Adrian. Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 Witam serdecznie..mam od wczoraj problem z swoim Audi:-(a mianowicie po wymianie tylnych sprężyn gdy zaczęł się problem gdy zaczne gwałtownie (mocno) chamowac auto wpada w wibracje,a gdy tylko lekko dochamowuje auto zachowuje sie normalnie..prosze bardzo o pomoc 1,5 msc temu zakupiłem audi dlugo na nią polowalem tzn z tym napędem a tu w ciagu tygodnia wyszly 2 problemy wydech gdzieś mi dotyka i dzwoni i teraz wibracje auta przy mocnym chamowaniu :-(
Pablo_s-c Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 Na początek szukaj przyczyn w hamulcach (np. krzywe tarcze)
a4tommi Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 Wywazenie ok ? Zaloz nowe tarcze klocki i jak nie przejdzie poszukasz głębiej
Adrian. Opublikowano 21 Września 2015 Autor Opublikowano 21 Września 2015 Wyważanie ok;-) sprawdze tarcze i klocki bo teraz mnie oswiecilo ze psikalismy wd40 na śruby zeby nie uszkodzic itd i mogło coś na tarcz lub klocek polecieć chociaż czyscilem tarcz ale moglo cos na klocek sie dostać
jacek70 Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 Po psikaniu to raczej byłby słaby hamulec tu raczej będą krzywe tarcze , ale to trzeba sprawdzić. Sprawdź też klocki.
cycek800 Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 Ja też bym obstawiał że krzywe tarcze możesz je przetoczyć, koszt nie wielki
Lysy705 Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 Tez obstawiam ,że pewnie krzywe tarcze tak jak kolega pisał :)Przetoczenie to niski koszt:)
Pawelkiwi Opublikowano 30 Września 2015 Opublikowano 30 Września 2015 Wibracje przy mocnym do hamowaniu to przeważnie cienkie klocki i krzywe tarcze. Obstawiam przód bo tam kierowane są największe siły. Toczenie tarcz byłe dobre za PRL-u. Materiał w strukturze wewnętrznej jest już tak zmieniony że toczenie w tym samochodzie pomoże na chwilę. Jedno lub parę mocniejszych do hamowań i tarcze znów przypomną sobie gdzie mają się odkształcić. Teraz tarcze się wymienia na lepsze lub gorsze zamienniki + klocki oczywiście.
Pablo_s-c Opublikowano 1 Października 2015 Opublikowano 1 Października 2015 Z tym toczeniem to jest tylko po to, żeby zdiagnozować przyczynę, a nie jako rozwiązanie "na lata", bo jak licho siedzi gdzie indziej, założy nowe tarcze i po 2 tys. km będą zwichrowane nówki.
Adrian. Opublikowano 5 Października 2015 Autor Opublikowano 5 Października 2015 Problem rozwiązany:-D wymieniłem tarcze,klocki i problem zniknął;-) :-) dziękuje za wasze podpowiedzi ;-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się