tomeks94 Opublikowano 26 Października 2015 Opublikowano 26 Października 2015 Jakieś 2 miesiące temu w mojej audi 1.8 ADR prawie 300 tys przejechane, wymieniałem uszczelniacze, popychacze, olej z castrola..... (wiem że to ścierwo) na Valvoline max life 10w40. Następnego dnia jechałem w góry i w Karpaczu jadąc pod górę zapaliła mi się pierwszy raz kontrolka oleju. Zatrzymałem się po chwili zgasiłem silnik, później sprawdziłem olej i było wszystko ok. Okazało się tam, że przepływka była czachnięta bo mocy też nie miała no to wymieniłem i wszystko było ok... do czasu. Jadąc przez miasto prędkością około 30-40 km/h na piątym biegu w momencie zatrzymania na światłach zapaliła się kontrolka oleju... Znowu ta sama sytuacja, zatrzymanie itp itd no i znowu olej w normie. Ostatnio siedziałem w odpalonym aucie z 30 minut i ruszyłem i tak po przejechaniu 300m znowu się zapaliła, tak samo gdy przegoniłem ją prędkością około 160-170 km/h i później jadąc wolno po mieście. Cały czas wszystko w normie, nie kopci, nie chodzi głośno, napinacz nie klekocze. Jakieś pomysły co do tego? Pozdrawiam
darko Opublikowano 26 Października 2015 Opublikowano 26 Października 2015 przydałoby się sprawdzić ciśnienie oleju, może w misce olejowej pływają jakieś farfocle po Castrolu i co jakiś czas smok pompy olejowej coś takiego zassie i go przytka ale żeby to sprawdzić to tylko micha w dół,a z tym to trochę zabawy,
piotrzaba5 Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 Miałem to samo. Okazał się czujnik ciśnienia oleju
Wojtek1995 Opublikowano 4 Listopada 2015 Opublikowano 4 Listopada 2015 kto normalny jeździ 30-40km/h na 5 czujnik raczej nie pierwsze co bym zrobił to zaglądnął pod miche i wyczyścił smok po czyszczeniu sprawdził ciśnienie pompa pewnie słabe ciśnienie daje i nie domaga przy dużym obciążeniu a kontrolka gaśnie pewnie po ruszeniu albo jak obroty bd pow 1tyś szukuje się wymiana pompy ale z tym bym poczekał puki nie sprawdzisz ciśnienia po wyczyszczeniu
jacek70 Opublikowano 4 Listopada 2015 Opublikowano 4 Listopada 2015 Też miałem to samo i wymiana czujnika pomogła.
tomeks94 Opublikowano 5 Listopada 2015 Autor Opublikowano 5 Listopada 2015 (edytowane) kto normalny jeździ 30-40km/h na 5 Powolny obchód miasta nocą panie, nie zawsze trzeba mieć pedał wciśnięty na maxa Ostatnio przytarłem spodem i włączył się ten błąd dlatego obstawiam czujnik, zobaczymy po weekendzie podjadę i kupię nowy A tak ogólnie to w którym miejscu on się znajduje ? Edytowane 5 Listopada 2015 przez tomeks94
jacek70 Opublikowano 5 Listopada 2015 Opublikowano 5 Listopada 2015 A tak ogólnie to w którym miejscu on się znajduje ?Jest w tylnej części głowicy , od strony grodzi.
tomeks94 Opublikowano 5 Listopada 2015 Autor Opublikowano 5 Listopada 2015 Za napinaczem gdzieś ma się rozumieć?
Wojtek1995 Opublikowano 5 Listopada 2015 Opublikowano 5 Listopada 2015 Powolny obchód miasta nocą panie, nie zawsze trzeba mieć pedał wciśnięty na maxa no nie ale na 5 to już bym wolał na luzie i pchać bez przesady ani to się nie opłaca a ni nic za na pinaczem jest tylko krucieć od wody chyba a czujnik nie jest w bloku ?
dam-in Opublikowano 7 Listopada 2015 Opublikowano 7 Listopada 2015 A tak ogólnie to w którym miejscu on się znajduje ?Jest w tylnej części głowicy , od strony grodzi. x2 Z tego co pamiętam lepsze dojście było z kanału.
prezesik18 Opublikowano 8 Listopada 2015 Opublikowano 8 Listopada 2015 Czujnik ciśnienia oleju jest zamontowany w podstawie filtra oleju, czyli pod kolektorem ssącym.
tomeks94 Opublikowano 9 Listopada 2015 Autor Opublikowano 9 Listopada 2015 No nie powiem rowerki mnie wyprzedzały Dobra to ogarnę jakoś ten czujnik i napiszę o postępie. Dzięki za pomoc
matush101 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Ja miałem tak samo i niestety padła pompa oleju. Nowa pompa 250 zł plus wymiana oleju filtrów i wymiana pompy razem wyszło 600zł.
zwalowy Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 (edytowane) 30 na 5 biegu hahahahahhahahahahahha...zrob filmik i wrzuc bo cos nie łykam tego....ja w swoim conajmniej 50 i 5 bieg mysle wsadzic....rozpieetalasz tak silnik...tego nie slsyzysz ale wewnatrz powstaja duze naprezenia...gratulacje nieeeeee...dobra...nie....powiedzmy sobie szczerze nie da sie takim samochodem jechac na 5 biegu przy 30 na godzine i tyle wiec cos Ci sie pokrecilo......przy 50 to ledwo daje rade przyspieszyc az buda trzepie a gdzie przy 30....no bez szans Edytowane 16 Stycznia 2016 przez zwalowy
matush101 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Nie wierze jak jest to możliwe. Ja min 60- 70 km/h i dopiero 5 bieg.
Wojtek1995 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 no jest to możliwe jak ktoś przykładał się na nauce jazdy z używaniem sprzęgła hyhy jest coś takiego hym pół sprzęgło ale puk puk 50 to może przesadził ale na 4 jak puścicie gaz to samochód jedzie te 40-45 bez sprzęgła samoistnie a w czasie hamowania do 30 zaczyna się dławic aż w końcu zgaśnie tak że nie realne
matush101 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Szkoda silnika i sprzęgła atrakcja z jazdy żadna.
OSA Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 czujnik znajduje się przy podstawie filtra oleju(jak dobrze pamiętam to na jeden pin i zakryty białą gumką) , dobre dojście od góry po odkręceniu zbiorniczka z płynem chłodzącym , a czy na zimnym słychać popychacze (takie klekotanie ,prawie jak w dieslu)?, bo jeśli pompa to na pewno się odezwą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się