kamil-vag Opublikowano 17 Maja 2018 Opublikowano 17 Maja 2018 Spróbuj synchro dać na -1...1 tak na początek...
oneskypemen Opublikowano 17 Maja 2018 Opublikowano 17 Maja 2018 (edytowane) Zmieniłem na rowniutkie 0.0 po docisnieciu gazu nawet nie drgnie. Korekcja na wtryskach się wyrównała i jeszce lepsze odejście ma natomiast cały czas drga dość odczuwalne w samochodzie wszystko wyruwnuje się i jest mniej odczuwalne po dodaniu gazu. I czasami tak raz na jakiś czas jest to szarpanięcie. Natomiast gdy jadę czasami naprawdę dość dynamicznie i kręcę do 3-4 tys gdy zwolnie i tak na pierwszym biegu podjadę do domu jakieś 100 metrów. Zgasze silnik i za jakąś chwilę odpalam to zapali ale zgaśnie za pierwszym razem. A tak pali na dotyk, czasami może się zdarzy jak dłużej dzień dwa postoi to ciężej odpala. VCUM wymieniłem bo się pocila. W filtrze powietrza słychać takie puste dudnienie nie jest to głośne ale słychać, raz mi się zdarzyło że, nagle było to bardzo słyszalne. Ale po przejechaniu bardziej dynamicznie kilkaset metrów wystarczyło i było jak wcześniej. Po zmianie zauważyłem że, korekcja trzeciego wtryskiwacza się poprawiła i wygląda to lepiej. Natomiast teraz na 4 się pogorszyła. Edytowane 18 Maja 2018 przez oneskypemen
marpel Opublikowano 20 Czerwca 2018 Opublikowano 20 Czerwca 2018 (edytowane) Też mi trochę trzęsie budą w 1,9 tdi AVF. NIe mam pojęcia co mam winić. Zauważyłem, że obroty mi falują pomiędzy 870 a 830 obr/min. Czy taki skok obrotów przy temperaturze silnika 50 st może mieć miejsce? Edytowane 22 Czerwca 2018 przez marpel
PAWLUS Opublikowano 22 Czerwca 2018 Opublikowano 22 Czerwca 2018 Witam mam podobne problemy z drganiem silnika w A4 B6 1.9TDI 130KM AVF. Mianowicie po zakupie auta odczuwałem minimalne drgania podczas postoju, teraz od trzech tygodni nasiliło się to bardziej i występuje to w następujący sposób. Odpalając auto rano raz było idealnie a raz automatycznie zaczynało telepać, po rozgrzaniu silnika jadąc i zatrzymując auto to po chwili zaczynało drgać nieraz po dłuższej nawet około 2 minut. Sprawdzając komputerem po zatrzymaniu auta rozgrzanego: 1. -0,59 2. -0.05 3. 0,33 4. 0,28 i po chwili na 3 cylindrze zaczyna rosnąć nawet do 2,99 automatycznie 1. -1,04 2. -1,27 3. 2,99 4. -0,92 po zwiększeniu obrotów znów spada w granicy 0,5 na trzecim cylindrze i się waha do 1,2 i po dłuższej chwili znów wzrasta wartość na 3 cylindrze. tu są linki z moich pierwszych logów proszę o wyrozumiałość Logi robione jeden po drugim, nie udało mi się złapać przejścia od 1mg do 2,99 ale mniej więcej widać jak się zachowują wtryski. http://vaglogi.pl/log-013_018_023_AXCG67.html http://vaglogi.pl/log-013_018_023_65hfu.html http://vaglogi.pl/log-000_013_9V84Fp.html - wtrysk 3 cylinder 2,99 Proszę o podpowiedz gdzie szukać przyczyn...!!! wystarczy uszczelnienie czy wymiana!!!!!!!
