QaDo Opublikowano 7 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
main Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 super wątek. wszystko fajnie przedstawione jednak mnie zaciekawił skład Twojej mikstury do czyszczenia nagaru jesli oczywiście możesz zdradzić i nie jest to taką tajemnicą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ChiPis Opublikowano 26 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 Jakie objawy pojawiają się przy uszkodzeniu EGR i zabrudzeniu przepustnicy? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiok81 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2015 temat fajny i bardzo przydatny, fajnie by było gdyby ktos to rozszerzył jeszcze o zdemontowanie i czyszczenie kolektora 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kooga Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 (edytowane) Jakie objawy pojawiają się przy uszkodzeniu EGR i zabrudzeniu przepustnicy? U mnie zaczynala migac lampka od swiec zarowych, po paru godzinach migania wlaczyla sie lampka "check engine" po przeczytaniu bledow okazalo sie, ze to przez egr. Wiec tez zabieram sie za czyszczenie. Pomocny watek Edytowane 6 Sierpnia 2015 przez Kooga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas309 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Jak czyscisz egr wyczysc jeszcze kolektor i wtedy to ma sens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kooga Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Po wyczyszczeniu zaworu nadal blad sie pojawia, moze to byc cos innego niz EGR? Skoro blad mowi o EGR-erze? Z tego co doczytalem sie, to zabki moga byc polamane, ale sprawdzilem i sa cale. Chyba, ze EGR wyzional ducha? Ktos moze cos wie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ChiPis Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Ja już u Siebie jestem po wymianie EGRu, czyszczenie nic nie dało. Cały czas pluł błędem. Wymieniłem i jest jak ta lala ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kooga Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 To pewnie mnie tez czeka wymiana :< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QaDo Opublikowano 16 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 @Lukas309, nie koniecznie, EGR na szczęście samw sobie zatrzymuje większość syfu, a jako, że w ssącym występuje wyższe ciśnienie to jest dużo czystszy, niekiedy nie ma sensu go czyścić. Oczywiście można, ale korzyści będa nieadekwatne do poświęconego czasu. @Kooga, jak pokazałem na jednym zdjęciu często zacieka olej więc podejrzewam, że Twój został zalany, czyszczenie elektroniki raczej już nie pomoże. Możliwe też uszkodzenie koła plastikowego, przyciętego przez nagar. Oczywiście poza kosztowną wymianą zostaje tańsze i dożywotnie usunięcie programowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kooga Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 @Lukas309, nie koniecznie, EGR na szczęście samw sobie zatrzymuje większość syfu, a jako, że w ssącym występuje wyższe ciśnienie to jest dużo czystszy, niekiedy nie ma sensu go czyścić. Oczywiście można, ale korzyści będa nieadekwatne do poświęconego czasu. @Kooga, jak pokazałem na jednym zdjęciu często zacieka olej więc podejrzewam, że Twój został zalany, czyszczenie elektroniki raczej już nie pomoże. Możliwe też uszkodzenie koła plastikowego, przyciętego przez nagar. Oczywiście poza kosztowną wymianą zostaje tańsze i dożywotnie usunięcie programowe U mnie winna byla przepustnica, do srodka dostalo sie duuzo oleju. Po wymianie wszystko ladnie chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcian Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Koledzy ,czy zle działająca przepustnica może być odpowiedzialna za problem z uruchomieniem silnika , (start silnika jak by paliwa brakowało) , oraz dwa razy mi zgasl silnik na biegu jałowym , i nie chciał odpalic , potem laweta i do serwisu ,gdzie auto odpaliło od kopa ,stało sie tak dwa razy. Dodam że zero blędów na kompie.O egr nie pytam bo wymienilem w ASO,zresztą na starym było to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgajder Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Oczywiście poza kosztowną wymianą zostaje tańsze i dożywotnie usunięcie programowe Co bedzie jesli sie wyprogramuje EGR, a DPF pozostanie, co wtedy? Szybciej bedzie sie zapelniał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibons Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Koledzy ,czy zle działająca przepustnica może być odpowiedzialna za problem z uruchomieniem silnika , (start silnika jak by paliwa brakowało) , oraz dwa razy mi zgasl silnik na biegu jałowym , i nie chciał odpalic , potem laweta i do serwisu ,gdzie auto odpaliło od kopa ,stało sie tak dwa razy. Dodam że zero blędów na kompie.O egr nie pytam bo wymienilem w ASO,zresztą na starym było to samo. Tak może być. Rozbierz wyczyść i poskładaj jeszcze raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcian Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 (edytowane) A czy odpiąc akumulator , oraz czy w razie czeego nową przepustnice trzeba jakoś adaptowac. Edytowane 28 Października 2015 przez wojcian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kooga Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Nie musisz odpinac akumulatora, nowa przepustnica sama się aadaptuje wystarczy tylko po zamontowaniu nowej przepustnicy włączyć zapłon na 30 sekund Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcian Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 A za co ta przepustnica odpowiada w naszych klekotach, calu czas mnie to nurtuje czy to może mieć coś wspólnego z moim rozruchem silnika ,(nie chciał zaskoczyć jak by nie było paliwa) tak się stalo tylko raz , a za chwile odpalil normalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Netfcher Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Witam, A dobieral sie ktos do egr'u z cjca? Czy w ogole da sie go wyczyscic? Tak wyglada: EGR w tym silniku znajduje sie po lewej stronie silnika i posiada dolaczona chlodnice spalin. Trzymaja go 4 sruby. Spedzilem dzisiaj na tym 3 godziny, 3 sruby wykrecilem, ale jedna znajduje sie za metalowa rurka prowadzaca z egru do kolektora wydechowego, z ktorej tez udalo mi sie wykrecic jedynie 3 z 4 srub. Masakra... Juz wiem czemu mechanik nie chcial sie za to za bardzo zabierac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbigor Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 A za co ta przepustnica odpowiada w naszych klekotach Przepustnica to inaczej klapa gasząca. Gdy wyłączasz silnik to przepustnica zamyka dopływ powietrza niezależnie od tego że wtryski przestają podawać paliwo.Jest to też ostatnia instancja zabezpieczająca silnik przed wybuchem w przypadku choroby szalonych turbin. Gdy sie wyjsr@ turbo i rzygnie olejem w dolot to ten olej może służyć za paliwo dla silnika nawet jak wyłączysz zapłon. Żeby silnik nagle nie wykręcił tylu obrotów że korba wyjdzie bokiem zabezpiecza go przepustnica. Zamknie dopływ powietrza i zgasi silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek76 Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 (edytowane) Witam, A dobieral sie ktos do egr'u z cjca? Czy w ogole da sie go wyczyscic? Tak wyglada: EGR w tym silniku znajduje sie po lewej stronie silnika i posiada dolaczona chlodnice spalin. Trzymaja go 4 sruby. Spedzilem dzisiaj na tym 3 godziny, 3 sruby wykrecilem, ale jedna znajduje sie za metalowa rurka prowadzaca z egru do kolektora wydechowego, z ktorej tez udalo mi sie wykrecic jedynie 3 z 4 srub. Masakra... Juz wiem czemu mechanik nie chcial sie za to za bardzo zabierac... U mnie w cjcb jest taki sam, jak kolego rozbierzesz to napisz co i jak bo też chciałem wyczyścić ale bałem sie za to brać. Edytowane 1 Listopada 2015 przez czarek76 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się