golden87 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 21 godzin temu, danielstol napisał: Jaka jest roznica pomiędzy 320 a s4? Nie wielka... oba zaciski sa na tym samym klocku, tylko tarcza troche wieksza.... Moze w końcu ktos sie pokusi o ten swap z A8D3 360 mm, to już by było coś... a Ty Daniel lecisz odwaznie
niwet Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 4 godziny temu, golden87 napisał: Nie wielka... oba zaciski sa na tym samym klocku, tylko tarcza troche wieksza.... Moze w końcu ktos sie pokusi o ten swap z A8D3 360 mm, to już by było coś... a Ty Daniel lecisz odwaznie Z tego co wiem po zaadoptowaniu klocka z 320 do 345 są później jakieś problemy z tego co kiedyś wyczytałem Zacisk 345 jest minimalnie większy od 320, znajdą się co powiedzą że oba te zaciski są te same ale Dev. przy mnie przykładał oba zaciski i ten od s4 jest minimalnie większy Na większych prędkościach na pewno odczujesz różnicę przy hamowaniu z prosiakiem jest taki problem, że twoje ispiri już raczej nie wejdą gdy będziesz je miał na aucie
Mizur138 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Dajcie spokoj z hamulcami od prosiaka,był temat na forum ze to ladnie aby wyglada a hamuje tak samo jak z S4 B7 i w dodatku trzeba kombinowac z felga,wedlug mnie zabieg nie wart uwagi,chyba ze chcesz sie chwalic duzym zaciskiem Wez taki zestaw jak ja mam i bedziesz mega zadowlony.
DanielMod Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Jak na razie wygrywa s4 345 mm i tył 330 z zaciskiem T5 ? Jednak TTRS kusi strasznie ale nie wiadomo jak siadzie z moim kołem. Widziałem jeszcze brembo z Q5, ktoś wie coś na temat? ?
golden87 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 7 minut temu, danielstol napisał: Jak na razie wygrywa s4 345 mm i tył 330 z zaciskiem T5 ? Jednak TTRS kusi strasznie ale nie wiadomo jak siadzie z moim kołem. Widziałem jeszcze brembo z Q5, ktoś wie coś na temat? ? Tylko to dalej jednotłok.... Powiem tak mialem 320 i Ferrodo DS Sport, teraz mam 345 i Ferrodo zwykly klocek... i szczerze, zaluje ze nie dalem DS Sport'ow, bo hamuje to podobnie ? do tego Ferrodo zwykle pyla jak chol..... ? mimo ze Rottinger zalecal je do tych tarcz Po tym jak w Passacie przeszedlem z jendotloku 312 mm na dwutlok 321 z S6C5 naprawde roznica byla mega. Gdybym wiedzial, ze sprzedajacy moje auto zrobil mnie lekko w trabke i nie kupil tarcz 345 gdzie okazalo sie ze hebel mam 320, i na predkosci zaciski kombinowalem to bym uderzal w to A8, tam jest wiecej tloczkow i mozna czasem trafic w bardzo atrakcyjnej cenie zestaw.
DanielMod Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Wczoraj mały spocik naszej grupy z Podkarpacia ? 2
Kajan Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Godzinę temu, danielstol napisał: Wczoraj mały spocik naszej grupy z Podkarpacia ? ??
staniek Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Zaletą brembo z q5 jest jego waga, co do grama to już nie pamiętam, ale zacisk z klockami waży chyba coś koło 5,5 kg trzeba stoczyć tarczę S4 na coś koło 343 mm, i pobawić się z elastycznym przewodem hamulcowym.
black4 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Gratulacje Panowie piękne auta ! Dzięki za foty Pozdrowienia od A4 Klub Warszawa
franekv6 Opublikowano 16 Września 2018 Opublikowano 16 Września 2018 Piękne auto. Daniel a czy dużo jest kłopotu z zamontowaniem GTB2060 do Bpw?
DanielMod Opublikowano 16 Września 2018 Autor Opublikowano 16 Września 2018 Jeśli kupisz gotową przerobioną turbinę np. od Krzyśka to do przeróbki dolot powierza z puszki filtra do turba , wydech tzn. minimum DP z 2,75 cala , i wylot powietrza doładowanego do FMIC bo to wymagane przy takiej dużej dmuchawie oczywiście . Weże chłodzenia podpiąć zamiast chłodniczki spalin , podłączyć spływ i dolot oleju i to chyba wszystko .
franekv6 Opublikowano 16 Września 2018 Opublikowano 16 Września 2018 To nie tak łatwo.Dziękuję za odpowiedź
DanielMod Opublikowano 24 Września 2018 Autor Opublikowano 24 Września 2018 Wyjazd z pracy do końca października ale pomału kompletuje hamownie. Po przymiarkach będzie 345 przód i 330 tył na zacisku T5. Myślę jeszcze jaki kolor siadzie do mojej czarnej mamby? ?Aa i dzięki @Wandej za blaszki. ?
KoJ@K Opublikowano 24 Września 2018 Opublikowano 24 Września 2018 (edytowane) Jebaj seledynowe Takie jaśnoutkie Będą fajnie kontrastowały z ciemną budą i ciemnym kołem Edytowane 24 Września 2018 przez KoJ@K
tomekhxc Opublikowano 25 Września 2018 Opublikowano 25 Września 2018 11 godzin temu, KoJ@K napisał: Jebaj seledynowe Ta majtkowy róż ja bym tu nie kombinował , wsio na czarno to i heble
Adam87 Opublikowano 25 Września 2018 Opublikowano 25 Września 2018 15 minut temu, tomekhxc napisał: Ta majtkowy róż ja bym tu nie kombinował , wsio na czarno to i heble Najbardziej pasuje wszystko czarne..
DanielMod Opublikowano 25 Września 2018 Autor Opublikowano 25 Września 2018 A może kolor jak u @FroS-t? ?
DanielMod Opublikowano 2 Października 2018 Autor Opublikowano 2 Października 2018 Eska na blaszkach zacisków to i w dokładce też pasuje
MarcinL Opublikowano 2 Października 2018 Opublikowano 2 Października 2018 Ciekawy jestem efektu, bo jak dobrze widzę, to nachodzą na siebie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się