jordan233 Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 Witam Co powiecie o zmiany silnika z 3.0 ASN ma 1.8 T 225KM z TT ,ktoś się orientuje jak z kosztami?? Ktoś to ogarnia na pomorzu? Z góry dziękuję.
azure Opublikowano 13 Września 2015 Opublikowano 13 Września 2015 1. czemu akurat z TT? 2. wiesz jaka jest różnica w silniku 1.8T montowanym w A4 i TT (pomijam moc, osprzęt itp.)...? 3. jaki jest powód takich planów?
Kruk_89 Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 no mnie też coś takiego ciekawi tylko ja bardziej myślałem o BEX-sie napewno był by sporo łatwiejszy do montażu ponieważ był robiony pod a4 b6
jordan233 Opublikowano 16 Września 2015 Autor Opublikowano 16 Września 2015 1. czemu akurat z TT? 2. wiesz jaka jest różnica w silniku 1.8T montowanym w A4 i TT (pomijam moc, osprzęt itp.)...? 3. jaki jest powód takich planów? 1. Słyszałem tylko że jest lepszy od tego co był montowany w B6 2.Nie mam pojęcia,jeszcze się nie zagłębiałem w temat,dlatego pytam na forum. 3.Chcę zmienić na coś mocniejszego,na turbinie. - macie jakąś inną alternatywę?
jordan233 Opublikowano 16 Września 2015 Autor Opublikowano 16 Września 2015 no ok ,a co powiecie o wstawieniu silnika 4.2 ??? Jaki silnik najlepiej wstawić ,z jakim oznaczeniem szukać.Jest ktoś na pomorzu który zajmie się przekładka?
arek_cccp Opublikowano 16 Września 2015 Opublikowano 16 Września 2015 2.7 Bit jeśli chodzi o modyfikacje będzie najlepszy, jak tani w użytkowaniu to 1.8T innych bym nie rozważał
jordan233 Opublikowano 16 Września 2015 Autor Opublikowano 16 Września 2015 2.7 Bit jeśli chodzi o modyfikacje będzie najlepszy, jak tani w użytkowaniu to 1.8T innych bym nie rozważał Mam u siebie w D3 4.2 MPI i co do tego silnika jestem przekonany w 100 procentach, i myślę nad swapem coraz bardziej pod ten silnik. Zdrowe 2.7 BIT ciężko będzie znaleźć
Kruk_89 Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 (edytowane) w takim wypadku praktycznie trzeba by bylo wymienic wszystko aby buda zostaje oczywiscie jesli mowimy o robocie dla siebie a nie aby zeby komus opchnac Edytowane 19 Września 2015 przez Kruk_89
jacek70 Opublikowano 19 Września 2015 Opublikowano 19 Września 2015 Myślę że lepiej poszukać gotowca bo cena przekładki mała na pewno nie będzie a i sporo zachodu.
Kruk_89 Opublikowano 11 Listopada 2015 Opublikowano 11 Listopada 2015 odgrzeje troche kotleta czyli tego z tt nie da sie tu wstawić? bo powaznie mysle nad jakims swapem chyba siada mi fazator a jak wiadomo w asn to krocie
Kruk_89 Opublikowano 11 Listopada 2015 Opublikowano 11 Listopada 2015 mialem 1.8t agu w a3 poza braniem oleju jakies 0.5l/3tysiace nie miałem zadnego problem z nim i tanszy troche w utrzymaniu od 2.7 BIT 225km z tt w zupełność by starczyło
bartekzks Opublikowano 11 Listopada 2015 Opublikowano 11 Listopada 2015 Przy poprzecznym 1.8 T np właśnie te z TT turbo do wymiany bo nie pasuje , miska oleju , smok to tak z grubsza wiem bo sam jestem w trakcie wsadzania poprzecznego AJQ wzdłużnie do A4 b7
Kruk_89 Opublikowano 11 Listopada 2015 Opublikowano 11 Listopada 2015 hm czyli turbo od bexa trzeba? jaki miales motor przed wymiano?
Robero321 Opublikowano 11 Listopada 2015 Opublikowano 11 Listopada 2015 Jest sens zamieniać 220 na 225 po programie jakieś 250może 270 żeby nie przeciążać? dla 50 koni bawić się w takie babranie?? Jak już chcesz się bawić to wstawiaj 2.7 tym bardziej że przy zmianie ASNa na 2.7Bit masz mniej kombinacji a mocą możesz pojechać dużo wyżej
bartekzks Opublikowano 11 Listopada 2015 Opublikowano 11 Listopada 2015 hm czyli turbo od bexa trzeba? jaki miales motor przed wymiano? 2.0 TFSI teraz ma go kolega z naszego forum , no od BEX'a minimum jak chcesz do TT 225 Jest sens zamieniać 220 na 225 po programie jakieś 250może 270 żeby nie przeciążać? dla 50 koni bawić się w takie babranie?? Jak już chcesz się bawić to wstawiaj 2.7 tym bardziej że przy zmianie ASNa na 2.7Bit masz mniej kombinacji a mocą możesz pojechać dużo wyżej Może taki ,że pewne 1.8 T idzie kupić już za 2 tys z hakiem mówię tu o moim AJQ 180 HP a pewne 2.7 BiT ?? na pewno kilka razy więcej a kupić szrot i go postawić na nogi czyli uszczelnić i resztę to 10 tysi musisz mieć + koszta silnika a jak na moje to już poważne koszta ale jak Cie stać to Ty tak zrób
Kruk_89 Opublikowano 11 Listopada 2015 Opublikowano 11 Listopada 2015 roberto mam juz problem z swoim asn jezeli koszty naprawy miały by przekroczyc 2 tysie to wole dolozyc i bezproblemowy 1.8t wstawic mogl bym tez sprzedac i kupic własnie 1.8t ale nie mam sumienia opchnac komus uszkodzony silnik po zatym szkoda mi budy bo jest fajna fotele na zamowienie duze navio itp
Robero321 Opublikowano 11 Listopada 2015 Opublikowano 11 Listopada 2015 a co się dzieje z silnikiem ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się