Bartollo Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Do wymiany czujnika temp paliwa trzeba ściągnąć tylko pokrywkę nastawnika odkręcić 2 torxy i czujniczek masz w ręce
Aleksanderr Opublikowano 2 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2015 Chwilowo daje sobie spokój Maglownica dziś ma przyjść z nią będę walczył tylko nie wiem czy kanał potrzebny Jak coś zrobię dam znać
maniekaudia4 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 (edytowane) tak jak kolega Bartollo napisał ustaw dawkę gdzieś na 3.2 mg/R przy wyłączonych odbiornikach prądu (klima, radio, światła), kąt na 51-55 wtedy samochód powinien zacząć jechać Instrukcja jak to zrobić Vagiem jeśli jest zakres regulacji ustawienie dawki paliwa wybieramiA) 1-engine B 11 login i tu wpisujemy zaleznie od silnika dla 1.9 tdi kod 12233C) 10 adaptacja D) kanał 1 - dawka paliwa zmieniasz przyciskami up/down test i save niższa wartość mg/R oznacza większą dawkę paliwa przy mechanicznym ustawianiu nastawnikiem uważaj, żeby nie ustawić za dużej dawki, silnik może się rozbiegać, wtedy tylko gaszenie na biegu cię uratuje tutaj masz link do pliku w pdf ustawienie kąta dawki itp ze zdjęciami http://chomikuj.pl/TimonFR/zachomikowane/Problemy+z+odpalaniem+TDI++ustawienie+k*c4*85ta+wtrysku*2c+korekcja+dawki+paliwa+i+dawki+rozruchowej/Problemy+z+odpalaniem+TDI++ustawienie+k*c4*85ta+wtrysku*2c+korekcja+dawki+paliwa+i+dawki+rozruchowej,3142160524.pdf Edytowane 2 Czerwca 2015 przez maniekaudia4
Aleksanderr Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Jutro to przestawię zobaczymy może będę miał jakieś 70 koni już z 90 jak dobrze pójdzie I mamy kilka przyczyn nie działa n75:) nie działa gruszka turbiny do sterowania sztangą Jest opcja wymienić samą gruszkę ?
Hezen Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 (edytowane) N75 da się zregenerować. Jest możliwość wymiany samej gruszki ale najpierw ją sprawdź - zakładasz na wężyk na gruszke i podpinasz dużą strzykawkę. Zaciągasz strzykawką powietrze i patrzysz czy grucha jest szczelna. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 29 Sierpnia 2015 przez Hezen
Aleksanderr Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Zamieniałem zawór z sprawnego 1z, i nie było reakcji. próbowałem wężykiem wciągnąć powietrze i nie było reakcji sztangi, ręką tylko się rusza:)
Hezen Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 (edytowane) Wciągać można różne rzeczy ale płuca Ci nie starczą żeby ruszyć sztangą gruszki. Jeśli masz turbo ze zmienną geometrią to zawór z 1Z u Ciebie nie zadziała i dziać nie będzie. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 29 Sierpnia 2015 przez Hezen
Bartollo Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 (edytowane) Z profilu wynika ze kolega ma 1z wiec turbo z WG i tam sztanga nie będzie chodzić jak w VNT Edytowane 30 Sierpnia 2015 przez Bartollo
fanthomas18 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 N75 był z mojego B5 1Z, taki sam jak u pacjenta
Aleksanderr Opublikowano 14 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2015 (edytowane) Dalej problem nierozwiązany. Metoda prób i błędów. Gruszka turbiny przesuwa sie gdy w nią dmuchnę strzykawką. N75 gdy podłączyłem do Aku słychać cykanie. W n18 czuć ze jeden przewód zasysa. W n75 jeden przewodzik od turbiny ledwo dmucha. Podłączyłem bezpośrednio ten co dmucha do gruchy. Zero reakcji gruchy. Podmieniałem n75 z n18 bez skutku.Pytania brzmią:- Czy przewodzik od turbiny do n75 powinien wytworzyć ciśnienie które poruszy sztangą?- czy sztanga powinna się ruszać przy wciągnięciu powietrza czy pompowaniu?- jak sprawdzić zawór n75 bez samochodu? ( napompowany balonik> podpięcie zasilania > pusty balonik ) jest opcja ?Jakieś pomysły ?Myślałem ze sztanga poszła. Kupiłem nowa ale niepasująca i wychodzi na to ze działa na odwrotnej zasadzie niż ta która mam zamontowana. Tamta wysuwa się gdy pociągnę a moja gdy dmuchnę. Jakieś pomysły dalsze ?Dolegliwość ogólna ? Sztanga się nie rusza. edit: - Jak nazywa się element w turbinie który produkuje Ciśnienie do ruszenia gruchą? - Jakie wskazanie na wakuometrze powinno być na podpiętym wężyku od turbo ? Widziałem kiedyś na filmiku że gościu na vagu wchodził w bloki pomiarowe, blok 11 kliknął coś że było słychać jak zaworek chodzi, próbowałem powtórzyć jego działania ale bez skutku:( Odświeżam:( ktoś pomoże szukam info jak nazywa sie cześć turbiny odpowiedzialna za dmuchanie w ta rurkę Edytowane 10 Grudnia 2015 przez Aleksanderr
wesz82 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Po primo masz 1z tam nie masz podciśnienia a ciśnienie. Ciśnienie powinno wypychać sztange gruszki a nie ją wsysac. Wszystkim steruje jak zawsze N75 Turbo napędzane jest przez spaliny nie ma tam żadnego elementu. Co do testu na vag to chyba nie zrobisz tego na WG musisz miez turbo ze zmienno geometrią tj VNT. Sluchaj nie wiem jak jest w WG ale w VNT po zsunieciu wezyka z gruszki sztanga opada. Gdzies kiedyś słyszałem ze jak dmuchniesz w gruszke a sztanga wykona ruch to grucha do wymiany.
