Ogi Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 (edytowane) Witam, widze ze pojawia sie coraz wiecej A6 C7, wiec wkoncu i jak postanowilem sie nie wstydzic swojej . A6 4G C7 Avant Rocznik: 2012 Silnik: 3.0 TFSI 300KM , po modach ~460KM/~550NM Troche szukania bylo z uwagi na to ze Avant w 3.0TFSI, na ktory sie uparlem , jest na naszym rynku niespotykany a i w DE za wiele ich nie bylo no ale udalo sie. Samo 3.0TFSI w serii mnie zawiodlo, spodziewalem sie wiecej ale na szczescie kuracja w Compsport Bielsko-Biała skutecznie poprawiła mi humor . Wyposazenie, sporo tego wiec tylko co ciekawsze: -komfortowe fotele z pamiecia, grzaniem, wentylacja i masazem -wyswietlacz Head-up -pelne ledowe reflektory z asystentem swiatel -komfortowy dostep -4 strefowa klimatyzacje -automatyczna klapa z roleta plus otwieranie za pomoca nogi -system automatycznego parkowania ( dziwne uczucie ale dziala swietnie ) -dotatkowy sportowy mechanizm roznicowy tylnej osi -szyby dzwiekoszczelne ( nie wiem czy to nie standard w tych samochodach ) -System MMI plus z dyskiem twardym, zmieniarka dvd na 6 plyt i systemem Bose. -ogrzewanie postojowe -i cala mase roznego typu ustrojstwa mniej lub bardziej przydatnego . Czego nie ma : -panoramicznego dachu - troche szkoda-Sline - nie zalezalo mi, nawet bez dobrze wyglada. - Już jest -roletek na szyby w tylnich drzwiach ( brakuje zeby dzieciaki sie nie meczyl przy dluzszych podrozach bede musial cos sztukowac ehhhh ) -radarow ( nie zalezalo mi na tym szczegolnie ale podobno bardzo fajna rzecz wiec moze doloze ). Plany: -wizyta w compsporcie i tzw. stage 2 - ~460KM/~550NM - DONE! -zabezpiecznie lakieru - tu jeszcze za bardzo nie wiem co i jak -choinka zapachowa - DONE!-felgi 20" na przyszly sezon letni, prawdopodobnie w kolorze gunmetal. - DONE!-moze s-line zewnetrzy ale jakiegos strasznego cisnienia na niego nie mam. - update: juz sie przekonalem , w trakcie kompletowania . - DONE -zmiany kierownicy na 3-ramienna z lopatkami - DONE! -wydech AWE tuning - jednak zrezygnuje, za glosno sie robi wiec pewnie wpadna tylko wieksze koncowki. -ramka z napisem Quattro w grill - wiem dla niektorych wiocha ale mi sie podoba. - i juz mi przeszlo , za duzo by tego bylo . -kupione ale jeszcz kombinuje gdzie to wkleic. -pakiet black, choc jeszcze do konca nie jestem pewien - edit i jednak nie bedzie black bedzie w chromie ala S6. . - nie ma black jest chrom DONE! Pare fotek z kalkulatora, jak widac moje pociechy juz tylna kanape opanowaly : Nowa kierownica: Seria: Stage2: 463 KM i 546NM ( sprawdzalem jeszcze na innej hamowni maha i pokazalo nawet ciut wyzsze cyferki ) praktycznie w calym zakresie obrotow - odczucia po zmianie NIESAMOWITE, jednym slowem szal i samochod nie do poznania. Po pierwszej dluzszej trasie miekkie nogi, ciagnie okrutnie i wydaje sie ze nie ma konca. Wielkie podziekowania dla Compsport Bielsko Biała za swietna robote ktora wykonali, polecam pod kazdym wzgledem. Tu po pierwszej dluzszej trasie w PL: I linku do filmiku z LC: No i pare fotek juz z s-linem i felgami 20" : UPDATE 06-05-2019: Mijają właśnie 4 lata od momentu zakupu i z zaskoczeniem stwierdzam że ciągle mi się ten samochód nie znudził, ciągle jak wychodzę z domu i patrzę na niego to zwyczajnie mi się podoba i cieszy mnie myśl że zaraz będę nim jechał. W ciągu 4 lat przejechałem nim 81tyś kilometrów, praktycznie całość na tzw. stage 2 absolutnie bez żadnych awarii. Samochód obecnie ma przejechane 178tyś i chyba jeszcze trochę u mnie zostanie. Tak naprawdę ciężko mi znaleźć coś innego co byłoby wyraźnie lepsze jednocześnie będąc dla mnie w jakimś akceptowalnym poziomie cenowym. Tak więc "zostajemy" jeszcze razem a dla przypomnienia parę fotek na nowych felgach 20cali i oponach Michelin Pilot 4s 255/35/20 ( rewelacyjna opona ). Edytowane 6 Maja 2019 przez Ogi
Cuber Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 Graty Furmanki program powala skoro jest 460 km .... ps. S-line zewnętrzny bym wkładał od razu
Muskel1 Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 (edytowane) Gratuluje! Co go tak zmulilo przy starcie? (02-03s) Edytowane 15 Lipca 2015 przez Muskel1
arek_cccp Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 Oprócz programu co zmieniałeś by uzyskać te 460km? Graty furmanki ładnie się odpycha.
jacek70 Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 (edytowane) Jest piękna - też chcę taką. Gratulacje. Z ciekawości ile ta fura pali średnio ??? Jeśli to nie tajemnica. Edytowane 15 Lipca 2015 przez jacek70
Ogi Opublikowano 15 Lipca 2015 Autor Opublikowano 15 Lipca 2015 Tu jest ciut wiecej niz program, to tzw. stage 2, mniejsze kolko kompressora, inna chlodnica wody i program dla silnika i skrzyni. Muskel1, kop w plecy byl i nogi z gazu lekko odjelo . Jacek 70, spalanie z ostatnich 9tys. kilometrow mam srednie 13,8 litra. W miescie pali jakies 15 litrow, na trasie przy normalnej jezdzie jakies 11.
