Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SWAP hamulców w Audi A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

p&p?

  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
22 minuty temu, norb3 napisał:

Z racji że kończą mi się tarcze i klocki w dupowozie postanowiłem zrobić swapa na coś większego. B8 2.0 tdi 150 km sline x2 competition z końca produkcji 2015. Nie pamiętam jaki tam siedzi rozmiar 314 czy 320 mm.

Mam pytanie w związku z tym. Co polecacie cena=efekt. Bo mam 4 typy

1. Seria zacisk s4 b8 + tarcza 345 mm

2. Seria zacisk s4 b9 akebono + tarcza 350 mm

3. Seria zacisk A6/7 c7 3.0 + tarcza 356 mm

4. Seria zacisk A8 D4 + tarcza 380 mm

Do tego klocki ferodo i tarcze zimmermann sport 

Za pierwszym setupem przemawia cena ale nie podoba mi się kształt zacisku, dziwny jest. Najbardziej siedzi mi wizualnie z s4 b9 choć z ten 356 mm też biorę poważnie pod uwagę tylko czytałem, że jest wymagający pod względem felgi i et. A ostatni nie wiem czy to trochę nie przerost formy nad treścią, no i waga czy nie będzie za duża. Jako, że pod maską jest kopciuch z virusem na 180 km i 400 mm to nie zachęca do sportowej jazdy i auta nie upalam. Jeżdżę po bułki do sklepu i w trasy bez szaleństw ale chciałem poprawić trochę hamowanie na autostradzie z dużych prędkości i przede wszystkim poprawić Look. Szczerze to 70 % jestem za wygladem a 30% za lepsza skutecznością 

Jak wygląda kwestia z adapterami, czy seria przewody podejdą? Bo i tak mam zamiar założyć w stalowym oplocie. Jak nie to z czego dobierać. Oraz jakie plus minus koszta za ww setupy, bo też nie chce się pchać w koszta. Tarcze klocki nowe a zaciski planuje używane bądź po regeneracji. 

A i auto stoi na seryjnych rotorach 19-tkach.

Dzieki za pomoc ? 

 

Pod każdy zestaw z wyjątkiem s4 B8 będziesz potrzebował dystans pod rotor z b8

Opublikowano
Teraz, norb3 napisał:

p&p?

Tak

Opublikowano
21 minut temu, Gibons napisał:

Pod każdy zestaw z wyjątkiem s4 B8 będziesz potrzebował dystans pod rotor z b8

Okay a jaki dystans będę potrzebować? 

Opublikowano

Parametry felgi podaj

Opublikowano (edytowane)

OEM rotor z a4 b8 lift 19 x 8,5 et 43. To jak podejdzie bez dystansu czy nie. A jak już to jaki dystans? 

Edytowane przez norb3
Opublikowano

3. Seria zacisk A6/7 c7 3.0 + tarcza 356 mm

OEM rotor z a4 b8 lift 19 x 8,5 et 43

U mnie takie połączenie skończyło się dystansami 10 mm.

Na tym forum natknąłem się na wątek, w którym pisano, że wymiana śruby mocującej blaszkę zacisku na bardziej płaską z innego modelu Audi pozwala na zamontowanie mniejszego dystansu.

Opublikowano
2 godziny temu, AndyN napisał:

3. Seria zacisk A6/7 c7 3.0 + tarcza 356 mm

OEM rotor z a4 b8 lift 19 x 8,5 et 43

U mnie takie połączenie skończyło się dystansami 10 mm.

Na tym forum natknąłem się na wątek, w którym pisano, że wymiana śruby mocującej blaszkę zacisku na bardziej płaską z innego modelu Audi pozwala na zamontowanie mniejszego dystansu.

Dzięki, pytanie jakby to tylko wyglądało z zaciskami s4 b9. Bo te chciałbym wrzucić 

Opublikowano
18 minut temu, norb3 napisał:

Dzięki, pytanie jakby to tylko wyglądało z zaciskami s4 b9. Bo te chciałbym wrzucić 

Tu masz zacisk s4 b9 z tarczą pod b8

IMG_20201121_133743.jpg

Opublikowano
Godzinę temu, Gibons napisał:

Tu masz zacisk s4 b9 z tarczą pod b8

IMG_20201121_133743.jpg

Tarcza 350 mm? Co potrzebuje dokładnie żeby to wrzucić do b8, jakie adaptery i czy podejdzie bez dystansu pod rotor 19 x 8,5 et 43 

Opublikowano
11 minut temu, norb3 napisał:

Tarcza 350 mm? Co potrzebuje dokładnie żeby to wrzucić do b8, jakie adaptery i czy podejdzie bez dystansu pod rotor 19 x 8,5 et 43 

356mm tarcza. Trzeba dystans pisałem Ci już wczesniej

Opublikowano

A jak sprawa z tarczami, bo zdania są podzielone. Jedni tylko gładkie inni, że nawiercane. Planuję zimmermann sport wrzucić i klocki ferodo 

Opublikowano
2 minuty temu, norb3 napisał:

A jak sprawa z tarczami, bo zdania są podzielone. Jedni tylko gładkie inni, że nawiercane. Planuję zimmermann sport wrzucić i klocki ferodo 

CO założysz będzie chodzić. Sporty wyglądają lepiej a jak jeździsz po bułki to żadnej równicy nie odczujesz między gładką a sportem. Tylko kwestia ceny ale pod 356mm akurat sporty dosyć tanie są.

