Unf Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 (edytowane) W oczekiwaniu na paczkę od dzika z nową przepływką, probówałem sprawdzić szczelność dolotu zgodnie z instrukcją: http://www.a4mods.com/index.php?page=webcontent/pages/boostleak.html&category=5 Zmontowałem więc co trzeba (zamieszczam zdjęcia) i w związku z tym, że nie mam dostępu do normalnego kompresora podjechałem na Shella i wpialem tam kompresor do pompowania opon Efekt taki, że wieczko mojego kolanka, które ręką ciężko wyciagnąć bo jest od środku zagumowane - wystrzeliło Pytanie dlaczego: brak nieszczelności czy taki kompresor się nie nadaje (odrazu wbija 2 bary zamiast powolutku jak się powinno tak naprawde)? Ps: na zdjeciu nie widac ale korek od wlewu oleju był oczywiście otwarty. https://drive.google.com/file/d/0ByGRyxiBwlQuVHJoQzN6bkVXcmptZG5UdWhJLUdIR1VZNFFN/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0ByGRyxiBwlQuY3Fmdm9iSDEwbHdKWVVJVzRUZ2U4ZlhsZXlF/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0ByGRyxiBwlQuVXd1RGs0UWpxbmRZbFcwazVkelRnT2RxZ2dj/view?usp=sharing Edytowane 13 Maja 2015 przez Unf 1
sawul Opublikowano 13 Maja 2015 Opublikowano 13 Maja 2015 Nie ma co się dziwić że był wystrzał przy 2 barach miał prawo zrób go na stałe wklej .
Unf Opublikowano 13 Maja 2015 Autor Opublikowano 13 Maja 2015 Tak zrobie. Przy okazji - instrukcje mowia o cisnieniu w okolicach 15 PSI czyli 0,9 Bar. Podpinanie sie na stacji paliw jest mimo wszystko bezpieczne?
azure Opublikowano 13 Maja 2015 Opublikowano 13 Maja 2015 na stacji ponizej 2bar nie zjedziesz? Jakie dokładnie części kupiłeś, mógłbyś to zalinkować/opisać tak żeby u nas w kraju było to łatwiej znaleźć niż po opisach z linku? Szczególnie zastanawiam się nad tą zaślepką, bo rurę to pewnie znalazłbym.
Unf Opublikowano 13 Maja 2015 Autor Opublikowano 13 Maja 2015 (edytowane) No na stacji nie ma jak regulowac przeplywu. Wlasnie wrocilem z pomiaru po zaklejeniu na stale, kompresor cisnal az 4 bary wiec robilismy "krotkie strzaly" - poza bulgotaniem oleju w misce zadnych innych odglosow, uklad uwazam za szczelny Jasne bardzo chetnie opisze dokladnie wszystkie czesci, polecam Brico Marche (bo tam kupilem wszystko co potrzebne, poza korkiem od wina ale to chyba oczywiste skad wziac korek ) Kolanko: PCVSZ 75 4,49zł [75mm to jego średnica wewnętrzna od strony gdzie znajduje się guma, foto poniżej] Korek: PCVSZ korek 75 2,79zł Złączka złota: szybkozłączka 6,99zł [ o średnicy 6mm ] Klej: dra k.motoryzacyjna 13,99zł [ dwuskładnikowy klej + utwardzacz, coś jak poxipol miesza sie obie pasty ] + teraz klej zeby korek z kolankiem zespolic na stale --> kropelka. Otwór we wieczku na umieszczenie szybkozłączki wytopiłem lutownicą z dość grubym grotem https://drive.google...iew?usp=sharing https://drive.google...iew?usp=sharing https://drive.google...iew?usp=sharing Edytowane 13 Maja 2015 przez Unf
opti Opublikowano 17 Maja 2015 Opublikowano 17 Maja 2015 Czy to normalne, poza "bulgotaniem oleju" szumi gdzieś jakby z turbo, ciśnienie nabite na kompresorze ok.1-1,5bara było Auto jeździ bdb,błędów brak (chciałem kontrolnie sprawdzić, po zrobieniu takiego urządzonka do pomiaru szczelności). 1
street_soldier Opublikowano 27 Maja 2016 Opublikowano 27 Maja 2016 Odgrzeje kotleta. A wentyl z dętki rowerowej, napompowanie zwykłą pompką nożną zda egzamin, czy szkoda sobie zawracać głowę i majstrować sprawdzoną konstrukcję?
michal008 Opublikowano 31 Lipca 2017 Opublikowano 31 Lipca 2017 a ma bulgotać czy ma być całkiem szczelne? bo u mnie bulgota właśnie
Marcin Gugu33 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Nie zapominaj otworzyć korka.
Marcin13 Opublikowano 7 Marca 2018 Opublikowano 7 Marca 2018 Witam muszę sprawdzić szczelność dolotu ciśnieniowo. Pytałem u okolicznych majstrów nikt nie zna tematu... Czyli przyjdzie mi zrobić to samemu. Nie chce nic zepsuć wiec jeśli dobrze rozumiem to muszę zrobić to tak: 1 Odpiąć wąż który wychodzi z puszki filtra i tam dopasować kolanko z wentylem. 2 Odczepić taki zawór z kształcie grzyba ( chyba odma) z Tipa i go zaślepić. 3 Odkręcić korek od wlewu silnika 4 Ściągnąć wąż z przepustnicy i go zaślepić 5 Puścić w dolot ok 1 Bar i nasłuchiwać UWAGA : Nie jestem pewien kroku 4 ale były gdzieś filmy że tak robili Pozdrawiam
cysiek18 Opublikowano 7 Marca 2018 Opublikowano 7 Marca 2018 Godzinę temu, Marcin13 napisał: 4 Ściągnąć wąż z przepustnicy i go zaślepić Możesz i tak i tak. Ja zawsze zaślepiam tylko w TIP wyjście na odmę i puszczam ciśnienie 0,5 - 0,8 bar. Nie przeraź się bulgotania oleju w misce, norma. Zrób sobie w butelce z atomizerem wodę z mydłem i psikaj na połączenia 1
Marcin13 Opublikowano 7 Marca 2018 Opublikowano 7 Marca 2018 Mam 1.8t AWT a gdzieś pisali też o odpinaniu DV czy faktycznie potrzeba??? 1
cysiek18 Opublikowano 7 Marca 2018 Opublikowano 7 Marca 2018 3 godziny temu, Marcin13 napisał: Mam 1.8t AWT a gdzieś pisali też o odpinaniu DV czy faktycznie potrzeba??? Jeżeli dasz duże ciśnienie to możesz go uszkodzić. Jak dasz 0,5 - 0,8 bar to nic nie powinno się stać. 1
Marcin13 Opublikowano 7 Marca 2018 Opublikowano 7 Marca 2018 Ok dzięki czyli tylko zdejmę odmę i zaślepię oraz odkręcę korek od oleju... Ogólnie to podejrzewam tzw. Eżektor bo trochę przy min jakby delikatnie syczy na tym opaskach jak min poruszam....
krzysiekml Opublikowano 7 Marca 2018 Opublikowano 7 Marca 2018 u mnie właśnie ezektor się rozszczelnił na łączeniu/zgrzewie nowy w aso 127pln
Marcin13 Opublikowano 7 Marca 2018 Opublikowano 7 Marca 2018 To muszę szczegółowo go sprawdzić wypadało mi się że to z opasek ale kto wie może z obudowy.... Czy rozczelniony może wpływać na pracę silnika czy też dodatnie korekty sondy lambda? Mam za ubogo na logach dynamicznych a kanały 115 i 118 są ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się