Skocz do zawartości
IGNOROWANY

generalny remont ASN


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie rozumiem już tego auta teraz jak miałem problem z cewko (nic nie robiłem przeszło) i mam nieco rozjechany rozrząd autko chula aż miło nie ma skoków mocy nie dusi się i dość równo chodzi. jedyne co mnie jeszcze zastanawia i tu pytanie do użytkowników 3.0 czy macie tak że np do 2 tysięcy na jakim kolwiek biegu jak jeszcze nie czuć mocy to dźwięk silnika jest inny aniżeli jak zacznie wgniatać w fotel? ( dźwięk taki jak by to była rzędówka a gdy czuć przyrost mocy to V jak by autko sportowe)

Jeszcze jedno przysługuje mi wymiana cewek :banan:

Opublikowano

Wracając jeszcze do tego elm to mam wszystko ok urządzenie sparowane mimo wszystko nie chce się połączyć... Sprawne na pewno bo kolega próbował u siebie i działało ok

Opublikowano

masz jakieś dodatkowe zabezpieczenie anty kradzieżowe? poza fabrycznym?

Opublikowano

Yy chyba nie

Opublikowano

to nie wiem ja mam tako śmieszno karte która musi być w samochodzie bo inaczej jak jej nie ma to sterownik odcina zapłon na wszystke cylindry i auto gaśnie po czym zaczyna wyć ma też zabezpieczenie anty hakierskie musze nacisnąć na karcie przycisk otwarcia inaczej za groma nie można sie niczym połączyć bynajmniej taki laik jak ja wiadomo złodzieje mają swoje sposoby i tak.

Opublikowano

pytanie do użytkowników 3.0 czy macie tak że np do 2 tysięcy na jakim kolwiek biegu jak jeszcze nie czuć mocy to dźwięk silnika jest inny aniżeli jak zacznie wgniatać w fotel? ( dźwięk taki jak by to była rzędówka a gdy czuć przyrost mocy to V jak by autko sportowe)

Pomiędzy 2 a 4tys. rpm dźwięk silnika ma u mnie taki jakby gardłowy warkot, uwidoczniło się to dopiero na Pb98 a poniżej to mam wrażenie, że jadę jakimś elektrykiem, motoru niemal nie słyszę :wink:

Opublikowano

szczerze od zrobienia klap jeszcze nie przekroczyłem 4 tysięcy ;) w przyszły czwartek wymiana cewek w ASO potem ustawienie rozrządu i testowanie :P

Opublikowano

kolego wymienia ci pod warunkiem że masz ori cewki z jakimi auto opuściło fabrykę, jak ktos juz zmienił to nici z tego, tez sie cieszyłem a tu lipa, upewnij sie , jeśli masz zmienione możesz kupić używki z odpowiednim numerem założyć i dopiero na zmiane ,

Opublikowano (edytowane)

wyglądają na orginały wszystkie czerwone i z logiem audi ale zapewne jak sie domyślam muszą być jeszcze odpowiednie oznaczenia (symbole)? czy jak? jeśli tak to możesz powiedzieć jak to ma wyglądać bo tak się składa że mam tak jak by dostęp do kilkunastu cewek właśnie z akcji serwisowych

Edytowane przez Kruk_89
Opublikowano

wyglądają na orginały wszystkie czerwone i z logiem audi ale zapewne jak sie domyślam muszą być jeszcze odpowiednie oznaczenia (symbole)? czy jak? jeśli tak to możesz powiedzieć jak to ma wyglądać bo tak się składa że mam tak jak by dostęp do kilkunastu cewek właśnie z akcji serwisowych

Zrobiłem szybki "risercz" i znalazłem takie oto info:

3.0 ltr. MPI, longitudinal 6 Ignition coil 06C 905 115 M- takie cewki powinny być oryginalnie.

Znając lenistwo serwisów, ważne żeby były z tym samym oznaczeniem (ostatnia litera) i po sprawie. :)

Opublikowano

ale co zmieniłeś cewki na takie i pojechałeś do nich jeszcze raz i ci wymienili?

Opublikowano

ale co zmieniłeś cewki na takie i pojechałeś do nich jeszcze raz i ci wymienili?

Nigdzie nie byłem, bo mnie już to nie tyczy. Tu masz plik odnośnie akcji serwisowej, warto przeglądnąć => http://pl.scribd.com/doc/51072764/28E9 .

Opublikowano

aaa sorka pomyliłem osoby na szybko czytałem ty no inne orginalne i tak by nie pasowały w 2.0 ALT są takie same ale oznaczenia mają identyczne nawet ciąg liczb ten sam i M na końcu właśnie. hmm dzwoniłem do ASO podałem numer VIN i pani która mnie nawigowała nic nie mówiła nie pokojącego aby tyle że auto podlega akcji wszystko odbędzie sie na koszt ASO i zapraszam w czwartek bo części napewno dojadą do tego czasu

Opublikowano

Spoko, nic się nie dzieje. W takim razie nic tylko jechać i zakładać nowe cewki.

Tapnięte z mojego Sony Z3

Opublikowano

a więc tak podjechałem z panem Pawłem dziś do warsztatu i co sie okazało cewka na 1 cylindrze jest jako jedyna nie orginalna i to na tym właśnie cylindrze miałem w zeszłym tygodniu problem z wypadaniem zapłonu świeca jest dość ukopcona zapewne przez wypadanie zapłonu na całe szczęście miał ori cewke z takimi samymi oznaczeniami jak 5 pozostałych :decayed: dobrze że kolega wyżej mi przychylił temat bo nie miałem zielonego pojęcia że przez takie coś przepadła by mi akcja serwisowa :kwasny:

Opublikowano

Kwestia podejścia (życzliwości?) konkretnego ASO do tematu, bo ja 3 miałem już na oko inne a mimo to wymienili mi wszystkie. Może wciąż z tej samej wadliwej serii były, nie wnikałem :hi:

Opublikowano

Panowie mam zamiar zmienić rozrząd brakuje mi napinacza. Może ktoś polecić jakiegoś producenta czy tylko ori ?

Opublikowano

dobrze że kolega wyżej mi przychylił temat bo nie miałem zielonego pojęcia że przez takie coś przepadła by mi akcja serwisowa :kwasny:

Tak jak piszą wyżej, co aso to inne podejście. :)

Ważne żeby zmienili.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...