tygrxek Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 czekam na korekte softu i dopiero hamownia ...bo szarpie przy spokojnej jezdzie 4/5 bieg 1900-2200 ;/ moze trzeba bedzie pompe poprawic
baca2309 Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 czekam na korekte softu i dopiero hamownia ...bo szarpie przy spokojnej jezdzie 4/5 bieg 1900-2200 ;/ moze trzeba bedzie pompe poprawic raczej dwumasa mam to samo u siebie:)
tygrxek Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 (edytowane) u mnie jednomasa siedzi i nie mowie o szarpaniu w tle tylko jak załapie czasem to niezle buda trzesie 3 bieg przy 3000obr zmiana na 4 bieg ...a tu korek ktory spokojnie jedzie 70-80 ze mienna predkoscia...i spokojny pedał gazu i lipa czekam na korekte... jak nie pomoze to nastawnik dał słabszy...sprawdze wtryski Edytowane 11 Maja 2016 przez tygrxek
wodz Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 (edytowane) Heya u mnie ciut cięższy kloc A6 c5 Zależy jaka wersja,kumpla w skórze i AFV pod maską tylko 70kg cięższa od mojego groba. A co do 0-100 to zacnie bardzo przyśpiesza.Chciałbym mieć taką trakcje jak u Ciebie pojedzie ciut szybciej do 100 To ile masz teraz mniej więcej? Filmik ze strony wcześniej aktualny czy była już ta korekta? Edytowane 11 Maja 2016 przez wodz
tygrxek Opublikowano 12 Maja 2016 Opublikowano 12 Maja 2016 trakcja była dobra na nowych DOT 2015 zimówkach 205/55/16R teraz jest gorzej na 225/45/17R bo nie dosc ze starsze kapcie z 2011r to im ciensze opony tez gorzej bo nie pracuja tak;/ soft w ciagu tygodnia zrobie logi.... i jak juz bedzie oki....z m in trzesieniem bo turbo i kąt jest ok...to jade na "hamownie" v tech
Jacktdi99 Opublikowano 13 Maja 2016 Autor Opublikowano 13 Maja 2016 (edytowane) Heya u mnie ciut cięższy kloc A6 c5 Zależy jaka wersja,kumpla w skórze i AFV pod maską tylko 70kg cięższa od mojego groba. A co do 0-100 to zacnie bardzo przyśpiesza.Chciałbym mieć taką trakcje jak u Ciebie pojedzie ciut szybciej do 100 To ile masz teraz mniej więcej? Filmik ze strony wcześniej aktualny czy była już ta korekta? obecnie na 205 15kach z mieleniem przy zmianie na 2 i 3 bieg wychodzi ok 7sek do 100 (tak filmik powyżej) nie zrobilem jeszcze softa bo borykam sie z kilkoma wyciekami , mysle ze niedługo bedzie zalatwione i kola 215/16 i spokojnie 6,5 sek albo niżej ...zobaczycie Edytowane 13 Maja 2016 przez Jacktdi99
tygrxek Opublikowano 14 Maja 2016 Opublikowano 14 Maja 2016 A pro po AFN i budy Co prawda wtedy były wtryski 230 ...teraz 260 ( i bardzo dużo to dało bo o wiele lepiej sie wkręca na obroty) i mój komentarz od 11 sekundy bezcenny
Jacktdi99 Opublikowano 14 Maja 2016 Autor Opublikowano 14 Maja 2016 golf szatan waga robi swoje , tam tez afn? ile mu wyszło ?
tygrxek Opublikowano 15 Maja 2016 Opublikowano 15 Maja 2016 golf nie mial jeszcze hamowni po zmianie gtb17 na gtb20 teraz moj po korekcie dalej trzesnie 1800-2200 obr przy spokojniej jedzie ale udało mi sie po kilku probach poprawic czas i zejsc 0,5sec jesli dobrze licze od 0:02
Jacktdi99 Opublikowano 11 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2016 (edytowane) Witam nadeszła zmiana opon z 205,15 na 225,45, 17 michelin po ok 5,5mm 2012rok i ,,,, kiszka auto mieli na 2 biegu nie uzyskałem efektu ktos poleca jakies dobre oponki oczywiscie poza toyo r888 wiadomo cena, autem juz buja na koleinach chyba wpadna 215 , 50 17 tak jak kolega wyzej pisze lepsza praca, ale jakiej firmy? Edytowane 11 Czerwca 2016 przez Jacktdi99
kaned84 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 nawet dobrze idzie, problemów z uszczelką pod głowicą nie ma? W VP powyżej 170ps lubiło sobie wydmuchiwać na zasadzie ruskiej ruletki...
Kowi87 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 nawet dobrze idzie, problemów z uszczelką pod głowicą nie ma? W VP powyżej 170ps lubiło sobie wydmuchiwać na zasadzie ruskiej ruletki... kwestia czasu, ja juz drugi raz robie
Jacktdi99 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2016 u mnie jeszcze spokoj nawet zadnych objawow , ostatnio zapadła decyzja bedzie wzmacniany doł na ten od Pdka....
wodz Opublikowano 21 Czerwca 2016 Opublikowano 21 Czerwca 2016 wzmacniany doł na ten od Pdka.... Ja osobiście bym zapodał ten zestaw plus jakieś dobre panewki jak auto ma być na co dzień. http://www.ebay.co.uk/itm/Conrod-Connecting-Rods-for-VW-TDI-1-9L-PD90-PD100-PD115-Performance-ARP2000-MAK-/282048583651?hash=item41ab67d7e3:g:6owAAOSwY0lXRVlP O tłoki bym się nie martwił bo dają radę 550NM ,a tyle na pompie 11 nie da rady uzyskać.Według mnie AFN itp na co dzień to właśnie jakieś 250-260KM i ze zdrowej 11 tyle jest realnie do ugrania. Więc przy tej mocy ten zestaw daje nam poczucie "bezproblemowej" eksploatacji dołu silnika.
