RALF76 Opublikowano 17 Listopada 2018 Opublikowano 17 Listopada 2018 17 godzin temu, Krzy0 napisał: No to wcale bym się nie zdziwił jak będzie dieselgate 2 i trzeba będzie jechać jeszcze raz do Aso. tylko czy będzie po co... tabela pokazuje globalny problem
mateusz16 Opublikowano 9 Grudnia 2018 Opublikowano 9 Grudnia 2018 Dostałem wezwanie na aktualizacje oprogramowania w EA189 . Jest to obowiązkowe bo jakoś nie mam ochoty na to jechać?
Gość Opublikowano 9 Grudnia 2018 Opublikowano 9 Grudnia 2018 (edytowane) 42 minuty temu, mateusz16 napisał: Dostałem wezwanie na aktualizacje oprogramowania w EA189 . Jest to obowiązkowe bo jakoś nie mam ochoty na to jechać? nie ma obowiązku, jest zalecenie, przynajmniej na razie. Niektórzy diagności źle interpretują zalecenia ministerstwa Edytowane 9 Grudnia 2018 przez Gość
mateusz16 Opublikowano 9 Grudnia 2018 Opublikowano 9 Grudnia 2018 To na razie odpuszczę temat. Dzięki
Kodzak33 Opublikowano 9 Grudnia 2018 Opublikowano 9 Grudnia 2018 https://www.stopvw.pl/wazny-komunikat-dla-wszystkich-posiadaczy-samochodow-z-silnikami-diesla-objetymi-dieselgate
Gość Opublikowano 18 Lutego 2019 Opublikowano 18 Lutego 2019 (edytowane) jestem po akcji serwisowej, nie zauważyłem różnicy w spalaniu, moc spadła ale przed miałem program tyle że strasznie doopiasty dlatego zdecydowałem się na akcję a w przyszłym tygodniu będzie nowy program Edytowane 18 Lutego 2019 przez Gość
gruzin519 Opublikowano 18 Lutego 2019 Opublikowano 18 Lutego 2019 A teraz będzie Ci wypalać dpfa co 200-300 km, brawo
Gość Opublikowano 18 Lutego 2019 Opublikowano 18 Lutego 2019 1 minutę temu, gruzin519 napisał: A teraz będzie Ci wypalać dpfa co 200-300 km, brawo Przeczytałeś mój post ze zrozumieniem?
gruzin519 Opublikowano 18 Lutego 2019 Opublikowano 18 Lutego 2019 (edytowane) Ile kilometrów zrobiłeś po akcji? 10? Z tego co widzę to akcje robiłeś dzisiaj, daj znać jak zrobisz 1000, wtedy napisz ile razy Ci wypali. Chyba ze nie masz to inna sprawa. Edytowane 18 Lutego 2019 przez gruzin519
Gość Opublikowano 18 Lutego 2019 Opublikowano 18 Lutego 2019 (edytowane) 15 minut temu, gruzin519 napisał: A teraz będzie Ci wypalać dpfa co 200-300 km, brawo 11 minut temu, gruzin519 napisał: Ile kilometrów zrobiłeś po akcji? 10? Z tego co widzę to akcje robiłeś dzisiaj, daj znać jak zrobisz 1000, wtedy napisz ile razy Ci wypali. Chyba ze nie masz to inna sprawa. Nie bardzo się tym przejmuję, jestem już umówiony z tunerem na chipowanie. Poza tym widzę że dziś podróżowałeś ze mną po Gdyni, Gdańsku i Słupsku tylko nie wiem dlaczego naliczyłeś 10 km bo ja 180, ale mniejsza o większość Edytowane 18 Lutego 2019 przez Gość
Dev Opublikowano 18 Lutego 2019 Opublikowano 18 Lutego 2019 6 godzin temu, Charls napisał: jestem po akcji serwisowej, nie zauważyłem różnicy w spalaniu, moc spadła ale przed miałem program tyle że strasznie doopiasty dlatego zdecydowałem się na akcję a w przyszłym tygodniu będzie nowy program że tak zapytam... po jaki ...uj jechałes na akcje w ASO ?
Robero321 Opublikowano 19 Lutego 2019 Opublikowano 19 Lutego 2019 6 godzin temu, Dev napisał: że tak zapytam... po jaki ...uj jechałes na akcje w ASO ? Może samego papieru potrzebuje
Gość Opublikowano 19 Lutego 2019 Opublikowano 19 Lutego 2019 7 godzin temu, Dev napisał: tak zapytam... po jaki ...uj jechałes na akcje w ASO ? dokładnie, po pierwsze - jest glejt, wiem że teraz nie trzeba ale jest i na SKP nie będą się czepiać w przyszłości bo nigdy nie wiadomo, co kto wymyśli, różne rządy, różni ludzie są zdolni do różnych rzeczy, Po drugie - chodziło mi bardziej o akcję serwisową 80C6 wymiany nagrzewnicy elektrycznej, której podlegał a 23Q4 przy okazji skoro i tak program będzie, więc powiedz mi dlaczego nie?
gruzin519 Opublikowano 19 Lutego 2019 Opublikowano 19 Lutego 2019 Jak kto woli, zawsze można nie wyrazić zgody, chyba że kwit z ASO jest wart miliony ?
