rudikRS Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 SZACUN. Mysle ze smialo mozna nazwac Twoja prace "Profesjonalnym Tuningiem".. :gwizdanie:
yahoo Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 Kawał mega porządnej roboty. Auto wygląda świetnie. Naprawde trzeba docenić ile pracy w nie włożyłeś. Ja bym nie mógł potem takiego auta sprzedać.
domjenick Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 ...jak znam zycie-to pewnie ma juz plany na s5
franio Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 i s5 bedzie miala towarzystwo ładna parka by wyszła
12RAEL Opublikowano 23 Listopada 2008 Opublikowano 23 Listopada 2008 piękny samochód zrobiony w wysokich lotów guście, rewelacyjne opisy modów naprawdę podziwiam (i rozumiem, bo podobie inwestuję w mojego LandCruisera) .. tylko troszkę skromności
lewy_jelcz Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 zastanawia mnie jedno Twoje zdanie: "Z tego względu 380Nm u mnie w benzynie odpowiada ok 500-550Nm w dieslu. A taka liczba już wrażenie robi". Co to za różnica, czy to diesel czy benzyna skoro siła podawana jest w Nm? Jedyną różnicę jaką widzę między tymi silnikami to to, że diesel na niższych obrotach ma już doładowanie, przez co szybciej uzyskuje się maksymalny moment no a w benzynie o wiele później, lecz dłużej ciągnie. Ale żeby aż taka różnica była? Skoro moment podawany jest w Nm to co za różnica jakie silnik, przecież siła to siła?
louzan Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 A mnie tam nachodzi taka myśl czy nie prościej było kupić S4???? Bo nie oszukujmy się ale nawet odmiany sportowe Audi nie szokują swym wyglądem (nie rzucają się w oczy, nie prowokują).
siemian Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 ale wtedy nie dałoby się REZAĆ :evil: :evil: :> :> :>
eMeM Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 zastanawia mnie jedno Twoje zdanie: "Z tego względu 380Nm u mnie w benzynie odpowiada ok 500-550Nm w dieslu. A taka liczba już wrażenie robi". Co to za różnica, czy to diesel czy benzyna skoro siła podawana jest w Nm? Jedyną różnicę jaką widzę między tymi silnikami to to, że diesel na niższych obrotach ma już doładowanie, przez co szybciej uzyskuje się maksymalny moment no a w benzynie o wiele później, lecz dłużej ciągnie. Ale żeby aż taka różnica była? Skoro moment podawany jest w Nm to co za różnica jakie silnik, przecież siła to siła? no bo to jest tylko moment na wale moment na kolach zalezy od przelozen skrzyni, diesel ma dluzsze bo konczy sie na 4,5k obr/min. a benzyna na 6,5 k obr/min wiec tak naprawde moment na kolach w dieslu i benzynie jest podobny, jedyna roznica ze ten moment w dieslu jest dostepny miedzy 2-3 k obr/min, a w benzynie 3-6 k obr/min
AMON Opublikowano 5 Lutego 2009 Opublikowano 5 Lutego 2009 Wysokie loty,gratuluje pomysłu na mody,efekt-GRUBO
Elberoth Opublikowano 14 Lutego 2009 Autor Opublikowano 14 Lutego 2009 zastanawia mnie jedno Twoje zdanie: "Z tego względu 380Nm u mnie w benzynie odpowiada ok 500-550Nm w dieslu. A taka liczba już wrażenie robi". Co to za różnica, czy to diesel czy benzyna skoro siła podawana jest w Nm? Tak jak odpisał ci kolega eMeM, różnica tkwi w innych przełożeniach skrzyń biegów stosowanych w dieslach i benzynie. Jeżeli weźmiesz na to poprawkę, to rzeczywisty moment dostępny KA KOŁACH, czyli siła z jaką auto będzie się odpychać od asfaltu, będzie podobny mimo różnicy w momencie na wale. [br]Dopisany: 14 Luty 2009, 20:43_________________________________________________ A mnie tam nachodzi taka myśl czy nie prościej było kupić S4???? Prościej, ale 2x drożej. Zarówno jeżeli porównamy ceny nowych S4 i A4+mody, jak również ceny aut używanych. Wtedy, jako 25-latek max tego na co mnie było stać to nowe A4 z salonu + mody (gdy kupowałem to S4 nawet jeszcze nie było w ofercie), teraz sytuacja się trochę zmieniła, i to nie tylko dlatego że mam więcej lat, więc kupiłem od razu S5. Zresztą z tym kupiłem to też jeszcze palcem na wodzie pisane ... wpłaciłem zaliczkę i teraz czekam na ostateczną cenę. A z tym może być niestety różnie - euro skoczyło z 3,6 do 4,6zł, więc jeżeli podniosą mi cenę z 300k+ PLN do 400k+ PLN (90.000 EUR) to chyba dam sobie spokój i pojeżdżę dalej A4 aż euro wróci do normalnego poziomu. A4 jeść nie woła, cały czas super wygląda, nie psuje się i super jeździ.
MARCIN607 Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 Elberoth piękne auto a praca jaką tu adwaliłeś bezcenna!! szacun dla Ciebie. jak będę w W-wie to muszę to cudo zobaczyć
adamooo Opublikowano 17 Lutego 2009 Opublikowano 17 Lutego 2009 się nie podniecajcie tą s5 bo może jej w ogóle nie będzie ;(
KmK Opublikowano 18 Lutego 2009 Opublikowano 18 Lutego 2009 jak na mój gust to 400k a nawet 300k zł to zdecydowanie za dużo jak za auto z tego segmentu. Tym bardziej, że A5 3.0 tdi po remapie, objeżdza na torze serie S5, a chyba nie powinno, bo cenowo wychodzi znacznie korzystniej reasumując przewaga formy nad treścią czego nie można powiedzieć o Twoim obecnym A4
Maniusiek28 Opublikowano 18 Lutego 2009 Opublikowano 18 Lutego 2009 Elberoth ,a nie chcesz sprzedac swojej A4??
Nowak_zg Opublikowano 18 Lutego 2009 Opublikowano 18 Lutego 2009 S5 to ma byc V8 czy V6? Dalszych zmian w aucie już niestety nie będzie - wkrótce je sprzedaję, bo w kwietniu 2009 mam odbiór swojego nowego samochodu - Audi S5 4.2 V8 :-))))
Rekomendowane odpowiedzi