Gibons Opublikowano 14 Marca 2021 Opublikowano 14 Marca 2021 22 minuty temu, norb3 napisał: Z racji że kończą mi się tarcze i klocki w dupowozie postanowiłem zrobić swapa na coś większego. B8 2.0 tdi 150 km sline x2 competition z końca produkcji 2015. Nie pamiętam jaki tam siedzi rozmiar 314 czy 320 mm. Mam pytanie w związku z tym. Co polecacie cena=efekt. Bo mam 4 typy 1. Seria zacisk s4 b8 + tarcza 345 mm 2. Seria zacisk s4 b9 akebono + tarcza 350 mm 3. Seria zacisk A6/7 c7 3.0 + tarcza 356 mm 4. Seria zacisk A8 D4 + tarcza 380 mm Do tego klocki ferodo i tarcze zimmermann sport Za pierwszym setupem przemawia cena ale nie podoba mi się kształt zacisku, dziwny jest. Najbardziej siedzi mi wizualnie z s4 b9 choć z ten 356 mm też biorę poważnie pod uwagę tylko czytałem, że jest wymagający pod względem felgi i et. A ostatni nie wiem czy to trochę nie przerost formy nad treścią, no i waga czy nie będzie za duża. Jako, że pod maską jest kopciuch z virusem na 180 km i 400 mm to nie zachęca do sportowej jazdy i auta nie upalam. Jeżdżę po bułki do sklepu i w trasy bez szaleństw ale chciałem poprawić trochę hamowanie na autostradzie z dużych prędkości i przede wszystkim poprawić Look. Szczerze to 70 % jestem za wygladem a 30% za lepsza skutecznością Jak wygląda kwestia z adapterami, czy seria przewody podejdą? Bo i tak mam zamiar założyć w stalowym oplocie. Jak nie to z czego dobierać. Oraz jakie plus minus koszta za ww setupy, bo też nie chce się pchać w koszta. Tarcze klocki nowe a zaciski planuje używane bądź po regeneracji. A i auto stoi na seryjnych rotorach 19-tkach. Dzieki za pomoc ? Pod każdy zestaw z wyjątkiem s4 B8 będziesz potrzebował dystans pod rotor z b8
norb3 Opublikowano 14 Marca 2021 Opublikowano 14 Marca 2021 21 minut temu, Gibons napisał: Pod każdy zestaw z wyjątkiem s4 B8 będziesz potrzebował dystans pod rotor z b8 Okay a jaki dystans będę potrzebować?
norb3 Opublikowano 14 Marca 2021 Opublikowano 14 Marca 2021 (edytowane) OEM rotor z a4 b8 lift 19 x 8,5 et 43. To jak podejdzie bez dystansu czy nie. A jak już to jaki dystans? Edytowane 14 Marca 2021 przez norb3
AndyN Opublikowano 14 Marca 2021 Opublikowano 14 Marca 2021 3. Seria zacisk A6/7 c7 3.0 + tarcza 356 mm OEM rotor z a4 b8 lift 19 x 8,5 et 43 U mnie takie połączenie skończyło się dystansami 10 mm. Na tym forum natknąłem się na wątek, w którym pisano, że wymiana śruby mocującej blaszkę zacisku na bardziej płaską z innego modelu Audi pozwala na zamontowanie mniejszego dystansu.
norb3 Opublikowano 14 Marca 2021 Opublikowano 14 Marca 2021 2 godziny temu, AndyN napisał: 3. Seria zacisk A6/7 c7 3.0 + tarcza 356 mm OEM rotor z a4 b8 lift 19 x 8,5 et 43 U mnie takie połączenie skończyło się dystansami 10 mm. Na tym forum natknąłem się na wątek, w którym pisano, że wymiana śruby mocującej blaszkę zacisku na bardziej płaską z innego modelu Audi pozwala na zamontowanie mniejszego dystansu. Dzięki, pytanie jakby to tylko wyglądało z zaciskami s4 b9. Bo te chciałbym wrzucić
Gibons Opublikowano 14 Marca 2021 Opublikowano 14 Marca 2021 18 minut temu, norb3 napisał: Dzięki, pytanie jakby to tylko wyglądało z zaciskami s4 b9. Bo te chciałbym wrzucić Tu masz zacisk s4 b9 z tarczą pod b8
norb3 Opublikowano 14 Marca 2021 Opublikowano 14 Marca 2021 Godzinę temu, Gibons napisał: Tu masz zacisk s4 b9 z tarczą pod b8 Tarcza 350 mm? Co potrzebuje dokładnie żeby to wrzucić do b8, jakie adaptery i czy podejdzie bez dystansu pod rotor 19 x 8,5 et 43
Gibons Opublikowano 14 Marca 2021 Opublikowano 14 Marca 2021 11 minut temu, norb3 napisał: Tarcza 350 mm? Co potrzebuje dokładnie żeby to wrzucić do b8, jakie adaptery i czy podejdzie bez dystansu pod rotor 19 x 8,5 et 43 356mm tarcza. Trzeba dystans pisałem Ci już wczesniej
norb3 Opublikowano 15 Marca 2021 Opublikowano 15 Marca 2021 A jak sprawa z tarczami, bo zdania są podzielone. Jedni tylko gładkie inni, że nawiercane. Planuję zimmermann sport wrzucić i klocki ferodo
Wandej Opublikowano 15 Marca 2021 Opublikowano 15 Marca 2021 2 minuty temu, norb3 napisał: A jak sprawa z tarczami, bo zdania są podzielone. Jedni tylko gładkie inni, że nawiercane. Planuję zimmermann sport wrzucić i klocki ferodo CO założysz będzie chodzić. Sporty wyglądają lepiej a jak jeździsz po bułki to żadnej równicy nie odczujesz między gładką a sportem. Tylko kwestia ceny ale pod 356mm akurat sporty dosyć tanie są.