Gość Opublikowano 19 Lutego 2019 Opublikowano 19 Lutego 2019 (edytowane) 26 minut temu, gruzin519 napisał: Jak kto woli, zawsze można nie wyrazić zgody, chyba że kwit z ASO jest wart miliony ? nie rozumiem twojej uszczypliwości w tym temacie i mam wrażenie że ciągle nie umiesz czytać! Jaki sens w moim przypadku niewyrażania zgody? Przeczytaj uważnie, może w końcu zrozumiesz po pierwsze od jakiegoś czasu miałem w planach zmianę oprogramowania bo miałem soft ze źle poprowadzonym momentem obrotowym, już przy 1900 rpm miał 400Nm a chcę go zbić od dołu tak do 360Nm przy 2000 rpm tak aby max moment był przy 2400 rpm dla ochrony sprzęgła po drugie głównym moim celem była akcja serwisowa 80C6 wymiany elektrycznej nagrzewnicy a 23Q7 wyłącznie przy okazji, więc skoro i tak miałem do zmiany soft to dlaczego nie miałem zrobić tej akcji 23Q7 skoro i tak w przyszły wtorek będzie nowy program, to w czym problem a kwit mam i nie jest wart milionów ale mam Nie rozumiem twojego czepialstwa, gdyby to miało jakieś uzasadnienie to jeszcze bym zrozumiał ale czepiasz się jak rzep psiego ogona nie mając zupełnie żadnych argumentów i żadnej racj. Dziecinada normalnie, jak do mojego syna, tłumaczę mu że a2+b2=c2 a on nadal nie rozumie Edytowane 19 Lutego 2019 przez Gość
gruzin519 Opublikowano 20 Lutego 2019 Opublikowano 20 Lutego 2019 To Ty dalej nie rozumiesz. Zrobiłeś akcję jak to mówisz "przy okazji" OK ? Tylko później nie lamentuj i nie wypisuj, że wypala Ci dpfa co 200km i wielkie halo, bo co masz wtedy zrobić I nie czepiam się, tylko próbuje Ci uświadomić z czym to się wiąże. Każdy ma swoje rację, nie będę się sprzeczał ani dementował Twoich. Każdy tu tylko wyraża swoje opinie. Tak czy siak, niech się fura sprawuje
Gość Opublikowano 20 Lutego 2019 Opublikowano 20 Lutego 2019 (edytowane) 16 minut temu, gruzin519 napisał: Tylko później nie lamentuj i nie wypisuj, że wypala Ci dpfa co 200km i wielkie halo, bo co masz wtedy zrobić jak grochem o ścianę, ciągle masz problem z logicznym myśleniem w środę robię chiptuning więc na co mam lamentować? jakie to ma znaczenie, do środy jakoś ten tydzień przeżyję, chyba że ty nie rozumiesz że chiptuning wiąże się z wywaleniem obecnego softu ale aż o taki brak wiedzy bym ciebie nie posądzał. Poza tym mam czwarte auto z DPF na przełomie 10 lat i wiem co robić, umiem sobie poradzić Edytowane 20 Lutego 2019 przez Gość
wiorek Opublikowano 20 Lutego 2019 Opublikowano 20 Lutego 2019 Dajcie już spokój, do niczego konstruktywnego taka gadka nie doprowadzi
Gość Opublikowano 20 Lutego 2019 Opublikowano 20 Lutego 2019 Chciałbym tylko zaznaczyć, że ci, którzy robili akcję serwisową a potem chcą robić chiptuning, żeby pamiętali, iż wpierw tuner powinien wgrać program serii sprzed akcji serwisowej 23Q7 a potem dopiero chiptuning, bo w przeciwnym razie DPF będzie się wypalał wg parametrów zadanych jak po akcji serwisowej
duzy616 Opublikowano 20 Lutego 2019 Opublikowano 20 Lutego 2019 1 godzinę temu, Charls napisał: Chciałbym tylko zaznaczyć, że ci, którzy robili akcję serwisową a potem chcą robić chiptuning, żeby pamiętali, iż wpierw tuner powinien wgrać program serii sprzed akcji serwisowej 23Q7 a potem dopiero chiptuning, bo w przeciwnym razie DPF będzie się wypalał wg parametrów zadanych jak po akcji serwisowej Ja miałem wgraną akcję serwisową przed chipem wypalał się co 600-700 km, po chipie wypala się tak samo. Tuner nie usuwał akcji serwisowej ale mówił, że zwiększy jakiś tam przepływ spalin.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się