Dev Opublikowano 7 Września 2015 Opublikowano 7 Września 2015 nie nie, do b8 2.0 tadei trzeba sprawdzic wysojkosc tarczy
Gibons Opublikowano 7 Września 2015 Opublikowano 7 Września 2015 Znajomy miał włożone z C7 biturbo tam też jest chyba 365mm więc pewnie wejdą.
simon__75 Opublikowano 9 Września 2015 Opublikowano 9 Września 2015 (edytowane) Szukałem hebli z A6 C7...i lipa jakas z tego wychodzi... A co powiecie o tych aukcjach :1. http://allegro.pl/audi-s5-hamulce-tarcze-zaciski-klocki-8t-a5-s4-a4-i5655886428.html2. http://allegro.pl/tarcze-zaciski-audi-s5-s4-340-mm-b8-8k-zacisk-i5652197786.html Chyba bym się ku 1. skłonił.....Dev...przemyslales temat przodu ? Doszla jeszcze jedna opcja: Całość za 2500....Niestety tarcze niewiadomego pochodzenia :/ brak nazwy firmy na tarczach :/ Ponoć żadnego bicia nie mają..... cd. zdjęć : i tu cytat :"okazało się że tarcze maja zjechane numery ale coś tam udało mi się odczytać i wychodzi że tarcze są oryginalne bo maja poczatek 8k0 ..rozmiar przod 345x30 a tył 330" Audi ma takie tarcze w oryginale ??? Straszna ciisza sie tu zrobiła :/ Temat w moim przypadku stanie na zakupie zacisków przód tył i nowych tarczach i klockach.....Inaczej tego nie widzę.Na co zwórcić uwagę przy zakupie zacisków ? Edytowane 9 Września 2015 przez simon__75
simon__75 Opublikowano 9 Września 2015 Opublikowano 9 Września 2015 to dobrze czy zle ? Brac z tarczami czy bez ????????
Dev Opublikowano 9 Września 2015 Opublikowano 9 Września 2015 Na ...uj Ci używany szmelc ? Bierz tylko zaciski, reszta ma byc NOWA !!!!!
simon__75 Opublikowano 9 Września 2015 Opublikowano 9 Września 2015 OKOsłony standardowe i przewody hamulcowe podchodza bez problemu ???
simon__75 Opublikowano 9 Września 2015 Opublikowano 9 Września 2015 Trzeba zamawiac z oslonami i juz :/A jakies numery tych oslon macie ?
Yoghurt Opublikowano 9 Września 2015 Autor Opublikowano 9 Września 2015 na poczatu w tym watku pytalem o oslony i taka odpowiedz dostalem jest jeden rodzaj osłony pod wszystkie zaciski .
Dev Opublikowano 9 Września 2015 Opublikowano 9 Września 2015 Sprawdz dokladnie w ETCE. Moge sie mylic.
Sebiś Opublikowano 10 Września 2015 Opublikowano 10 Września 2015 Jest tylko jeden typ osłon przednich dla 314,320,345: 8K0615311D(lewa), 8K0615312D(prawa). Jeśli chodzi o tył to są dwa typy ale ze względu na quattro. Przy swapie hamulców nie trzeba wymieniać osłon.
andynl Opublikowano 10 Września 2015 Opublikowano 10 Września 2015 Przy swapie hamulców nie trzeba wymieniać osłon. Potwierdzam zmieniałem swoje heble i kupiłem komplet z osłonami i okazało się że są identyczne jak na 320
simon__75 Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 (edytowane) Mogę przy etapie wymiany płynu hamulcowego zalać coś takiego do B8 ??? Czy taki płyn ma jakiś termin ważności ? Ten jest produkcji 23.03.2010..... BTW : czym pomalować osłony tarcz hamulcowych żeby to jakoś wyglądało ??? Pytanie co do tarcz: Te podejdą (nie nie chce Ferodo) tylko klocki musze dobra jakies z ATEhttp://ows-cdn.tecdoc.net/ate/home.jsp?server=4&time=11/9/2015-10:25:1#d93c2bae54f8baea02d813667f45f8d1 Edytowane 11 Września 2015 przez simon__75
simon__75 Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 Płyn lej ATE Typ 200 Pytam bo ten motul lezy mi na półce
Gibons Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 Ja bym go nie lał płyn kosztuje 30zł a hamowanie to dość istotan rzecz raczej więcej zapłacisz za wymianę tego płynu niża za sam płyn. Niby jest szczelnie zamknięty ale wydaje mi się że nie będzie trzymał parametrów po takim czasie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się