norb3 Opublikowano 16 Marca 2021 Opublikowano 16 Marca 2021 W dniu 15.03.2021 o 18:31, Wandej napisał: CO założysz będzie chodzić. Sporty wyglądają lepiej a jak jeździsz po bułki to żadnej równicy nie odczujesz między gładką a sportem. Tylko kwestia ceny ale pod 356mm akurat sporty dosyć tanie są. No właśnie bardziej chodzi mi o wygląd bo nikt dieslem 180 konnym nie będzie szalał po ulicach czy jeździł upalac na tor. Seria jest wystarczająca do normalnej jazdy ale jako, że mam do wymiany cały przód postanowiłem poprawić trochę skuteczność hamulców i przede wszystkim wygląd. Dlatego waham się nad kilkoma opcjami. A brembo 4 tłok z q5/Porsche Macan 345 mm podejdzie?
Wandej Opublikowano 16 Marca 2021 Opublikowano 16 Marca 2021 2 minuty temu, norb3 napisał: No właśnie bardziej chodzi mi o wygląd bo nikt dieslem 180 konnym nie będzie szalał po ulicach czy jeździł upalac na tor. Seria jest wystarczająca do normalnej jazdy ale jako, że mam do wymiany cały przód postanowiłem poprawić trochę skuteczność hamulców i przede wszystkim wygląd. Dlatego waham się nad kilkoma opcjami. A brembo 4 tłok z q5/Porsche Macan 345 mm podejdzie? Podejdzie p&p. Fajny lekki i skuteczny zacisk. Jak chcesz wygląd to może Rotinger? Jest kilka opcji do wyboru
norb3 Opublikowano 16 Marca 2021 Opublikowano 16 Marca 2021 44 minuty temu, Wandej napisał: Podejdzie p&p. Fajny lekki i skuteczny zacisk. Jak chcesz wygląd to może Rotinger? Jest kilka opcji do wyboru No właśnie zastanawiam się nad tym z s4 b9 6 tłok 350 mm i ten z q5/macan 4 tłok brembo 345 mm. Do tego z b9 muszę wrzucić dystans a jak wygląda to przy tym brembo? Orientujesz się może
Wandej Opublikowano 16 Marca 2021 Opublikowano 16 Marca 2021 1 minutę temu, norb3 napisał: No właśnie zastanawiam się nad tym z s4 b9 6 tłok 350 mm i ten z q5/macan 4 tłok brembo 345 mm. Do tego z b9 muszę wrzucić dystans a jak wygląda to przy tym brembo? Orientujesz się może Napisałem wyżej ze Brembo z q5 jest p&p na tarczy 320mm lub 345mm z S4/5. Gdybys chciał taki zestarzał ewentualnie to coś bym znalazł?
Dev Opublikowano 16 Marca 2021 Opublikowano 16 Marca 2021 7 minut temu, norb3 napisał: No właśnie zastanawiam się nad tym z s4 b9 6 tłok 350 mm i ten z q5/macan 4 tłok brembo 345 mm. Do tego z b9 muszę wrzucić dystans a jak wygląda to przy tym brembo? Orientujesz się może po co upierasz sie przy Akebono ? nie rozumiem tego, załóz 356 wychodzi taniej i P&P
norb3 Opublikowano 17 Marca 2021 Opublikowano 17 Marca 2021 12 godzin temu, Wandej napisał: Napisałem wyżej ze Brembo z q5 jest p&p na tarczy 320mm lub 345mm z S4/5. Gdybys chciał taki zestarzał ewentualnie to coś bym znalazł? Dobra to, że podejdzie p&p to już wiem. Wrzuciłbym z tarczą 345 mm tylko czy pod ten zacisk przy rotor 19 x 8,5 et 43 będę musiał stosować dystans? 12 godzin temu, Dev napisał: po co upierasz sie przy Akebono ? nie rozumiem tego, załóz 356 wychodzi taniej i P&P Bo wizualnie mi dobrze siedzi. Mam w dobrej cenie nowe akebono z s4 b9 z adapterem do b8. Pod 356 mm zacisk trzeba dystans wrzucić 10 mm minimum. Więc jak już mam się bawić w dystanse na dwie osie to wolę już dorzucić i wsadzić akebono. Jak ten z q5/macan podejdzie bez dystansów to na niego się chyba zdecyduje w końcu
boli92 Opublikowano 17 Marca 2021 Opublikowano 17 Marca 2021 szybkie pytanko, akebono 6tłok na 375mm wejdzie na felgę JR36 10J ET35?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się