Jacktdi99 Opublikowano 23 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2016 licze koszta iii sa dosyc spore.. te korby juz pod pdka rozumiem? , ale znowu ta trakcja z 3 pewnie bedzie normalnie jechał ... mysle mysle
wodz Opublikowano 23 Czerwca 2016 Opublikowano 23 Czerwca 2016 Ten zestaw jest pod VP ,troszkę jest mylny opis aukcji. Co do trakcji to prawdę piszesz,niestety ośka ze sporym niutkiem
Jacktdi99 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2016 Wodzu uwazasz że alternatywa jest wstawienie tych korb + nowe panewki, jakies konkretne? seryjne podzespoły afn-owe wtedy zostaja- wał itp?, czy cos jeszcze trzeba zmieniac ? masz na mysli nasza stare tłoki afn, auto oczywiscie na co dzien, ale koszt takiej zabawy tzn doł od Pd to ok 5,-6tys i korekta softu,a taka wersja ktora podajesz ile moze wyjsc taniej? albo inaczej czy to wyjdzie taniej Robert z tune up modzi jakies mocniejsze korby na dniach bede wiedział
wodz Opublikowano 26 Czerwca 2016 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Nasuwa mi się parę pytań do Ciebie. Czemu chcesz mocniejszy dół,coś z obecnym nie tak?Jakie moce myślisz robić,bo z tego co piszesz to nie możesz dojść końca przy obecnym stage Chcąc zbudować mocnego i w miarę bezawaryjnego VP-ka trzeba poświęcić trochę grosza na to niestety.Ja osobiście mam plan w głowie tylko nie wiem czy dojdzie do jego realizacji(chyba będę się pozbywał swojego GROBA), i mija się to z celem. Wodzu uwazasz że alternatywa jest wstawienie tych korb + nowe panewki, jakies konkretne? Hmmmm, alternatywą tego nie można nazwać.Nadal mamy niby słabszy wał korbowy,ale ile słabszy i czy aby na pewno słabszy?To pytanie już od dawna mnie nurtuje,hehe. Co do panewek to wystarczą kolbenschmidt-y. seryjne podzespoły afn-owe wtedy zostaja- wał itp?, czy cos jeszcze trzeba zmieniac ? Tak zostaje wszystko pod warunkiem że nadaje się do dalszego użytku.A oglądając mój ori dół silnika po przeszło 500tyś to duże prawdopodobieństwo że tak masz na mysli nasza stare tłoki afn Tak dokładnie,ale zdarza się że czasem któryś pęknie Nie oszukujmy się te silniki mają nie małe przebiegi i po blisko 20 lat eksploatacji Równie dobrze możesz włożyć dół z PD i Ci obecnego setapu może nie wytrzymać,to jest taka trochę loteria. albo inaczej czy to wyjdzie taniej W moim przypadku na pewno tak,mechanikę w pełni ogarniam sam. Robert z tune up modzi jakies mocniejsze korby na dniach bede wiedział Podejrzewam,a raczej na 99% zaoferuje Ci coś takiego jak ja w linku wyżej. Pozdrawiam
Jacktdi99 Opublikowano 27 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2016 no zgadnij prosze dlaczego wzmacniam silnik??niestety korbowod zrobił ubytek w bloku i jestem zmuszony kombinowac dalej:) ... jako ze nie chce wstawiac tego samego co miałem to szukam dodatkowych pomysłów najlepiej wzmocnionych bo na seryjnych zabawkach moge rownie długo nie pojezdzic, tak wiec- wał korbowy fakt nikt tego na chwile obecna nie wie mozliwe ze gdzies tam jest rowniez do zdobycia jakis mocniejszy ale czekam...jezeli ktos cos wie to pisac ile seryjny moze wytrzymac ...nie mam pojecia obstawiam ze jest to najmocniejszy element tego silnika- racja pdki maja wcale nie mniejsze przebiegi niz vp wiec jest duze ryzyko , jestem bardziej za wstawieniem nowych czesci niz uzywanych niewiadomego pochodzenia i przebiegu- oczywista sprawa to co wyglada na zuzyte wylatuje moj ma 330tys jest szansa ze prawdziwy (sprawdzałem) wiec sie okaze jak rozbierzemyoczywiscie licze sie z kosztami ale kwoty 8tys troche mi nie podchodzą chyba ze by to była b7:)auto na pewno musze zrobic i bede jezdził , niestety doł od pdka zrobi tylko paru ludzi daleko ode mnie , jak by miał na miejscu od razu moge wstawiac a tak laweta itp traszna akcja, poza tym czesci głowa tłoki wał itp to wszystko niewiadomajak bede pewny czesci ktore pasuje jak ori to na miejscu tez mi to zmontuja, ot cała moja historia z autem nie chce sie rozstawac jest sentyment wiec bede dłubał tylko w która strone
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się