Dev Opublikowano 1 Lutego 2018 Opublikowano 1 Lutego 2018 16 godzin temu, Audinside napisał: Dokładnie o taką odpowiedź mi chodziło. Wielkie dzięki! Napisz mi jeszcze proszę czy te numery będą wybite bez względu czy zacisk będzie od A4 A5 Q5 czy A6 ? jedyne co jest na jarzmach to romb z cyfrą 3
Gibons Opublikowano 2 Lutego 2018 Opublikowano 2 Lutego 2018 7 godzin temu, corradoowner napisał: tak, będą pasowały Jestes pewien ? to nie jest zacisk ani od b8 ani od a5 ani od q5 tylko z innej audi.
corradoowner Opublikowano 2 Lutego 2018 Opublikowano 2 Lutego 2018 W tej chwili juz nie jestem pewien, porównałem tylko wizualnie do moich. Jeżeli wprowadziłem kogoś w błąd to przepraszam
daniell-gda Opublikowano 3 Lutego 2018 Opublikowano 3 Lutego 2018 Dzięki za odpowiedź A możesz mi jeszcze potwierdzić czy te tylne zaciski 330 podpasują do A4 B8? To jest Zacisk od a6 c7 tyl 4g5Wysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka
Gibons Opublikowano 3 Lutego 2018 Opublikowano 3 Lutego 2018 3 godziny temu, daniell-gda napisał: To jest Zacisk od a6 c7 tyl 4g5 Wysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka Zgadza się
Gibons Opublikowano 3 Lutego 2018 Opublikowano 3 Lutego 2018 11 minut temu, Dev napisał: daje się do tego oplot i pasuje a co bez oplotu nie pasuje ?
Dev Opublikowano 3 Lutego 2018 Opublikowano 3 Lutego 2018 22 minuty temu, Gibons napisał: a co bez oplotu nie pasuje ? nie, bo trzeba go odpowiednio przygotować a tego nie zrobisz na elastycznym seryjnym przewodzie
Gibons Opublikowano 3 Lutego 2018 Opublikowano 3 Lutego 2018 9 minut temu, Dev napisał: nie, bo trzeba go odpowiednio przygotować a tego nie zrobisz na elastycznym seryjnym przewodzie Dziwne bo "wyjście" przewodu jest dokładnie takie samo jak w zacisku s4 i taki sam przewod gumowy.
wolwerin Opublikowano 4 Lutego 2018 Opublikowano 4 Lutego 2018 W dniu 3.02.2018 o 19:24, Dev napisał: daje się do tego oplot i pasuje Dzięki Dev za info, zaciski lecą do malowania a przy montażu zobaczę o co chodzi z tymi przewodami.
winner4 Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 Hamulce 356x34 "Akebono" z S4 8W z tarczami/klockami pasują PnP do S4 8K? Będę wdzięczny za konkretne odpowiedzi.
Dev Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 33 minuty temu, winner4 napisał: Hamulce 356x34 "Akebono" z S4 8W z tarczami/klockami pasują PnP do S4 8K? Będę wdzięczny za konkretne odpowiedzi. nie
winner4 Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 23 minuty temu, Dev napisał: nie Mógłbyś przybliżyć co będzie wymagać przerobienia? W temacie hebli do B8 dopiero się rozglądam, miałem w Leonie Cupra 1P dość mocno zmodyfikowany zestaw i teraz jedną z pierwszych modyfikacji w S4 będzie upgrade hamulców.
H4mm3R Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 1 godzinę temu, winner4 napisał: Mógłbyś przybliżyć co będzie wymagać przerobienia? W temacie hebli do B8 dopiero się rozglądam, miałem w Leonie Cupra 1P dość mocno zmodyfikowany zestaw i teraz jedną z pierwszych modyfikacji w S4 będzie upgrade hamulców. Tarcza nie pasuje(inna wysokość), pod zaciski trzeba adaptery. Jak co to mam taki nowy zestaw z tarczami 356x34 na sell...
Dev Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 (edytowane) 2 godziny temu, winner4 napisał: Mógłbyś przybliżyć co będzie wymagać przerobienia? W temacie hebli do B8 dopiero się rozglądam, miałem w Leonie Cupra 1P dość mocno zmodyfikowany zestaw i teraz jedną z pierwszych modyfikacji w S4 będzie upgrade hamulców. po co cudujesz ? masz dwie fajne opcje do B8 wszystkie p&p 356 i 380mm Edytowane 5 Marca 2018 przez Dev
winner4 Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 4 minuty temu, Dev napisał: po co cudujesz ? masz dwie fajne opcje do B8 i p&p 356 i 380mm Póki co się rozglądam w temacie i gromadzę wiedzę, a ostatecznie wybiorę to co będzie optymalne pod względem ceny/efektywności. Celuję bardziej w zaciski wielotłoczkowe z wiadomych względów - efektywność i termika hamowania w takim zacisku jest lepsza i wynika z większej powierzchni klocka i sił jakie działają podczas hamowania w porównaniu do dużego zacisku 1 czy 2-tłoczkowego. W Leonie miałem 6-tłoczkowe zaciski 18Z na tarczy 350x32. W S4 do rozważenia jest też opcja z RS4/RS5 na 8-tłoku, ale tutaj temat jest trochę droższy (dużym plusem jest, że pasuje P&P z tarczą pływającą 365x34). Ważnym aspektem jest dla mnie też masa zestawu. Seryjne 1 czy 2-tłoczkowe zaciski to zazwyczaj bardzo ciężkie kloce, a stosując wielotłoczkowe monoblocki można dużo zejść na wadze. To samo z tarczą, tarcza pływająca 356 czy 365 będzie zauważalnie lżejsza niż mniejsza, seryjna tarcza (nie wspominając już o takich klocach jak 380). Masa nieresorowana wirująca to bardzo istotna sprawa. Reasumując robię teraz rozeznanie, przeanalizuję sobie wszystkie opcje i pewnie będę starał się skompletować optymalny pod każdym względem zestaw, żeby być w pełni usatysfakcjonowanym
winner4 Opublikowano 6 Marca 2018 Opublikowano 6 Marca 2018 (edytowane) Nie przesadzam tylko zawsze działam tak, aby być finalnie w pełni zadowolonym z efektu, więc pozwól, że sam zdecyduję co założę do swojego samochodu PS: Oczywiście dziękuję za wszystkie porady i chęć (mniejszą lub większą) pomocy. Edytowane 6 Marca 2018 przez winner4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się