Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chiptuning 2.5 tdi V6 tiptronic 150 KM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja uważam, że to nie ma sensu. Ale jest parę osób, które kupiły i wydają się być zadowolone.

Opublikowano

Witam

Mam takie pytano co do tego tematu

na ile można podnieść moc i z jakimi konsekwencjami dla silnika

A4 `98 AVANT 2.5 TDI AFB - Manual 6

jakie ceny takich rozwiązań i gdzie to załatwić (okoloce Poznania)

z góry dzięki za pomoc

Opublikowano
Witam

Mam takie pytano co do tego tematu

na ile można podnieść moc i z jakimi konsekwencjami dla silnika

A4 `98 AVANT 2.5 TDI AFB - Manual 6

jakie ceny takich rozwiązań i gdzie to załatwić (okoloce Poznania)

z góry dzięki za pomoc

wszystkiego dowiesz sie tutaj

http://www.tdi-tuning.pl/kontakt_poznan.htm

koniec OT

Opublikowano

witam

ja sie dowadywalem u mastersa - oddział w Poznaniu (mam taki sam silnik 2,5) i koszty okolo 2 tys.

pozdr

Opublikowano

Samym programem (spokojną modyfikacją) 175-185PS i 370-380Nm płasko można zrobić. Mocniejsze mody oczywiście także są możliwe bo układ wtryskowy i doładowania na to pozwalają. Jeżeli silniki nie cierpią na podstawowe dolegliwości to tuningujcie, przyrost w takim motorku jest na prawdę duuży.

Warunek skrzynia manual albo tiptronik - multitronik jest nie tuningowalny...

Pozdrawiam

Opublikowano

Jeżeli Tiptronic, to razem z modem skrzyni inaczej skrzynia warjuje, a to już nie u Mastersa.

Opublikowano
Jeżeli Tiptronic, to razem z modem skrzyni inaczej skrzynia warjuje, a to już nie u Mastersa.

Norbi skąd ta opinia ?. Robiłem takie silniki i nie ma z nimi żadnych problemów.

Zmień zdanie które masz po nie udanej modyfikacji pewnie swojego auta :exclaim: :question: .

Ktoś to wykonał nie poprawnie stad Twoje problemy :exclaim:

Opublikowano
Jeżeli Tiptronic, to razem z modem skrzyni inaczej skrzynia warjuje, a to już nie u Mastersa.

Norbi skąd ta opinia ?. Robiłem takie silniki i nie ma z nimi żadnych problemów.

Zmień zdanie które masz po nie udanej modyfikacji pewnie swojego auta :exclaim: :question: .

Ktoś to wykonał nie poprawnie stad Twoje problemy :exclaim:

Powiem Ci ,że mnie zaskoczyłeś bo słyszałem o kilku autkach po sofcie z Tipem i w każdym były podobne problemu jak kiedyś u mnie, tzn. po zwiekszeniu momentu skrzynia przy maksymalnym przyspieszaniu wariowała na 4 i 5 biegu. Zrzucała z 5 na 4 aby po chwili wrzucic na 5 i od nowa. Przy przyspieszaniu spokojnym sutuacja nie wystepowała. Kilkakrotnie wracałem na poprawke i po dwóch bodajże korektach(czyt. obniżeniu momentu) autko jeździło jak przed softem. Robiłem to u dość dobrze znanego w moich stornach Mastersa i zasiegałem opinii u Diagtronika i powiedzieli mi to samo. Bez zmiany oprogramowania Tipa nie ma co sie brac za soft 2.5TDI. Poprostu getribe ma ograniczenie momentu i powyzej bodajże 360 Nm zaczyna szaleć.
Opublikowano

W Diagtroniku jak bylem na wymianie wtryskiwacza sterujacego to panowie zaproponowal soft na ok 190 Km i 400NM, mial to byc soft bezpieczny jakbym sie uparl i obiecal dbac o autko to mozna wiecej, tyle tylko ze u mnie siedzi AYM i manual.

Opublikowano
Powiem Ci ,że mnie zaskoczyłeś bo słyszałem o kilku autkach po sofcie z Tipem i w każdym były podobne problemu jak kiedyś u mnie, tzn. po zwiekszeniu momentu skrzynia przy maksymalnym przyspieszaniu wariowała na 4 i 5 biegu. Zrzucała z 5 na 4 aby po chwili wrzucic na 5 i od nowa. Przy przyspieszaniu spokojnym sutuacja nie wystepowała. Kilkakrotnie wracałem na poprawke i po dwóch bodajże korektach(czyt. obniżeniu momentu) autko jeździło jak przed softem. Robiłem to u dość dobrze znanego w moich stornach Mastersa i zasiegałem opinii u Diagtronika i powiedzieli mi to samo. Bez zmiany oprogramowania Tipa nie ma co sie brac za soft 2.5TDI. Poprostu getribe ma ograniczenie momentu i powyzej bodajże 360 Nm zaczyna szaleć.

Oczywiście masz racje ale nawet do 360Nm to jest całe 50-60Nm od serii to po pierwsze a po drugie to można zrobić do tego moment w jak najszerszym zakresie obrotów :!:. Kolejna sprawa to moc, ona idzie w pewnym stopniu z momentem obrotowym w parze ale spokojnie można zrobić 20-25Km wiecej i także postarać się aby przyrost był w jak najszerszym zakresie obrotów.

Zdaje sobe sprawe jak wyglada sytuacja z automatami bo je tuninguje, w przypadku 2.5TDi to co 2-3 auto przyjeźdzające na soft ma skrzynie automatyczną.

Kolejna sprawa która wychodzi przy modowaniu automatu to płynność przepinania biegów, tym skrzyniom często zdarza się wpiąć bieg "brutalnie" "bez poślizgu" i na to też jest metoda..

Jeszcze raz powtarzam ktoś nie przyłożył się do modyfikacji Twojego auta :!:

Opublikowano
Jeszcze raz powtarzam ktoś nie przyłożył się do modyfikacji Twojego auta :!:
Bardzo możliwe, absolutnie nie neguje tego co mówisz, ale autko już jakiś czas temu zamienione na obecne,a tu jak narazie mocy nie brakuje (pewnie do czasu) :lol:
Opublikowano

Jasne :wink: faktycznie jakby nie czipować tego 2.5TDi to dalej będzie wolne przy Twoim nowym nabytku :twisted:

Opublikowano
Jasne :wink: faktycznie jakby nie czipować tego 2.5TDi to dalej będzie wolne przy Twoim nowym nabytku :twisted:
:quattro:
Opublikowano

2.5 TI AFB 290tys.km.

Dużo większa frajda z jazdy :lol:

Zawsze mogłoby być więcej, człowiek szybko się przyzwyczaja :confused:

946bd3848529e5b5m.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...