Aleksanderr Opublikowano 14 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2015 Po primo masz 1z tam nie masz podciśnienia a ciśnienie. Ciśnienie powinno wypychać sztange gruszki a nie ją wsysac. Wszystkim steruje jak zawsze N75 Turbo napędzane jest przez spaliny nie ma tam żadnego elementu. Co do testu na vag to chyba nie zrobisz tego na WG musisz miez turbo ze zmienno geometrią tj VNT. Sluchaj nie wiem jak jest w WG ale w VNT po zsunieciu wezyka z gruszki sztanga opada. Gdzies kiedyś słyszałem ze jak dmuchniesz w gruszke a sztanga wykona ruch to grucha do wymiany. Kolego z tego co piszesz ma racje, moja sztanga rusza się gdy w nią dmuchne strzykawką -> czyli gruszka sprawna Jednak z tego co piszesz: Gdzies kiedyś słyszałem ze jak dmuchniesz w gruszke a sztanga wykona ruch to grucha do wymiany. Z tego co słyszałeś musiałeś źle usłyszeć bo sztanga w 1z jak powiedziałeś powinna się ruszać gdy się dmuchnie, Wydaje mi się że problemem są te spaliny które napędzają (przez n75) gruszkę. N75 nie ma za zadania stwarzać Ciśnienia tylko przekazać je na gruszkę, więc omijając n75: Przewód z turbiny zakładamy na gruszkę to gruszka powinna się ruszyć. Wydaje mi się że jest za małe Ciśnienie tych spalin tylko jak to sprawdzić ?
wesz82 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Jeszcze raz.. Spaliny powoduja to ze turbo dmycha tj nasze ciśnienie doładowania. Pracą hamulców,zaworkami n-17,75 oraz gruszką w 1z steruje ciśnienie nie spaliny,ciśnienie napędzane jest przez pompe która wytwarza ciśnienie(nie pytaj jak sie nazywa fachowo ale o nią pytasz) U mnie pompa od podcisnienia znajduje sie z tyłu silnika troszkę pod n18 u Ciebie pewnie pompa od ciśnienia też tam sie znajduje. Zrób tak wpisz w google i poszukaj sobie jakie cisnienie ma wytwarzac pompa tuż przy wyjściu a jakie na końcu całego układu tj na wezyku od gruszki,załatw przyrzad do mierzenia cisnienia i pomierz co i jak. Jak znajde 5 minut to sam poszukam ale uwierz mi ze na innych forach tez maja takie problemy..
Aleksanderr Opublikowano 14 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2015 ale wziac to na logikę są 3 przewody 1 od gruszki 2 od dolotu 3 od turbiny Nie ma żadnego połączenia turbo z ta pompka ;( wiem o która chodzi ta od n18 egr pomijając n18, czy ten schemat pasuje do 1z? innych nie znalazłem, bo ogólnie nie mam przewodu do n75 z vacum tylko jak mówiłem od turbiny. (pomijając układ podłączenia tylko fakt "urządzeń") Dodając jeszcze vacum jest pompą podciśnieniową a nie ciśnieniową ;/ już sam pokręciłem się ze wszystkim ;(
mantix Opublikowano 14 Grudnia 2015 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Bo nie ma być połączenia z żadną pompą, do n75 idzie ciśnienie z dolotu
Aleksanderr Opublikowano 15 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2015 z przewodzika z dolotu nic nie dmucha a raczej tam oddaje zbędne ciśnienie gdy n75 jest w pozycji zamknietej.
lukaszooo Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Zeby sprawdzic turbo laczy sie przewod z dolotu prosto pod gruszke, silnik bedzie slabszy ale awaryjnego nie zlapie. schmat ktory pokzales jest od VNT u ciebie jest zawor usustowy ktory napedza cisnie doladowania a nie spaliny. Sam ostatnio sie nacielem z tym zaworem usustowym
Aleksanderr Opublikowano 15 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2015 Gdy tak podłączę których grup logi mogę zrobić czy faktycznie to coś dało? Czyli gdy podłączę przewód od dolotu do gruszki gruszka powinna sie ruszać ?
lukaszooo Opublikowano 15 Grudnia 2015 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Do turba robi sie logi grupy 11 dynamicznie. Jak tak polaczysz auto bedzie sporo slabsze.
Mozgu Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Tak jak koledzy pisali. Polacz bezposrednio z dolotu do gruszki. Ogolnie to w dolocie na wolnych obrotach nie ma cisnienia i nie ma co dmuchac. cisnienie w dolocie ktore otwiera klapke WG osiaga sie pod obciazniem czyli w trakcie jakzy dopiero okolo 2000 obrotow w góre. na luzie jak dasz gazu to moze troszke cos dmuchnie. ale malo co. schemat twoj to cos takiego http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2e50add4cbaacaef.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się