Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SWAP hamulców w Audi A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

pasi

  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Dnia 8.08.2017 o 17:46, Marcin_G napisał:

Witam,

Jeśli chciałbym zmienić hamulce na S4 to jakie powinenem wybrać tarcze bo etka podaje dwa rozmiary 345x29,5 oraz 345x30

Samochód jest z czerwca 2009r

przedlift, więc ori szły 345x29,5

aczkolwiek, jak napisano, różnica marginalna

Opublikowano
przedlift, więc ori szły 345x29,5
aczkolwiek, jak napisano, różnica marginalna

Tylko chodziło mi o to czy podejdą 345x30 bo w rozmiarze 345x29,5 jest znikoma ilość tarczy


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano

Podejdą

Opublikowano

czy przy zmianie zacisków z 314 na 320 trzeba coś zmienić oprócz zacisków i jarzm??

przewody??

Opublikowano
Godzinę temu, chrisx napisał:

czy przy zmianie zacisków z 314 na 320 trzeba coś zmienić oprócz zacisków i jarzm??

przewody??

tarcze i klocki

reszta bez zmian

Opublikowano
2 minuty temu, rafalpe napisał:

Podłączam się pod pytanie.
Dodatkowo czy po zmianie 314->320 trzeba coś kodować / zmieniać jakieś ustawienia / itp?

jw

Opublikowano

Brakuje..... klocków :)

Opublikowano

pytanie z innej beczki czy rozmiar tylnich tarcz hamulcowych w przypadku 1,8 tfsi a 2,0 tfsi jest taki sam??

Opublikowano
4 godziny temu, chrisx napisał:

pytanie z innej beczki czy rozmiar tylnich tarcz hamulcowych w przypadku 1,8 tfsi a 2,0 tfsi jest taki sam??

taki sam

Opublikowano

Poważnie napisałem.... brakuje tylko klockow

Opublikowano
Godzinę temu, rafalpe napisał:

trochę z innej beczki

mówicie panowie, że trzeba czyścić otwory w tarczach wierconych bo inaczej będą pęknięcia wokół tych otworów.
Jak zatem wytłumaczyć fakt, że w mercedesach ten problem nie występuje? Znam z 5 posiadaczy takich tarcz w mercach (montaż fabryczny), żaden z nich nie czyści otworów a pęknięć nie ma.
Jakie tarcze i klocki montuje mercedes? Ktoś wie?

Bzdura, chyba że tarcza jest już na tyle cienka i wymaga wymiany.

Opublikowano
25 minut temu, rafalpe napisał:

?

ale że co bzdura?

Że trzeba czyścić te otwory, bo pękają.

Opublikowano

Ja zrobiłem na takich tarczach 60tyś i nie czyściłem ani razu. Nic nie pękało

Opublikowano

Generalnie nie ma sensu kupowac z dziuerami jak sie nie chce czyscic...

Opublikowano
2 godziny temu, st4yKool napisał:

Generalnie nie ma sensu kupowac z dziuerami jak sie nie chce czyscic...

Nic nie trzeba czyścić... Nie siej fermentu.

Opublikowano

Jasne ze trzeba czysic.. skad wy sie urwaliscie lol

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Opublikowano
Normalnie wiedziałem, że ktoś to napisze [emoji3]
a na poważnie panowie? totalnie nie wiem jak powinien wyglądać taki zacisk dlatego zapytałem.

Można by go ewentualnie benzyną ekstrakcyjną maznąć jak by Ci sie chciało [emoji3]
Opublikowano

Czy 4ro tłoczek z Brembo Q5 występuje w dwóch rozmiarach? dla tarczy 320 i 345? 

Nr części 8R0615107 vs 8R0615107A. Czy ten 320 to będzie p&p zastępstwo 8K0615123?

Opublikowano
17 minut temu, pydzik napisał:

Czy 4ro tłoczek z Brembo Q5 występuje w dwóch rozmiarach? dla tarczy 320 i 345? 

Nr części 8R0615107 vs 8R0615107A. Czy ten 320 to będzie p&p zastępstwo 8K0615123?

Tak.

Tak.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...