grubcio1980 Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 Ten dym to może być woda w wydechu, bo piszesz że oliwy nie ubywa. Olej jak najbardziej 5w40 motul, LM, valvo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 W dniu 2.02.2018 o 12:54, marcintp napisał: brakuje mocy w mojej audicy Proszę o sugestie Zrób logi dynamiczne to wyjdzie co ją boli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcintp Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 logi zrobię jak tylko znajdę czas jakie grupy mierzyć? rozgrzewam silnik do 80-90stopni, podłączam kompa, jadę na trójce, włączam up i pedał w podłogę do odciny tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Parami 2+33, 3+20 i 115+118. Od 1,5 tys do odciny na 3 biegu i przed kazdym logiem kasuj błędy nawet jak ich nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aiwer Opublikowano 6 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 Panowie, Do tej pory było wszystko OK, trochę oleju brał (ok 1,5l na 10K km) ale to było dla mnie akceptowalne. Dzisiaj odpalam (ok -8st) i po może dwóch minutach niebieska zasłona dymna (smród spalonego oleju). Pierwsza myśl to turbina ALE była regenerowana ciut ponad rok temu i do tej pory spisuje się bardzo dobrze. Nie słychać żadnych świstów, ciągnie normalnie itd. Potem pomyślałem o uszczelniaczach zaworowych. I teraz pytanie, czy mogły lekko przymarznąć na tym mrozie i przy odpaleniu się cos z nimi porobiło? Po dojechaniu do pracy, zostawiłem go na wolnych obrotach, niebieskiego dymu nie było ale czuć było palony olej. Jak sprawdzić te uszczelniacze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwiadowca85 Opublikowano 6 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 W pierwszej kolejności sprawdź czy odma ci nie przymarzła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aiwer Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Cuda jakieś. Wtedy -8st i zasłona dymna. Teraz w okolicach 0st i nic złego się nie dzieje. Zostawiam i nie ruszam nic, będzie cieplej to rozbiorę odmę i przeczyszczę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwiadowca85 Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Wiec prawdopodobnie odmarzlo i problemu nie ma a wcześniej ten syf pewnie przymarz i dlatego tak miałeś. Zapewne jak to rozkręcisz to się zdziwisz ile tam tego syfu heh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian_jmj Opublikowano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 Witam. A4 bierze olej ale nigdzie nie widać plam. Wychodzi na to że do wymiany są uszczelniacze. Posiada ktoś kosztorys takiej wymiany oraz jakie części należy wybrać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysiek18 Opublikowano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 Godzinę temu, damian_jmj napisał: Witam. A4 bierze olej ale nigdzie nie widać plam. Wychodzi na to że do wymiany są uszczelniacze. Posiada ktoś kosztorys takiej wymiany oraz jakie części należy wybrać? A dużo ci tego oleju bierze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian_jmj Opublikowano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 po przejechaniu ok 3,5 kkm wlalem 1 litr, mechanik proponuję spróbować z ceramizerem dopiero później rozbierać silnik. Myślicie że się opłaca zmieniać olej i dodać ceramizer czy lepiej od razu remont? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysiek18 Opublikowano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 26 minut temu, damian_jmj napisał: po przejechaniu ok 3,5 kkm wlalem 1 litr, mechanik proponuję spróbować z ceramizerem dopiero później rozbierać silnik. Myślicie że się opłaca zmieniać olej i dodać ceramizer czy lepiej od razu remont? Sporo tego oleju, sprawdź czy nie bierze gdzie indziej, odma turbo itd. W ceramziery bym się nie bawił bo to nie rozwiąże problemu takiego poboru oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 Opublikowano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 Wzialbym pod uwagę jeszcze zapieczone pierścienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian_jmj Opublikowano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 auto ma przejechane 275 kkm, też mu mówiłem że to zły pomysł, na górze silnika widać olej ale nawet nie widzę miejsca skąd on się tam dostaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysiek18 Opublikowano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 30 minut temu, damian_jmj napisał: auto ma przejechane 275 kkm, też mu mówiłem że to zły pomysł, na górze silnika widać olej ale nawet nie widzę miejsca skąd on się tam dostaje Ja bym na twoim miejscu najpierw sprawdził wszystkie wycieki, odmę, turbo i ciśnienie sprężania z próbą olejową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian2321 Opublikowano 12 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2020 Witam Będę wymieniał uszczelniacze zaworowe tylko chce złożyć takie jak na pierwszy montaż może ktoś podpowiedzieć jakiej firmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 12 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2020 54 minuty temu, marian2321 napisał: Witam Będę wymieniał uszczelniacze zaworowe tylko chce złożyć takie jak na pierwszy montaż może ktoś podpowiedzieć jakiej firmy najlepiej ori ale sa drogie OE nr: 036 109 675 A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian2321 Opublikowano 13 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 W dniu 12.10.2020 o 20:12, Dev napisał: najlepiej ori ale sa drogie OE nr: 036 109 675 A Fajnie ale chodzi o firmę bo w sieci dużo form o tym symbolu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 13 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 5 minut temu, marian2321 napisał: Fajnie ale chodzi o firmę bo w sieci dużo form o tym symbolu Goetze: 50-306147-50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian2321 Opublikowano 14 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2020 9 godzin temu, Dev napisał: Goetze: 50-306147-50 Dzięki 2 zł za sztukę w IC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się