Sherlock Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 Radzę Ci słuchać się devastation-a wie o czym napisał, już się z nim sprzeczałem i cholera miał rację. he he . jeśli chodzi o hamulce 1.devi ma zawsze racje 2. jeśli uważasz że nie ma - wróć do punktu 1. :kox: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mily Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 No przecież napisał devi już dwa razy, to co się pytasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherlock Opublikowano 26 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2013 No przecież napisał devi już dwa razy, to co się pytasz? nie było pytania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejayluk Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Hej. Podepne sie pod temat. Zakupilem autko 2 miesiace temu i zauwazylem, ze jak ruszam kierownica i dodam gazu do 2000 obrotow to slychac buczenie, bez dodawania gazu nie slychac. Ale dzieje to sie na postoju i w trakcie ruszania z 1 biegu. Podczas jazdy na innych biegach nie slysze buczenia. Co moze byc wina? Plyn w zbiorniku wyglada na brazowy, a mam stara butelke i z tego co widze byl chyba zolty. Butelka biala z czerwonym korkiem. Ostatnio weryfikuje plyn bo mam wrazenie ze mi troche ubywa. Nie raz widze plamke pod samochodem ale nie wiem czy to wspomaganie czy olej (musze umyc cale auto z dolu bo jest zazygane, poprzedni wlasciciel mowil ze poszla mu miska olejowa i uszczelnil w warsztacie, wiec nie wiadomo skad dokladnie cos cieknie). Bede weryfikowal w przyszlym tygodniu, ale wole sie dowiedziec najpierw od was na co mam zwrocic uwage. I jaki plyn jesli mam wymienic kupic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Radzę Ci słuchać się devastation-a wie o czym napisał, już się z nim sprzeczałem i cholera miał rację. Dziwne, moja baba mówi mi cos zupełnie odwrotnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablosan Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Ja tam wlałem co Dev powiedział (LHM) i hula super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Pamietaj o wymianie co 60tkm lub co dwa lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mily Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Radzę Ci słuchać się devastation-a wie o czym napisał, już się z nim sprzeczałem i cholera miał rację. Dziwne, moja baba mówi mi cos zupełnie odwrotnego Moja tez się ze mna nie zgadza, ale ona nigdy nie ma racji. Może w Twoim przypadku jest tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejayluk Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 ja ostatnio dolałem coś takiego, bo taki prawdopodobnie miałem wlany w aucie STP Power Steering Płyn do układu wspomagania 354ml - najtaniej w || MotoChemia || taką butelkę znalazłem w samochodzie, więc sądzę, że poprzedni właściciel takiego używał i takiego dolałem ostatnio bo było mało w zbiorniczku Czy ktoś wie czy to dobry płyn ? zamierzam kupić butelkę na wszelki wypadek bo ten się skończył i nie wiem czy kupić ten sam skoro mam wlany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mily Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Nie mieszaj, nawet nie wiemy czy to jest minerał. Jeżeli jest do większości aut to mamy do czynienia ze specyfikiem który nie jest minerałem. Jest o tym cały wątek poświęcony: http://a4-klub.pl/uklad-kierowniczy-97/wspomaganie-plyn-g004000m2-to-to-samo-g002000-414/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rotor Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Kupiłem zielony Febi. Tak, wiem, ten z ASO byłby lepszy ale z całą pewnością każdy przyzwoity płyn jest lepszy niż to co miałem w układzie. Czuję różnicę - kręci się lżej. Zapłaciłem 40zł za płyn w sklepie, 30zł za wymianę i jestem zadowolony. Zgodnie z zaleceniami, w listopadzie 2015 r. zrobię kolejną wymianę Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Nastepnym razem wlej LHM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skubiii89 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 panowie, dopiero teraz przestudiowałem watek, a kupiłem wcześniej zielony mineralny płyn febi do wspomagania, moge go zalac czy są jakies przeciw wskazania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Dokup butle płynu cytryny albo ori a febi zrób płukankę jak chcesz mieć spokój na 2-3 lata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rotor Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Zapewne tysiące ludzi wlewa ten płyn, więc nie róbmy wielkiego halo nawet jeśli on jest przeciętnej jakości. Nie znam się na parametrach płynów hydraulicznych ale proponuję wariant zdroworozsądkowy: wlej febi, a za rok zastanów się nad zmianą na na LHM. Zobacz, że nawet devastation, czyli pierwszy orędownik wysokiej jakości płynów, nie napisał mi "wylej to świństwo czym prędzej" tylko "następnym razem wlej LHM". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Zapewne tysiące ludzi wlewa ten płyn, więc nie róbmy wielkiego halo nawet jeśli on jest przeciętnej jakości. Nie znam się na parametrach płynów hydraulicznych ale proponuję wariant zdroworozsądkowy: wlej febi, a za rok zastanów się nad zmianą na na LHM. Zobacz, że nawet devastation, czyli pierwszy orędownik wysokiej jakości płynów, nie napisał mi "wylej to świństwo czym prędzej" tylko "następnym razem wlej LHM". Tylko ze Tomek miał mówiąc następnym razem miał na myśli( i za to daje sobie ja.. obciąć)do 2 lat nie dłużej.... Problem jest taki ze nasi mechanicy tzn znaczna większość z nich nie powie nam panie płyn od wspomagania co 2 lata,klima co dwa lata hamulcowy co rok i tak dalej... W większości przypadków mechanik pyta po co będziesz zmieniał jak się nic nie dzieje,jak zacznie dziać się coś nie halo to wtedy przyjedz,smutne jest to ze MY rzadko kiedy stawiamy się takim mechanikom co skutkuje postami. Mało kto z nas zaraz po zakupie wymienia wszystkie płyny,tylko oliwa i z głowy. Ja zauważyłem różnice wlewając Ori płyn i polecam to wszystkim tym bardziej że nie raz Febi jest droższy od Ori. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Jezeli chcecie jezdzisz bezawaryjne swoimi autami to niestety trzeba o nie dbać. Wszyscy pamiętają o wymianie oleju silnikowego i na tym sie kończy. A gdzie plynn hamulcowy, wspomagania ? Potem płacz ze pompa wspomagania zdechla, ze magiel cieknie itd itp. U mnie każda robota przy hamulcach zwiazana jest z wymianą płynu hamulcowego, nie pytam sie klienta. Kasuje tylko za sam plyn 35zl, za wymiane nie kasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skubiii89 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 ponownie ja, przepłukałem narazie układ tym febi ale kilku krotnym oddesaniu płynu i wlaniu nowego(po każdym kilka razy przekręciłem kierownicą + kilka km przejechane) ale płyn nadal czarny co prawda ostatnie razy lżej się odciągało niż na początku, pytanie co dalej czy płukać dalej czy cu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Wyciagnij zbiorniczek i go przeplukaj benzyną ekstrakcyjna. Wszystkie przewody elastyczne przedmuchaj sprezonym powietrzem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS2012 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 To dobrze wiedzieć... U mnie też płyn syfiasty... nie był chyba wymieniany od nowości A przy szybszych ruchach kierownicą, zwłaszcza na parkingu czuć lekkie blokowania... mam nadzieję że płukanka i nowy płyn pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się