Opublikowano
W dniu 15.03.2021 o 18:31, Wandej napisał:

CO założysz będzie chodzić. Sporty wyglądają lepiej a jak jeździsz po bułki to żadnej równicy nie odczujesz między gładką a sportem. Tylko kwestia ceny ale pod 356mm akurat sporty dosyć tanie są.

No właśnie bardziej chodzi mi o wygląd bo nikt dieslem 180 konnym nie będzie szalał po ulicach czy jeździł upalac na tor. Seria jest wystarczająca do normalnej jazdy ale jako, że mam do wymiany cały przód postanowiłem poprawić trochę skuteczność hamulców i przede wszystkim wygląd. Dlatego waham się nad kilkoma opcjami.

A brembo 4 tłok z q5/Porsche Macan 345 mm  podejdzie? 

Opublikowano
2 minuty temu, norb3 napisał:

No właśnie bardziej chodzi mi o wygląd bo nikt dieslem 180 konnym nie będzie szalał po ulicach czy jeździł upalac na tor. Seria jest wystarczająca do normalnej jazdy ale jako, że mam do wymiany cały przód postanowiłem poprawić trochę skuteczność hamulców i przede wszystkim wygląd. Dlatego waham się nad kilkoma opcjami.

A brembo 4 tłok z q5/Porsche Macan 345 mm  podejdzie? 

Podejdzie p&p. Fajny lekki i skuteczny zacisk. Jak chcesz wygląd to może Rotinger? Jest kilka opcji do wyboru:thumbup1:

Opublikowano
44 minuty temu, Wandej napisał:

Podejdzie p&p. Fajny lekki i skuteczny zacisk. Jak chcesz wygląd to może Rotinger? Jest kilka opcji do wyboru:thumbup1:

No właśnie zastanawiam się nad tym z s4 b9 6 tłok 350 mm i ten z q5/macan 4 tłok brembo 345 mm. Do tego z b9 muszę wrzucić dystans a jak wygląda to przy tym brembo? Orientujesz się może 

Opublikowano
1 minutę temu, norb3 napisał:

No właśnie zastanawiam się nad tym z s4 b9 6 tłok 350 mm i ten z q5/macan 4 tłok brembo 345 mm. Do tego z b9 muszę wrzucić dystans a jak wygląda to przy tym brembo? Orientujesz się może 

Napisałem wyżej ze Brembo z q5 jest p&p na tarczy 320mm lub 345mm z S4/5. Gdybys chciał taki zestarzał ewentualnie to coś bym znalazł?

Opublikowano
7 minut temu, norb3 napisał:

No właśnie zastanawiam się nad tym z s4 b9 6 tłok 350 mm i ten z q5/macan 4 tłok brembo 345 mm. Do tego z b9 muszę wrzucić dystans a jak wygląda to przy tym brembo? Orientujesz się może 

po co upierasz sie przy Akebono ?

nie rozumiem tego, załóz 356 wychodzi taniej i P&P

Opublikowano
12 godzin temu, Wandej napisał:

Napisałem wyżej ze Brembo z q5 jest p&p na tarczy 320mm lub 345mm z S4/5. Gdybys chciał taki zestarzał ewentualnie to coś bym znalazł?

Dobra to, że podejdzie p&p to już wiem. Wrzuciłbym z tarczą 345 mm tylko czy pod ten zacisk przy rotor 19 x 8,5 et 43 będę musiał stosować dystans? 

 

12 godzin temu, Dev napisał:

po co upierasz sie przy Akebono ?

nie rozumiem tego, załóz 356 wychodzi taniej i P&P

Bo wizualnie mi dobrze siedzi. Mam w dobrej cenie nowe akebono z s4 b9 z adapterem do b8. Pod 356 mm zacisk trzeba dystans wrzucić 10 mm minimum. Więc jak już mam się bawić w dystanse na dwie osie to wolę już dorzucić i wsadzić akebono. Jak ten z q5/macan podejdzie bez dystansów to na niego się chyba zdecyduje w końcu 

Opublikowano

szybkie pytanko, akebono 6tłok na 375mm wejdzie na felgę JR36 10J ET35?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...