renegat207 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam wszystkich. Ostatnio kolega poprosił mnie abym mu zwiększył obroty silnika na biegu jałowym bo ma zbyt niskie. Auto to Audi A4 B7 z 2006 r. silnik 2.0 TDI PD 140 KM. Czy ta procedura czyli 01 silnik -dostęp upoważniony -login 12233- kanał 06 a potem zmiana wartości adaptacji podejdzie do tego modelu? Jeszcze słyszałem o opcji z kanałem 02 w adaptacjach. Będę bardzo wdzięczny za wszelką pomoc. Pozdrawiam forumowiczów. Edytowane 29 Czerwca 2015 przez wrclaguna
zarowka79 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Witam wszystkich. Ostatnio kolega poprosił mnie abym mu zwiększył obroty silnika na biegu jałowym bo ma zbyt niskie. Auto to Audi A4 B7 z 2006 r. silnik 2.0 TDI PD 140 KM. Czy ta procedura czyli 01 silnik -dostęp upoważniony -login 12233- kanał 06 a potem zmiana wartości adaptacji podejdzie do tego modelu? Jeszcze słyszałem o opcji z kanałem 02 w adaptacjach. Będę bardzo wdzięczny za wszelką pomoc. Pozdrawiam forumowiczów. Dawki mozna zmienic tylko w programie sterownika silnika - odpowiednie mapy; zimny silnik - mapy zmieniaja sie wraz ze wzrostem temperatury silnika az do .... rozgrzany silnik -ostatnia mapa. Tutaj to juz grzebanie w programie vcds na nic sie nie zda.
kresek Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Dawki a obroty dwie różne sprawy. Oczywiście obroty można vcds podnieść.
zarowka79 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Kolego kresek -no to zdradź mi jak to zrobić w Vcds w sterowniku z 2005 r jakoś żaden spec nie był w stanie zrobić tego po vagu - mowię o podniesieniu obrotów na jałowym. I z góry dziękuje Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
lukaszooo Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Czy da się to zrobić w b7 tego nie wiem. B5 i b6 da się napewno, wieczorem podam ci procedurę. Nie moge znaleźć procedury dla B6, puki co mam dla b5: 1-engine 11 login i tu wpisujemy 12233 10 adaptacja: Zmiana dawki paliwa Channel Number: 01 W adaptacji zaczynamy od : domyślnej wartości (32768) (max co można wpisać to:65535) i klikamy TEST, sterownik wyświetli nam jaką wartość maksymalną może przyjąć, jeżeli powtórzy wartość 32768, trzeba jeszcze raz wpisać proponowaną przez siebie wcześniej wartość i wcisnąć Test Gdy ustawimy sobie dawkę wciskamy test i save (Jak większą wartość adaptujemy to podnosimy dawkę) Zmiana obrotów Channel Number: 02 Podobnie działa jak w dawce paliwa Jak większą wartość adaptujemy to podnosimy obroty) Współczynnik wypełnienia EGR Channel Number: 03 Podając graniczną wartość można go ponoć wyłączyć całkowicie (osobiście raz testowałem w AHY, ale turbina zwariowała i zaczął przeładowywać), jeżeli już, to proponuję zaślepiać fizycznie. Początek wtrysku Channel Number: 03 Ponoć można tu też poprzestawiać podobnie jak wyżej, jednak osobiście początek wtrysku ustawiam fizycznie. Zmiana dawki startowej Channel Number: 05-dawka startowa (Jak większą wartość adaptujemy to podnosimy dawkę startową) Zmiana czasu grzania świec: Channel Number- 12. czas grzania świec (w niektórych silnikach ta grupa jest niedostępna) Zmienić wartość adaptacji 32768 (default) na niższą wartość aby wydłużyć czas grzania świec. Zabawę w tym kanale proponuję robić na zimnym silniku, aby sobie od razu można było zweryfikować poczynania. Należy pamiętać , ze przed zmianami zapisujemy wartości jakie były wcześniej, a po zmianie robimy test i save (aby zapisać zmiany) ! WSZELKIE ZMIANY WYKONUJECIE NA WŁASNE RYZYKO :!:
zarowka79 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Opublikowano 25 Czerwca 2015 No to macie odpowiedz... Dawki paliwa .... To są parametry w ecu, których vagiem nie ruszycie w edu 16 Ani w b6 ani w b7 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Egr także vagiem nie ruszycie - to nie ta epoka, ze vag da radę Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
lukaszooo Opublikowano 26 Czerwca 2015 Opublikowano 26 Czerwca 2015 W b6 też można to zmienić, obrotów nie ruszalem ale czas otwarcie egr zmieniałem i nie było problemu.