piotrsob1 Opublikowano 22 Czerwca 2018 Opublikowano 22 Czerwca 2018 Z opisu to na 95 % problem z uszczelnieniem pompek , taka jazda z korekcjami to potwierdza . Jak będziesz je wymieniał to zamień miejscami pompki drugą z trzecią, jakby nie pomogło to będzie wiadomo czy nie jest to wina pompki
PAWLUS Opublikowano 22 Czerwca 2018 Opublikowano 22 Czerwca 2018 40 minut temu, piotrsob1 napisał: Z opisu to na 95 % problem z uszczelnieniem pompek , taka jazda z korekcjami to potwierdza . Jak będziesz je wymieniał to zamień miejscami pompki drugą z trzecią, jakby nie pomogło to będzie wiadomo czy nie jest to wina pompki PIOTRSOB1 Przeglądałeś może moje logi?? czy tylko po opisie wnioskujesz ze uszczelnienie
marpel Opublikowano 22 Czerwca 2018 Opublikowano 22 Czerwca 2018 1 godzinę temu, PAWLUS napisał: Witam mam podobne problemy z drganiem silnika w A4 B6 1.9TDI 130KM AVF. Mianowicie po zakupie auta odczuwałem minimalne drgania podczas postoju, teraz od trzech tygodni nasiliło się to bardziej i występuje to w następujący sposób. Odpalając auto rano raz było idealnie a raz automatycznie zaczynało telepać, po rozgrzaniu silnika jadąc i zatrzymując auto to po chwili zaczynało drgać nieraz po dłuższej nawet około 2 minut. Sprawdzając komputerem po zatrzymaniu auta rozgrzanego: 1. -0,59 2. -0.05 3. 0,33 4. 0,28 i po chwili na 3 cylindrze zaczyna rosnąć nawet do 2,99 automatycznie 1. -1,04 2. -1,27 3. 2,99 4. -0,92 po zwiększeniu obrotów znów spada w granicy 0,5 na trzecim cylindrze i się waha do 1,2 i po dłuższej chwili znów wzrasta wartość na 3 cylindrze. tu są linki z moich pierwszych logów proszę o wyrozumiałość Logi robione jeden po drugim, nie udało mi się złapać przejścia od 1mg do 2,99 ale mniej więcej widać jak się zachowują wtryski. http://vaglogi.pl/log-013_018_023_AXCG67.html http://vaglogi.pl/log-013_018_023_65hfu.html http://vaglogi.pl/log-000_013_9V84Fp.html - wtrysk 3 cylinder 2,99 Proszę o podpowiedz gdzie szukać przyczyn...!!! wystarczy uszczelnienie czy wymiana!!!!!!! A jak odkręcisz korek oleju przy pracującym silniku masz duży wydmuch powietrza? U mnie tak jak piszę wyżej mam drgawki silnika i duże ciśnienie pod korkiem, odma drożna, sprawdzone.
PAWLUS Opublikowano 22 Czerwca 2018 Opublikowano 22 Czerwca 2018 8 minut temu, marpel napisał: A jak odkręcisz korek oleju przy pracującym silniku masz duży wydmuch powietrza? U mnie tak jak piszę wyżej mam drgawki silnika i duże ciśnienie pod korkiem, odma drożna, sprawdzone. A te przedmuchy to maja być czy nie? I jak wyczuwalne? I co znaczą te przedmuchy??? I jak sprawdzić odme czy drozna??? Z góry dzięki za odpowiedz
marpel Opublikowano 22 Czerwca 2018 Opublikowano 22 Czerwca 2018 Przedmuchów nie powinno być prawie wcale, u mnie są i może właśnie uszczelnienia na pompkach są ich przyczyną? Sprawdz u siebie i napisz. Odmę można sprawdzić po zdjęciu wężyka gumowego łączącego pokrywę zaworów z turbiną (dodlot powietrza)
PAWLUS Opublikowano 22 Czerwca 2018 Opublikowano 22 Czerwca 2018 5 minut temu, marpel napisał: Przedmuchów nie powinno być prawie wcale, u mnie są i może właśnie uszczelnienia na pompkach są ich przyczyną? Sprawdz u siebie i napisz. Odmę można sprawdzić po zdjęciu wężyka gumowego łączącego pokrywę zaworów z turbiną (dodlot powietrza) Ok sprawdzę jutro i dam znać.. . Tzn z odma ma byc tak ze ta rurka ma miec przelot powiwtrza... zeby nue byla zapchana??? Tak?
