niestandardowy Opublikowano 14 Października 2015 Opublikowano 14 Października 2015 Hej Panowie. Jak mozna sprawdzic pompe paliwa w zbiorniku? Ostatnio jak auto zimne nie slysze jej po przekreceniu kluczyka. Dodam ze auto chodzi bez zadnych niepokojacych objawow. Pali na strzala czy zimny czy cieply
Pawelkiwi Opublikowano 14 Października 2015 Opublikowano 14 Października 2015 Zdejmij przewód z filtra paliwa, podstaw jakieś naczynie pod ten zdjęty przewód i kluczyk w stacyjkę. Powinno lać się paliwo. Ciśnienie 0,5 Bar.
piotrsob1 Opublikowano 15 Października 2015 Opublikowano 15 Października 2015 Sterowanie pompą wstępną we wszystkich audiolach jest podobne. Poczytaj tutaj : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/330703-problem-z-pradem-na-pompe-paliwa-19tdi-avb/
niestandardowy Opublikowano 15 Października 2015 Autor Opublikowano 15 Października 2015 Dziekuje w sobote obadam temat Tak czy siak mam olej do zmiany z filtrami. Cisnienie jak sprawdzic? Podpiac sie trojnikiem z manometrem pod waz zasilajacy filtr paliwa i wlaczyc kluczyk? Powinno byc wtedy 0.5 bara? Dobrze rozumiem? Czy pod zasilanie bez trojnika?
Musashi Opublikowano 15 Października 2015 Opublikowano 15 Października 2015 nowa pompa pracuje prawie bezglosnie. dopiero jej zuzycie powoduje zwiekszenie glosnosci np bulgotanie czy wycie. skoro nie ma problemow z porannym rozruchem, zwlascza gdy auto stoi na gorce, lepiej poswiecic czas, np na browarka
niestandardowy Opublikowano 15 Października 2015 Autor Opublikowano 15 Października 2015 Ale one u mnie tez nie buczy. Jak auto zimne to jej nie slysze ( charakterystyczne zbablenie na przewodach paliwowych ) Jak auto cieple lub nagrzane zawsze zabulgocze.
Musashi Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 skoro zabulgoce, to tak jak Paweł napisał, zmierz cisnienie. Najprościej zastosować trojnik. ale sądzę, że nic się nie dzieje. pierwsze problemy to trudny rozruch.
Pawelkiwi Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 Kup przeźroczysty wąż około 0,7m wystarczy. Połącz go pomiędzy wejście do filtra paliwa czyli rozepnij oryginał i jeden koniec do niego a drugi do filtra. Pomijam fakt jak to zrobić dobrze. Wąż wywal na zewnątrz tak abyś widział np. pod wycieraczki. Po zapaleniu lub w momentach gdy jest źle obserwuj czy nie ma powietrza w wężu. Ja tak robię i w większości wad tak diagnozuję.
Karol94 Opublikowano 15 Września 2020 Opublikowano 15 Września 2020 Witam. W bpw avant ona znajduje się pod siedzeniem czy w bagażniku? ? Dzięki pozdrawiam.
Muskel1 Opublikowano 15 Września 2020 Opublikowano 15 Września 2020 (edytowane) W bagażniku strona pasażera w pobliżu oparcia tylnej kanypy. Jak wyjmiesz pompe nie pozostawiaj na długo odkręconego tego otworu. Przykręć tą dużą plastikową nakrętkę trzymającą tą pompe na ten gwint. Te plastikowe baki mają to do siebie że sie jakoś deformują gdy pozostawisz na długo odkręconą ta naktętkę i później za Chiny nie idzie jej na ten gwint nakręcić. Edytowane 15 Września 2020 przez Muskel1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się