sambo Opublikowano 3 Września 2015 Autor Opublikowano 3 Września 2015 Mam zalane pb98 Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Łukasz13 Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 W paliwie bym się nie doszukiwał przyczyn, zresztą log samego kanału 033 nie wiele mówi w zasadzie nic, jak robisz loga to przynajmniej żeby czasy wtrysków były i do tego 033 czyli 002+033, przepływke to teraz masz jaką?
sambo Opublikowano 4 Września 2015 Autor Opublikowano 4 Września 2015 (edytowane) W paliwie bym się nie doszukiwał przyczyn, zresztą log samego kanału 033 nie wiele mówi w zasadzie nic, jak robisz loga to przynajmniej żeby czasy wtrysków były i do tego 033 czyli 002+033, przepływke to teraz masz jaką? Przeplywke mam starą oryginalna od nowości. Zamówiłem pompę walbro gss342 tak profilaktycznie. Logi zrobione : http://vaglog.pl/log_231027.html Tak porównuje sobie logi z innymi BEX, to moja przepływka wartość 100 g/s pokazuje dopiero przy 4600 rpm.. a u innych 100 g/s jest już przy 3000 rpm.. Edytowane 4 Września 2015 przez sambo
Łukasz13 Opublikowano 4 Września 2015 Opublikowano 4 Września 2015 No ja bym szukał przepływki bo brakuje jakies 15g.
sambo Opublikowano 4 Września 2015 Autor Opublikowano 4 Września 2015 No ja bym szukał przepływki bo brakuje jakies 15g. Czyli z pompą raczej ok? Pomimo tych kiepskich wyników na 033
edekxp Opublikowano 4 Września 2015 Opublikowano 4 Września 2015 No jakoś ubogo, ale czasy nie są wydłużane a chyba powinny. Jakby brakowało paliwa, może jakaś nieszczelność dolotu
sambo Opublikowano 4 Września 2015 Autor Opublikowano 4 Września 2015 No jakoś ubogo, ale czasy nie są wydłużane a chyba powinny. Jakby brakowało paliwa, może jakaś nieszczelność dolotu Ale skoro paliwa jest za mało to raczej wina układu paliwa a nie nieszczelności dolotu? Chyba, że sie mylę?
Łukasz13 Opublikowano 4 Września 2015 Opublikowano 4 Września 2015 Za bardzo troche kombinujesz, nie pamietam żebym pisał że jest problem z paliwem, takie same korekty będą jak będzie za duzo powietrza a za mało paliwa, (nieszczelny dolot czy zaniżajaca przepływka), założ dobrą przepływkę możesz pożyczyć jak masz od kogo i sprawdz.
sambo Opublikowano 4 Września 2015 Autor Opublikowano 4 Września 2015 Ok. Zatem zamawiam oryginalną przepływke i odezwę sie z logami. Dziękuje za cenne info. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
azure Opublikowano 4 Września 2015 Opublikowano 4 Września 2015 (edytowane) Wrzuć nową przepływkę, choć u mnie na nowej przepływce Boscha przepływy dużo wyższe nie wychodzą (max jakieś 10g/s w peaku). U mnie 100g/s jest gdzieś około 4kRPM. Soft seryjny. Edytowane 4 Września 2015 przez azure
sambo Opublikowano 10 Września 2015 Autor Opublikowano 10 Września 2015 Tak zrobie. Martwią mnie tylko te wyniki w kanale 033. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Po tygodniu od wywalenia kata pojawił się check.. Wywaliło 3 błędy: 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: P1114 - 008- -Internal Resistance too High - Intermittent 16795 - Secondary Air Injection System P0411 - 002 - incorect Flow Detected- mil on 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: P0130 - 008 - Malfunction in Circuit - intermittent O ile pierwsze 2 nie są zbyt istotne bo dotoczą drugiej sondy albo SAI , to chyba 3 błąd dotyczy sondy przed katalizatorem?
azure Opublikowano 10 Września 2015 Opublikowano 10 Września 2015 (edytowane) Drugi to problem z SAI - u mnie ostatnio to samo. Póki co sprawdzam czy pojawienie się błędu ma wpływ na coś, np. korekty długoterminowe... bo coś ostatnio autko delikatnie więcej pali. Trzeci dotyczy pierwszej sondy. Posprawdzaj czy po wycince kata wszystkie kable idące do sondy są całe i na swoim miejscu. Logowałeś auto po wycince kata? Edytowane 10 Września 2015 przez azure
sambo Opublikowano 10 Września 2015 Autor Opublikowano 10 Września 2015 (edytowane) Wiem ze drugi to SAI, bo odłączyłem wtyczkę od pompy Ale niepokoi mnie 3 błąd Tak logowałem kilka postów wyżej są logi.http://vaglog.pl/log_231027.htmlWysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Wiem ze drugi to SAI, bo odłączyłem wtyczkę od pompy Ale niepokoi mnie 3 błąd Tak logowałem kilka postów wyżej są logi.http://vaglog.pl/log_231027.htmlWysłane z mojego iPhone przez Tapatalk A wiec kupiłem nową oryginalną przepływkę. Oto logi: http://vaglog.pl/log_231743.html http://vaglog.pl/log_231744.html http://vaglog.pl/log_231745.html A tu ciekawostka: ( logi robione 30 min przed tymi powyżej tylko na WYŁĄCZONEJ klimatyzacji): http://vaglog.pl/log_231800.html http://vaglog.pl/log_231799.html Jak to jest że jest aż taka różnica? na wyłączonej klimatyzacji praktycznie nie cofa zapłonów.. Edytowane 11 Września 2015 przez sambo
czechcu Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 duże zapotrzebowanie na prąd? a może agregat od klimy stawia duży opór mechaniczny? Dziś też zrobię logi na AC/OFF
sambo Opublikowano 11 Września 2015 Autor Opublikowano 11 Września 2015 Fakt, ze mój akumulator powoli sie kończy.. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
czechcu Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 (edytowane) wiem że nasze fury mają problem z osiągnięciem 14,4V i nawet w jednym aucie widziałem jakąś przeróbkę która to poprawia Edytowane 11 Września 2015 przez czechcu
sambo Opublikowano 11 Września 2015 Autor Opublikowano 11 Września 2015 (edytowane) Tego nie sprawdzałem. Ale sam akumulator u mnie ma 12.2V.. A z tego co wiem to sprawny Aku ma 12.5v Sprawdziłem ładowanie na oddalonym silniku z klimatyzacja, światłami i radiem. 14.02v Edytowane 11 Września 2015 przez sambo
czechcu Opublikowano 12 Września 2015 Opublikowano 12 Września 2015 dziś zrobiłem logi z klimą i bez różnicy nie widzę u siebie http://vaglog.pl/log_231998.html pierwsze od góry bez drugie z klimą
sambo Opublikowano 12 Września 2015 Autor Opublikowano 12 Września 2015 Dzięki za logi. Moze problem jest z akumulatorem.. Albo samym alternatorem. Ważne ze auto jedzie już naprawdę dobrze. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
stachu86 Opublikowano 17 Września 2015 Opublikowano 17 Września 2015 Tez mam 16514 ale sonda pracuje. Podaje wartosci. Sporadycznie sie pojawia. Gdzies nie laczy: kostka, lub pekniety przewod.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się