zarowka79 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Drodzy koledzy, kolego kresek, kolego lukaszooo ... Przyznaje sie do bledu tak obroty mozna zminic w b7 w sterowniku edu16 - ta opcja dziala tak samo jak w b5 czy w b6. Jednoczesnie nie odstaje od mojej wersji - iz nie da sie ... juz wyjasniam. Zakres mozliwy zmiany obrotow w b7 to 840-900 obr/min. Ta opcja jak najbardziej dziala. Jesli natomiast owi spece ... o ktorych mowilem wczesniej nie byli w stanie podniesc obrotow, to dlatego, ze obroty byly juz podniesione do maximum czyli do 900 obr/min. Podniesienie obrotow z tego zakresu za pomoca vag/VCDS juz nie jest mozliwe. Dlatego wspomnialem o zmianie map, oraz grzebanie w dawkach. Jednym slowem -przepraszam. Dziekuje za wyrozumialosc.
lukaszooo Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Nie jestem tunerem ani diagnostą, nigdy nie grzebałem w mapach ani nawet nie widziałem takiego procesu. Powiedz mi tylko po co podnosić obroty jałowe ponad 900 rpm ?????
zarowka79 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Jak spec nie wie ze są na 900 a chce je podnieść ... To dlatego. A potem sie dowiaduje i chce 920, 950 i sie nie da Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1
Bieniek B7 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Chciałem zwiększyć wolne obroty w mojej B7 ALZ 1,6. Skanerem CAN się nie udało wyświetliło się TEN POJAZD NIE OBSŁUGUJE TEJ FUNKCJI. Vag Com 311.2 i 409.1 wywaliły napis NOT AVAILABLE (NIEDOSTĘPNE) to w jaki sposób zwiększyć te obroty? Chciałem zwiększyć wolne obroty w mojej B7 ALZ 1,6. Skanerem CAN się nie udało wyświetliło się TEN POJAZD NIE OBSŁUGUJE TEJ FUNKCJI. Vag Com 311.2 i 409.1 wywaliły napis NOT AVAILABLE (NIEDOSTĘPNE) to w jaki sposób zwiększyć te obroty? Drodzy koledzy, kolego kresek, kolego lukaszooo ... Przyznaje sie do bledu tak obroty mozna zminic w b7 w sterowniku edu16 - ta opcja dziala tak samo jak w b5 czy w b6. Jednoczesnie nie odstaje od mojej wersji - iz nie da sie ... juz wyjasniam. Zakres mozliwy zmiany obrotow w b7 to 840-900 obr/min. Ta opcja jak najbardziej dziala. Jesli natomiast owi spece ... o ktorych mowilem wczesniej nie byli w stanie podniesc obrotow, to dlatego, ze obroty byly juz podniesione do maximum czyli do 900 obr/min. Podniesienie obrotow z tego zakresu za pomoca vag/VCDS juz nie jest mozliwe. Dlatego wspomnialem o zmianie map, oraz grzebanie w dawkach. Jednym slowem -przepraszam. Dziekuje za wyrozumialosc. Jak wejść w tą adaptację? Kanał 002? u mnie wywala Not Available
