Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SWAP hamulców w Audi A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
16 godzin temu, Audinside napisał:

Dokładnie o taką odpowiedź mi chodziło. Wielkie dzięki!

Napisz mi jeszcze proszę czy te numery będą wybite bez względu czy zacisk będzie od A4 A5 Q5 czy A6 ?

jedyne co jest na jarzmach to romb z cyfrą 3

  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

tak, będą pasowały

Opublikowano

No to super, można zlecać malowanie :banan:

Opublikowano
7 godzin temu, corradoowner napisał:

tak, będą pasowały

Jestes pewien ?  to nie jest zacisk ani od b8 ani od a5 ani od q5 tylko z innej audi.

Opublikowano

W tej chwili juz nie jestem pewien, porównałem tylko wizualnie do moich. Jeżeli wprowadziłem kogoś w błąd to przepraszam

Opublikowano
Dzięki za odpowiedź :wink:
A możesz mi jeszcze potwierdzić czy te tylne zaciski 330 podpasują do A4 B8?
20180201_153501_jpg_300x300_q85.jpg
20180201_154007_jpg_300x300_q85.jpg
20180201_153510_jpg_300x300_q85.jpg
20180201_153520_jpg_300x300_q85.jpg
20180201_153938_jpg_300x300_q85.jpg
20180201_154024_jpg_300x300_q85.jpg
To jest Zacisk od a6 c7 tyl 4g5

Wysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
3 godziny temu, daniell-gda napisał:

To jest Zacisk od a6 c7 tyl 4g5

Wysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka
 

Zgadza się

Opublikowano

daje się do tego oplot i pasuje

Opublikowano
11 minut temu, Dev napisał:

daje się do tego oplot i pasuje

a co bez oplotu nie pasuje ?

Opublikowano
22 minuty temu, Gibons napisał:

a co bez oplotu nie pasuje ?

nie, bo trzeba go odpowiednio przygotować a tego nie zrobisz na elastycznym seryjnym przewodzie

Opublikowano
9 minut temu, Dev napisał:

nie, bo trzeba go odpowiednio przygotować a tego nie zrobisz na elastycznym seryjnym przewodzie

Dziwne bo "wyjście" przewodu jest dokładnie takie samo jak w zacisku s4 i taki sam przewod gumowy.

Opublikowano
W dniu 3.02.2018 o 19:24, Dev napisał:

daje się do tego oplot i pasuje

Dzięki Dev za info, zaciski lecą do malowania a przy montażu zobaczę o co chodzi z tymi przewodami.

Opublikowano

Hamulce 356x34 "Akebono" z S4 8W z tarczami/klockami pasują PnP do S4 8K? Będę wdzięczny za konkretne odpowiedzi.

Opublikowano
33 minuty temu, winner4 napisał:

Hamulce 356x34 "Akebono" z S4 8W z tarczami/klockami pasują PnP do S4 8K? Będę wdzięczny za konkretne odpowiedzi.

nie

Opublikowano
23 minuty temu, Dev napisał:

nie

Mógłbyś przybliżyć co będzie wymagać przerobienia? W temacie hebli do B8 dopiero się rozglądam, miałem w Leonie Cupra 1P dość mocno zmodyfikowany zestaw i teraz jedną z pierwszych modyfikacji w S4 będzie upgrade hamulców.

Opublikowano
1 godzinę temu, winner4 napisał:

Mógłbyś przybliżyć co będzie wymagać przerobienia? W temacie hebli do B8 dopiero się rozglądam, miałem w Leonie Cupra 1P dość mocno zmodyfikowany zestaw i teraz jedną z pierwszych modyfikacji w S4 będzie upgrade hamulców.

Tarcza nie pasuje(inna wysokość), pod zaciski trzeba adaptery. Jak co to mam taki nowy zestaw z tarczami 356x34 na sell...

 

Attach14914_20180104_174700.jpg

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, winner4 napisał:

Mógłbyś przybliżyć co będzie wymagać przerobienia? W temacie hebli do B8 dopiero się rozglądam, miałem w Leonie Cupra 1P dość mocno zmodyfikowany zestaw i teraz jedną z pierwszych modyfikacji w S4 będzie upgrade hamulców.

po co cudujesz  ?

masz dwie fajne opcje do B8 wszystkie p&p

356 i 380mm

Edytowane przez Dev
Opublikowano
4 minuty temu, Dev napisał:

po co cudujesz  ?

masz dwie fajne opcje do B8 i p&p

356 i 380mm

Póki co się rozglądam w temacie i gromadzę wiedzę, a ostatecznie wybiorę to co będzie optymalne pod względem ceny/efektywności.

Celuję bardziej w zaciski wielotłoczkowe z wiadomych względów - efektywność i termika hamowania w takim zacisku jest lepsza i wynika z większej powierzchni klocka i sił jakie działają podczas hamowania w porównaniu do dużego zacisku 1 czy 2-tłoczkowego. W Leonie miałem 6-tłoczkowe zaciski 18Z na tarczy 350x32. W S4 do rozważenia jest też opcja z RS4/RS5 na 8-tłoku, ale tutaj temat jest trochę droższy (dużym plusem jest, że pasuje P&P z tarczą pływającą 365x34).

Ważnym aspektem jest dla mnie też masa zestawu. Seryjne 1 czy 2-tłoczkowe zaciski to zazwyczaj bardzo ciężkie kloce, a stosując wielotłoczkowe monoblocki można dużo zejść na wadze. To samo z tarczą, tarcza pływająca 356 czy 365 będzie zauważalnie lżejsza niż mniejsza, seryjna tarcza (nie wspominając już o takich klocach jak 380). Masa nieresorowana wirująca to bardzo istotna sprawa.

Reasumując robię teraz rozeznanie, przeanalizuję sobie wszystkie opcje i pewnie będę starał się skompletować optymalny pod każdym względem zestaw, żeby być w pełni usatysfakcjonowanym :)

Opublikowano

przesadzasz

Opublikowano (edytowane)

Nie przesadzam tylko zawsze działam tak, aby być finalnie w pełni zadowolonym z efektu, więc pozwól, że sam zdecyduję co założę do swojego samochodu ;)

PS: Oczywiście dziękuję za wszystkie porady i chęć (mniejszą lub większą) pomocy.

Edytowane przez winner4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...