Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silnik zgasł i nie odpala - prawdopodobnie panewka ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na bank przytarta panewka.

Szukaj drugiego konia, naprawa nieopłacalna.

Nie ma to jak takie diagnozy dawać nawet sinika nie oglądając :facepalm:

Codziennie je ogladam i wiem co nie co.

Opublikowano

Na bank przytarta panewka.

Szukaj drugiego konia, naprawa nieopłacalna.

Nie ma to jak takie diagnozy dawać nawet sinika nie oglądając :facepalm:

Codziennie je ogladam i wiem co nie co.

- @dev odnośnie oglądania , w moim BFB panewki w głowicy , wałki itp wyglądają ok czyli duża szansa że głowica nie dostała . Czy dół silnika np z AEB będzie kompatybilny z głowicą BFB i resztą osprzętu ? dużo tego więcej na aukcjach niż BFB , BEX

Opublikowano

Aeb/ajl maja inne doły.

Nablizej AWT ale na 100% nie jestem pewien.

Opublikowano

Kolego i jak tam sytuacja bo my wszyscy czekamy na informacje co z motorem

czekam na info od mechanika

cos leniwy ten mechanik :baseball:

Opublikowano

Kolego i jak tam sytuacja bo my wszyscy czekamy na informacje co z motorem

czekam na info od mechanika

cos leniwy ten mechanik :baseball:

składa silnik do B8 , w środę jest szansa że coś będzie wiadomo

Opublikowano

Cały tydzień ?

Opublikowano

Cały tydzień ?

Artysty i księdza się nie popędza :decayed: Olej 10w40 nie miał tu nic do rzeczy.

Opublikowano

Idę w ślad za opiniami kolegów z forum którzy swoje auta naprawiali i wychodzi ze prawdziwy artysta wiec wole zaczekać niż partanine na szybko przyjąć

witam ponownie ,

dziś dostałem wstępną diagnozę po zdjęciu miski olejowej . Obrócona panewka drugiego cylindra na wale i uszkodzony przez to wał i korbowód.

Pompa olejowa też ciężko się obraca. Wg mechanika samochód miał już grzebane przy panewkach i dodatkowo niechlujnie prawdopodobnie na handel....Jutro wyjęcie silnika ocena stanu głowicy i decyzja co dalej. Prawdopodobnie zakończy się na ,,nowym'' dole + pierścienie , panewki i co tam jeszcze wyjdzie. Kupiłem auto w kwietniu , kolejny ,,uczciwy'' sprzedający.

Opublikowano

Szukaj drugiego konia nie ma sensu go remontowac

Opublikowano

dokładnie.wrzucaj cały "nowy" motor wraz z głowicą,wyjdzie taniej.

oczywiście profilaktycznie wyczyść przedtem smok

Opublikowano

Szukaj drugiego konia nie ma sensu go remontowac

dokładnie.wrzucaj cały "nowy" motor wraz z głowicą,wyjdzie taniej.

oczywiście profilaktycznie wyczyść przedtem smok

nawet jeśli głowica sprawna a dół ,,pewny'' tzn ze znanego źródła od BEX'a to też nieopłacalne ? Motor kupię bez pewności co to jest , u siebie po remoncie będę wiedział co mam

Opublikowano

I jak tam kolego postepy w odbudowie silnika co postanowiłeś

trzy motory mam do obejrzenia w okolicy , dużo roboty zawodowej i temat na bocznym torze , przyszły tydzień

Słupek znaleziony i zadatkowany , AVJ 130kkm wg książki , kompresja wyszła 12 bar na każdym cylindrze , po odpaleniu zero dzwonienia z napinacz czy dziwnych dźwięków. Suchy i szczelny. Płyn bez syfu olej klarowny.

Dobralem z osprzętu kolektory tak aby nie tykac głowicy przy demontażu, co myślicie jeszcze warto wziąć w komplecie ?

Pzdr

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Zdejmij miske przed montazem na auto.

Opublikowano

Smoka znaczy obejrzeć i pompę oleum ?

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Wyczysc co sie da, smoka, miske i wszystko to sie da.

pokrywe zaworow tez podnies i daj nowa uszczelke.

Opublikowano

Tak zrobię , dzięki za wskazowki

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jak wyzej

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jak wyzej
Dokładnie, narobił hałasu z tą swoją "taksówką", narobił ludziom mętlik w głowach i milczy. :naughty:
Opublikowano (edytowane)

Jak wyzej

Dokładnie, narobił hałasu z tą swoją "taksówką", narobił ludziom mętlik w głowach i milczy. :naughty:

tak jak wyżej napisałem , ,,Słupek znaleziony i zadatkowany , AVJ 130kkm wg książki , kompresja wyszła 12 bar na każdym cylindrze , po odpaleniu zero dzwonienia z napinacz czy dziwnych dźwięków. Suchy i szczelny. Płyn bez syfu olej klarowny.'' motor odbiorę w czwartek i montaż do auta. Z mojego BFB będę miał głowicę do sprzedania jak by ktoś coś

witajcie ,

,,nowy'' silnik już u mechanika , we wtorek montaż , jak będzie ok w środę gotowe. AVJ 88tys mil , osłuchany po odpaleniu, ciśnienie zmierzone 12 na każdym cylindrze. Tyle mogłem sprawdzić przy zakupie.

Wracając do motoru który wcześniej miałem , dokopałem się do historii auta w szwajcarii - wszystkie wymiany typu ,,long lajf'' co 30tys km , zalewany 5w30 . Myślicie że ten proceder mógł mieć wpływ na skrócenie żywotności ?

pozdrawiam

Edytowane przez imr_pl
Opublikowano

Na zdrowie to mu to na pewno nie wyszło

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...