Lukasz_mk2 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Chciałem zwiększyć wolne obroty w mojej B7 ALZ 1,6. Skanerem CAN się nie udało wyświetliło się TEN POJAZD NIE OBSŁUGUJE TEJ FUNKCJI. Vag Com 311.2 i 409.1 wywaliły napis NOT AVAILABLE (NIEDOSTĘPNE) to w jaki sposób zwiększyć te obroty? Chciałem zwiększyć wolne obroty w mojej B7 ALZ 1,6. Skanerem CAN się nie udało wyświetliło się TEN POJAZD NIE OBSŁUGUJE TEJ FUNKCJI. Vag Com 311.2 i 409.1 wywaliły napis NOT AVAILABLE (NIEDOSTĘPNE) to w jaki sposób zwiększyć te obroty? Drodzy koledzy, kolego kresek, kolego lukaszooo ... Przyznaje sie do bledu tak obroty mozna zminic w b7 w sterowniku edu16 - ta opcja dziala tak samo jak w b5 czy w b6. Jednoczesnie nie odstaje od mojej wersji - iz nie da sie ... juz wyjasniam. Zakres mozliwy zmiany obrotow w b7 to 840-900 obr/min. Ta opcja jak najbardziej dziala. Jesli natomiast owi spece ... o ktorych mowilem wczesniej nie byli w stanie podniesc obrotow, to dlatego, ze obroty byly juz podniesione do maximum czyli do 900 obr/min. Podniesienie obrotow z tego zakresu za pomoca vag/VCDS juz nie jest mozliwe. Dlatego wspomnialem o zmianie map, oraz grzebanie w dawkach. Jednym slowem -przepraszam. Dziekuje za wyrozumialosc. Jak wejść w tą adaptację? Kanał 002? u mnie wywala Not Available kolego a w jakim celu chcesz to zrobić?? Jeśli obecnie przy ustawieniach nazwijmy je "domyślnymi" coś jest nie tak, to może lepiej szukać przyczyny, a nie iść na skróty.
Bieniek B7 Opublikowano 1 Września 2016 Opublikowano 1 Września 2016 Chciałem zwiększyć wolne obroty w mojej B7 ALZ 1,6. Skanerem CAN się nie udało wyświetliło się TEN POJAZD NIE OBSŁUGUJE TEJ FUNKCJI. Vag Com 311.2 i 409.1 wywaliły napis NOT AVAILABLE (NIEDOSTĘPNE) to w jaki sposób zwiększyć te obroty? Chciałem zwiększyć wolne obroty w mojej B7 ALZ 1,6. Skanerem CAN się nie udało wyświetliło się TEN POJAZD NIE OBSŁUGUJE TEJ FUNKCJI. Vag Com 311.2 i 409.1 wywaliły napis NOT AVAILABLE (NIEDOSTĘPNE) to w jaki sposób zwiększyć te obroty? Drodzy koledzy, kolego kresek, kolego lukaszooo ... Przyznaje sie do bledu tak obroty mozna zminic w b7 w sterowniku edu16 - ta opcja dziala tak samo jak w b5 czy w b6. Jednoczesnie nie odstaje od mojej wersji - iz nie da sie ... juz wyjasniam. Zakres mozliwy zmiany obrotow w b7 to 840-900 obr/min. Ta opcja jak najbardziej dziala. Jesli natomiast owi spece ... o ktorych mowilem wczesniej nie byli w stanie podniesc obrotow, to dlatego, ze obroty byly juz podniesione do maximum czyli do 900 obr/min. Podniesienie obrotow z tego zakresu za pomoca vag/VCDS juz nie jest mozliwe. Dlatego wspomnialem o zmianie map, oraz grzebanie w dawkach. Jednym slowem -przepraszam. Dziekuje za wyrozumialosc. Jak wejść w tą adaptację? Kanał 002? u mnie wywala Not Available kolego a w jakim celu chcesz to zrobić?? Jeśli obecnie przy ustawieniach nazwijmy je "domyślnymi" coś jest nie tak, to może lepiej szukać przyczyny, a nie iść na skróty. Obroty spadają mi do ok 600 jak wyżuce na luz. Obroty powinny być od ok 750 do 850 ja mam 705-736. Login 12233 mi nie wchodzi. Jaki może być do silnkia ALZ?
