Rafalo84 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Cześć Panie und Pany. Co wg. Was z miejsca będzie szybsze do 100km/h: 1. A4 B6 1.8T Q manual waga 1600 kg 240 KM 350 Nm, czy 2. A6 3.0TDI Q Triptronic waga 1750 kg 240 KM 450 Nm ? Przyjmujemy, że silniki są w podobnym stanie: dobrym, kierowcy ogarnięci. Czy da się z Triptroniciem ruszyć efektywnie z miejsca jak manualem? Słucham opinii ? P.S. Koleś z A6 założył się o 3 Litry Finladii,że wygra A6 jest na pewno nie modzone.
czechcu Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 (edytowane) a 100 na drugim biegu wykręcisz? A6 z tym motorem tylko tyle waży? Edytowane 23 Kwietnia 2015 przez czechcu
Rafalo84 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2015 (edytowane) Z tym 2 biegiem to zawsze jest problem żeby 100 zrobić, myślę te 60 mil czyli 96 km/h da radę do odciny. W sumie A6 jest w pełnym s-line bez ściemy to może i ważyć ciut więcej, hmm i opona 245. A4 ma 16 cali 205 opona. Edytowane 23 Kwietnia 2015 przez Rafalo84
Saylar Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 (edytowane) Stawialbym na b6 1.8T bo powinna byc duzo lzejsza od A6 z 3.0 TDI . Ja w kazdym badz razie na Twoim miejscu startowalbym bez zastanowienia PS. Startuj na rezerwie Edytowane 23 Kwietnia 2015 przez Saylar
kubson Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Strzał ze sprzęgla z wysokich obrotów i wygrywasz
neimaD Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 W c6 wkladasz LC i po sprawie :-) z mądrego telefonu
Rafalo84 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2015 W c6 wkladasz LC i po sprawie :-) z mądrego telefonu Wiadomo,że robiąc w A6 program i procedurę LC to pozamiata A4. Mnie chodzi o ten konkretny przypadek, chyba,że czegoś nie wiem i każde A6 w triptronicu ma LC.
carrera369 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Jesteś pewien, że A6 ma fabryczną moc? Może właściciel ma ochotę na te 3 litry Finlandii
Rafalo84 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Jesteś pewien, że A6 ma fabryczną moc? Może właściciel ma ochotę na te 3 litry Finlandii Zakład dotyczy tylko gdy A6 jest w serii. Jeśliby się okazało,że jest modzone to bez sensu cała ta rozkmina. Za 2 tyg. będzie jechał na program i hamownie. Auto świeżo kupione.
Dreger Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Jeżeli B6 jest zmodzone na 240 km i 350 Nm a do tego jest w manualu i Q to bez problemu wygra od 0 do 100 z C6 w dieslu ( jeżeli jest w seri ) C6 3,0 TDI Q waży pewnie więcej niż 1750 kg
rav14 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 (edytowane) 105km/h 2 bieg odcinka 6800 - avj 5 biegów ośka. -stawiam na b6 Edytowane 23 Kwietnia 2015 przez rav14
czechcu Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 (edytowane) ja mam jakieś 233KM i z BMW 330 kompleksów nie mam ale piszę o prędkościach 120-210km/h bo mam jedną ośke i na stracie bieda ale powinieneś dać rade bo zmodzone 1.8T zapier... A C6 waży na bank więcej niż te 1750 (wywal zapas i zbędne graty każdy kilogram na wagę litra finlandii ) Edytowane 23 Kwietnia 2015 przez czechcu
POWER-KRIS Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Musisz się wyrobić w 7 sekundach, wtedy możesz próbować. [emoji12] Mimo wszystko stawiam na B6.
krzysiekml Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 zdecydowanie 1.8T,240KM ma poniżej 7sek
Wandej Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Wygra A4. Tutaj nie ma co porównywać manual i tip. jakby oba auta w automacie albo w manualu to tak. Tutaj a4 przeciągasz na 2 biegu do 100km/h a a6 musi przerzucić 3 biegi na wolnym tipie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się