piotrsob1 Opublikowano 22 Czerwca 2018 Opublikowano 22 Czerwca 2018 2 godziny temu, PAWLUS napisał: PIOTRSOB1 Przeglądałeś może moje logi?? czy tylko po opisie wnioskujesz ze uszczelnienie Wnioskuję to z Twojego opisu, logi przeglądałem i z nich nic ( poza tym ostatnim ) nie wynika Żeby były do czegoś przydatne to trzeba je zrobić tak by uchwycić na nich problem , przede wszystkim to logować dłużej, takie króciaki to są dobre jak się loguje 011 na trzecim biegu
piotrsob1 Opublikowano 22 Czerwca 2018 Opublikowano 22 Czerwca 2018 Godzinę temu, PAWLUS napisał: A te przedmuchy to maja być czy nie? I jak wyczuwalne? I co znaczą te przedmuchy??? I jak sprawdzić odme czy drozna??? Z góry dzięki za odpowiedz W każdym PD-ku 8V sadzi przedmuchami z odkręconego korka wlewu oleju , jak się dobrze przyjrzysz to i lekkie dymienie zobaczysz , a korek położony na wlewie mocno podskakuje Jakbyś odmę miał niedrożną to auto na pewno by dymiło na rozgrzanym silniku i biegu jałowym
PAWLUS Opublikowano 23 Czerwca 2018 Opublikowano 23 Czerwca 2018 WITAM Odnośnie mojego wczorajszego zapytania co się dzieje według was z tym 3 cylindrem - poniżej logów cytuje wcześniejszy post! dodaje logi do wglądu: - z rana po odpaleniu http://vaglogi.pl/log-013_018_023_I7000v.html - około 2 minuty później po odpaleniu http://vaglogi.pl/log-013_018_023_rklQ5F.html - po 5 minutach od startu rano rośnie ponad 2mg http://vaglogi.pl/log-013_018_023_R0mpB5X.html - po przejechaniu 20 km i temp 90 stopni http://vaglogi.pl/log-013_018_023_63auG8T.html - zimny silnik rozgrzewany do 90 stopni - DŁUGI LOG http://vaglogi.pl/log-013_018_023_R0mpB5X.html - auto rozgrzane po około 15 km - DŁUGI LOG http://vaglogi.pl/log-013_018_023_EtTIf34.html Proszę o podpowiedz gdzie szukać przyczyn...!!! ........................................................................................................................................................................................................................ "Witam mam podobne problemy z drganiem silnika w A4 B6 1.9TDI 130KM AVF. Mianowicie po zakupie auta odczuwałem minimalne drgania podczas postoju, teraz od trzech tygodni nasiliło się to bardziej i występuje to w następujący sposób. Odpalając auto rano raz było idealnie a raz automatycznie zaczynało telepać, po rozgrzaniu silnika jadąc i zatrzymując auto to po chwili zaczynało drgać nieraz po dłuższej nawet około 2 minut. Sprawdzając komputerem po zatrzymaniu auta rozgrzanego: 1. -0,59 2. -0.05 3. 0,33 4. 0,28 i po chwili na 3 cylindrze zaczyna rosnąć nawet do 2,99 automatycznie 1. -1,04 2. -1,27 3. 2,99 4. -0,92 po zwiększeniu obrotów znów spada w granicy 0,5 na trzecim cylindrze i się waha do 1,2 i po dłuższej chwili znów wzrasta wartość na 3 cylindrze. tu są linki z moich pierwszych logów proszę o wyrozumiałość Logi robione jeden po drugim, nie udało mi się złapać przejścia od 1mg do 2,99 ale mniej więcej widać jak się zachowują wtryski. http://vaglogi.pl/log-013_018_023_AXCG67.html http://vaglogi.pl/log-013_018_023_65hfu.html http://vaglogi.pl/log-000_013_9V84Fp.html - wtrysk 3 cylinder 2,99 Proszę o podpowiedz gdzie szukać przyczyn...!!! wystarczy uszczelnienie czy wymiana!!!!!!!"
BartoszBB Opublikowano 23 Czerwca 2018 Opublikowano 23 Czerwca 2018 Miałem to samo jak i inni podobne przypadki. Na 98% winne są uszczelnienia na 3 pompowtrysku - spaliny przedostają się do szyny paliwowej przez zużyte uszczelnienia i stąd te cyrki. Także pokrywa zaworów do góry i uszczelniacze na 3 pompce do wymiany. Przeszukasz lepiej forum znajdziesz takie przypadki jakie opisujesz.
PAWLUS Opublikowano 24 Czerwca 2018 Opublikowano 24 Czerwca 2018 14 godzin temu, BartoszBB napisał: Miałem to samo jak i inni podobne przypadki. Na 98% winne są uszczelnienia na 3 pompowtrysku - spaliny przedostają się do szyny paliwowej przez zużyte uszczelnienia i stąd te cyrki. Także pokrywa zaworów do góry i uszczelniacze na 3 pompce do wymiany. Przeszukasz lepiej forum znajdziesz takie przypadki jakie opisujesz. I pomogła u Ciebie wymiana uszczelnień wtrysków?? korekty się zmniejszyły?? jaki miałeś przebieg??
piotrsob1 Opublikowano 24 Czerwca 2018 Opublikowano 24 Czerwca 2018 15 godzin temu, PAWLUS napisał: Logi robione jeden po drugim, nie udało mi się złapać przejścia od 1mg do 2,99 ale mniej więcej widać jak się zachowują wtryski. Jakbyś zamiast krótkich logów zrobił jeden długości 5-10 minut to dużo więcej i z większą pewnością by można wywnioskować Mimo wszystko i tak to wina uszczelniaczy na 95% Tutaj masz mój temat do poczytania :
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się