Muskel1 Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 (edytowane) Tu jest ciut wiecej niz program, to tzw. stage 2, mniejsze kolko kompressora, inna chlodnica wody i program dla silnika i skrzyni. Muskel1, kop w plecy byl i nogi z gazu lekko odjelo . Jacek 70, spalanie z ostatnich 9tys. kilometrow mam srednie 13,8 litra. W miescie pali jakies 15 litrow, na trasie przy normalnej jezdzie jakies 11.No przy takiej mocy to nie bylo pchanie do przodu tylko strzelanie. Tak mi kiedys kolega powiedział. Chodź pokaże Ci jak Panamerą strzelam... ??? WTF? Po przejażdzce wiedziałem co miał na myśli :-) Bestia niczym pocisk wystrzelony z lufy szła do przodu. Łeb o zagłówek mi obiło i zanim go zdążyłem od niego odkleic było juz 200 km/h na blacie. Edytowane 15 Lipca 2015 przez Muskel1
BeyerBrown Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 (edytowane) Piękna bestyja... I pali niewiele więcej niż ASN 3.0 co ma o połowę mniej gniadych I niech któryś spróbuje tu wyskoczyć z tekstem, że ekooszołomów powinno się zamykać a konstruktorów nowych silników zwalniać z pracy... dzięki nim tak mocne furmanki tak mało relatywnie palą Edytowane 16 Lipca 2015 przez BeyerBrown
amaradaar Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 Piękna bestyja... I pali niewiele więcej niż ASN 3.0 co ma o połowę mniej gniadych I niech któryś spróbuje tu wyskoczyć z tekstem, że ekooszołomów powinno się zamykać a konstruktorów nowych silników zwalniać z pracy... dzięki nim tak mocne furmanki tak mało relatywnie palą i tak częste zmiany aut po zatartym silniku
amaradaar Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 a co do furki to czysta poeazja :D ale teraz zewnętrzny pakiet s-line i black piano
BeyerBrown Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 (edytowane) Piękna bestyja... I pali niewiele więcej niż ASN 3.0 co ma o połowę mniej gniadych I niech któryś spróbuje tu wyskoczyć z tekstem, że ekooszołomów powinno się zamykać a konstruktorów nowych silników zwalniać z pracy... dzięki nim tak mocne furmanki tak mało relatywnie palą i tak częste zmiany aut po zatartym silniku Wpadki się zdarzają... Czego nie ma :-roletek na szyby w tylnich drzwiach ( brakuje zeby dzieciaki sie nie meczyl przy dluzszych podrozach bede musial cos sztukowac ehhhh ) Przyciemnij szybki Edytowane 16 Lipca 2015 przez BeyerBrown
carrera369 Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 Tylko nie folia na szyby ! Roletki będą dobrym rozwiązaniem
andynl Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 Furka Powodzenia w modzeniu i bezawaryjności
Ogi Opublikowano 20 Października 2015 Autor Opublikowano 20 Października 2015 Roletki pewnie zagoszcza, przyciemnianie szyb nie do konca mi sie podoba. Planow najblizszych brak z uwagi na to ze na najblizsze 3 miesiace znikam z kraju. Po powrocie pierwszym modem bedzie kierownica z lopatkami bo bardzo mi tego brakuje. W zasadzie z modow zostalo mi tylko wyposazenie i stylistyka, z moca juz nie bardzo jest co zrobic, tzn. pewnie wpadnie jakis konkretniejszy wydech ktory teoretycznie moze dac +10KM ale jest to prkatycznie nieodczuwalne a zeby ugrac cos wiecej trzeba bylo zmieniac kompresor a wtedy robia sie juz takie koszta ze gra jest niewarta swieczki, lepiej kupic S6. Moze mi ktos sprawdzic w ETKA czy kierownice w RS6 ze scietym dolem wychodzily w wersji z grzaniem kiery czy tylko w wersji "okraglej" grzenie bylo dostepne ?? I druga sprawa czy poducha w kierowncy z zaslepka w ksztalcie rombu, jak ja mam, jest ta sama w kirownicach z okragla zaslepka ?? Dobra, Scieta kiera nie ma opcji grzania, wiec jednak padlo na wersje okragla. Czy kierownica od RS6 od S6 rozni sie tylko obszyciem ?? Po zdjeciach wydaje sie ze tak, wiec chyba lepiej kupic sporo tansza od S6 dac do obszycia fajan skora perforowana i jest to samo a nawet lepiej za mniej , dobrze kombinuje ?? http://allegro.pl/idealna-kierownica-skora-audi-a6-rs6-4g-i5396936431.html http://allegro.pl/audi-a6-s6-c7-4g-kierownica-grzana-lopatki-multi-i5682512572.html
Cuber Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 RS6 jak się nie mylę to kiera grubsza jest ale w przypadku spłaszczonego wieńca okrągła jest raczej taka sama jak z S i S-line Poducha jest inna
Ogi Opublikowano 20 Października 2015 Autor Opublikowano 20 Października 2015 Hah tak z poducha juz sie zorientowalem . Pierwsza czesc posta jest dosc stara i jak teraz napisalem kolejny to "dopisalo" , ale dzieki . Jak juz jestesmy w temacie to jaki numer powinna miec okrągła poducha do nowej kiery ?? Siedze sobie teraz w RPA i nie bardzo mam jak to sprawdzic, a jednoczesnie kompletuje "zabawki" zeby miec co robic w garazowym zaciszu po powrocie .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się