holek013 Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 Chciałem zwiększyć wolne obroty w mojej B7 ALZ 1,6. Skanerem CAN się nie udało wyświetliło się TEN POJAZD NIE OBSŁUGUJE TEJ FUNKCJI. Vag Com 311.2 i 409.1 wywaliły napis NOT AVAILABLE (NIEDOSTĘPNE) to w jaki sposób zwiększyć te obroty? Chciałem zwiększyć wolne obroty w mojej B7 ALZ 1,6. Skanerem CAN się nie udało wyświetliło się TEN POJAZD NIE OBSŁUGUJE TEJ FUNKCJI. Vag Com 311.2 i 409.1 wywaliły napis NOT AVAILABLE (NIEDOSTĘPNE) to w jaki sposób zwiększyć te obroty? Drodzy koledzy, kolego kresek, kolego lukaszooo ... Przyznaje sie do bledu tak obroty mozna zminic w b7 w sterowniku edu16 - ta opcja dziala tak samo jak w b5 czy w b6. Jednoczesnie nie odstaje od mojej wersji - iz nie da sie ... juz wyjasniam. Zakres mozliwy zmiany obrotow w b7 to 840-900 obr/min. Ta opcja jak najbardziej dziala. Jesli natomiast owi spece ... o ktorych mowilem wczesniej nie byli w stanie podniesc obrotow, to dlatego, ze obroty byly juz podniesione do maximum czyli do 900 obr/min. Podniesienie obrotow z tego zakresu za pomoca vag/VCDS juz nie jest mozliwe. Dlatego wspomnialem o zmianie map, oraz grzebanie w dawkach. Jednym slowem -przepraszam. Dziekuje za wyrozumialosc. Jak wejść w tą adaptację? Kanał 002? u mnie wywala Not Available kolego a w jakim celu chcesz to zrobić?? Jeśli obecnie przy ustawieniach nazwijmy je "domyślnymi" coś jest nie tak, to może lepiej szukać przyczyny, a nie iść na skróty. Obroty spadają mi do ok 600 jak wyżuce na luz. Obroty powinny być od ok 750 do 850 ja mam 705-736. Login 12233 mi nie wchodzi. Jaki może być do silnkia ALZ? Ja mam ten sam problem.Tym kodem 12233 nie mogę zalogować się i nie mogę nigdzie znaleźć informacji jaki może być inny login do mojego silnika BWE.
BananKK Opublikowano 15 Czerwca 2019 Opublikowano 15 Czerwca 2019 (edytowane) Witam. Potrzebował bym hasło do logowania do silnika ALF 2.4 PB+GAZ Avant 1998 potrzebne do zwiększenia obrotów. Przepustnica wyczyszczona przepływomierz preczyszczony zaadaptowane. A zdążą się ze gaśnie obroty spadają. Obroty mam 800 a chciałbym z 1000 lub 1100. Spadki obrotów z 800 do 200 i potrafi zgasnąć. haslo wcześniej wypisane nie pasują . Z góry dzięki. Edytowane 15 Czerwca 2019 przez BananKK
kamil-vag Opublikowano 16 Czerwca 2019 Opublikowano 16 Czerwca 2019 22 godziny temu, BananKK napisał: Witam. Potrzebował bym hasło do logowania do silnika ALF 2.4 PB+GAZ Avant 1998 potrzebne do zwiększenia obrotów. Przepustnica wyczyszczona przepływomierz preczyszczony zaadaptowane. A zdążą się ze gaśnie obroty spadają. Obroty mam 800 a chciałbym z 1000 lub 1100. Spadki obrotów z 800 do 200 i potrafi zgasnąć. To jest login do silników TDI, zapytaj w dziale PB o Twój problem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się