzieje? co w planach, bo te trochę się zmieniały na przestrzeni czasu
davidlive Opublikowano 16 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2016 Zmieniły sie to prawda. Dzieje sie ile może. Wpadł nowy wydech TIP i fmic. Nadspodziewanie dużo z tym pracy. Do tego założyłem dokładkę od cupry. Kupiłem wtryski 525cc i pare innych pier**l. Co najlepsze TIP jest od początku do końca 3" i niektórzy mówili ze nie wejdzie. Wynik na logach przed modami to 130g/s czyli około 163 ps (tak jak ori bfb) obecnie 141 g/s czyli okolice 175ps i bardzo fajna reakcja na gaz i zupełnie inna dynamika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się