maniek194 Opublikowano 16 Listopada 2015 Opublikowano 16 Listopada 2015 a ile dałeś za orginał używkę? i jak sprawdzić tą temperaturę jaką podaje auto do komputera? sprawdz jakie parametry pokazuje komputerowi ten czujnik bo ja tak właśnie miałem strasznie szarpała przy ruszaniu i zmianie biegów po wyianie czujnika temp.który dawał sygnał komputerowi że ma 24 stopnie czyli silnik niby zimny jeszcze a w rzeczywistości było 90 to tak mi się robiło nawet już zastanawiałem się czy to nie sprzęgło a to wina czujnika.tylko że jak kupiłem nowy zamiennik to też nie było dobrze dopiero jak dostałem używkę ale oryginał to jest cacy a ile dałeś za orginał używkę? i jak sprawdzić tą temperaturę jaką podaje auto do komputera kupie nowy ale jakiś dobry nie z max geara xd i zobaczymy jak to sie potoczy kupie nowy ale jakiś dobry nie z max geara xd i zobaczymy jak to sie potoczy kupie nowy ale jakiś dobry nie z max geara xd i zobaczymy jak to sie potoczy kupie nowy ale jakiś dobry nie z max geara xd i zobaczymy jak to sie potoczy kupie nowy ale jakiś dobry nie z max geara xd i zobaczymy jak to sie potoczy, kupię nowy czujnik ale nie max geara tylko jakiś dobry:) i zobaczymy co to bedzie
y4kub Opublikowano 16 Listopada 2015 Opublikowano 16 Listopada 2015 (edytowane) u mnie temperatura ok na dzień dobry 11 stopni i rosła tak do 90st. jak wyjąc palec z aparatu bez jego wyciągania? wyjąc czujnik halla? dziś to umyłem wszystko środkiem do styków elektrycznych i miałem jeszcze większy problem z rozruchem, od razu zapałał i zaraz gasł, jeden styk trochę uszkodzony wiec kopułka raczej do wymiany(lecz jak sobie pochodzi to działa normalnie) jest ktoś sprawdzić oporność kabla cewka kopółka? Edytowane 16 Listopada 2015 przez y4kub
maniek194 Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 chyba się ustabilizowało od 2 dni nie szarpie rano ani po pracy ,zobaczymy jeśli będzie wiekszy mróz,wtedy jak bedzie to wymienie ten czujnik temp.
lukasz14614 Opublikowano 17 Listopada 2015 Autor Opublikowano 17 Listopada 2015 temperaturę sprawdza się vagiem a za używkę zapłaciłem 10pln i jest dobry bo sam sobie podpinam kompa i wiem a nowy kupiłem ze sklepu i niby też działa ale nie jest dokładny zaniża temp.o 15 stopni np:jeśli na zewnatrz jest temp.10 to on podaje do komputera -5stopni i lipa. a jak wyjąć palec rozdzielacza??? było gdzieś już to na forum ktoś to chciał wyciągnąć i połamał ale jak się ma już nowy obok to można i tak:)
y4kub Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 jutro będę miał inne kable ,jak nie pomoże to chyba wymienię kopułkę i palec, czy samo wyczyszczenie czujnika wału coś może pomóc? ale z tego to wyczytałem to czujnik walu jak i halla szwankuje po nagrzaniu a u mnie nie ma różnicy
lukasz14614 Opublikowano 18 Listopada 2015 Autor Opublikowano 18 Listopada 2015 jutro będę miał inne kable ,jak nie pomoże to chyba wymienię kopułkę i palec, czy samo wyczyszczenie czujnika wału coś może pomóc? ale z tego to wyczytałem to czujnik walu jak i halla szwankuje po nagrzaniu a u mnie nie ma różnicy witaj a próbowałeś z tym plakiem???bo rozumiem że jeśli dalej opisujesz swój problem to pewnie nic się nie zmieniło?
maniek194 Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 u mnie tak samo jednak lipa auto stało od 16 do 10 dziś odpalam i lipa kręcic trzeba było sporo czasu,no i szarpało niemiłosiernie dojechałem do sklepu na gazie zgasiłem i nie chciał odpalić znów dopiero jak na benzyne przełączyłem i wróciłęm do domu to odpalił ,nic trzeba będzie ten czujnik kupić.
lukasz14614 Opublikowano 18 Listopada 2015 Autor Opublikowano 18 Listopada 2015 u mnie tak samo jednak lipa auto stało od 16 do 10 dziś odpalam i lipa kręcic trzeba było sporo czasu,no i szarpało niemiłosiernie dojechałem do sklepu na gazie zgasiłem i nie chciał odpalić znów dopiero jak na benzyne przełączyłem i wróciłęm do domu to odpalił ,nic trzeba będzie ten czujnik kupić. maniek 194 a ty próbowałeś z plakiem jak nie chce zapalic???
y4kub Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 próbowałem środkiem do czyszczenia styków(psikałem bezpośrednio w przepustnice z zdjętym dolotem, może za mało psikłem, bo normalnie kiedyś diesla odpalałem tak ze jedna osoba psika a druga kręci) i tylko chwycił na chwile i zgasł , bez psikania powtórnego odpalił prawie od razu i trzymał 1200 obrotów, dziś wymieniłem kable i uszczelki wtrysków ale zostawiłem otwarte drzwi i mi się akumulator rozładował wiec jutro dam znać czy jest lepiej
lukasz14614 Opublikowano 18 Listopada 2015 Autor Opublikowano 18 Listopada 2015 próbowałem środkiem do czyszczenia styków(psikałem bezpośrednio w przepustnice z zdjętym dolotem, może za mało psikłem, bo normalnie kiedyś diesla odpalałem tak ze jedna osoba psika a druga kręci) i tylko chwycił na chwile i zgasł , bez psikania powtórnego odpalił prawie od razu i trzymał 1200 obrotów, dziś wymieniłem kable i uszczelki wtrysków ale zostawiłem otwarte drzwi i mi się akumulator rozładował wiec jutro dam znać czy jest lepiej im więcej tym lepiej ja pryskałem około 5-8sekund i zaraz kręciłem i bez problemów zapalał i pięknie pracował a bez tego to też mi się dusił strasznie nie równo chodził dlatego wiedziałem że problem jest w układzie paliwowym a nie w zapłonie.kupiłem czujnik i teraz codziennie wsiadam rano 2 sekundy i chodzi. Nie wiem czy u cb też tak jest ale sprawdz
y4kub Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 ale u mnie czujnik temp pokazuje ok tzn. to co vag to na liczniku
rapcior Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Witam, chciałem założyć temat o takim samym problemie a tu widzę że nie tylko ja mam podobny problem. Kilka postów wcześniej jest filmik, zimny ciepły -> mój silnik pali tak samo jak na filmiku przy pierwszym rozruchu, silnik nie wchodzi na obroty, dusi się, od czasu do czasu "szczeli" prawdopodobnie z filtra powietrza, wszystko powymieniane : świece, przewody, filtry. Komputer nie pokazywał błędów, jedynie czujnik temp. pokazywał ciągle 10 st. Wymieniłem go i dalej tak samo, wydaję mi się że jeżeli jest wilgoć na dworze to jest problem z odpaleniem, jak jest ciepły czy zimny jednakowo problem z odpaleniem. Czy silniczek krokowy ma tutaj coś wspólnego ? Jednak obroty mi trzymie, przepływomierz wymieniony, zastanawiam się jednak czy przepustnica może jest zawalone i sieje mi spustoszenie?
lukasz14614 Opublikowano 19 Listopada 2015 Autor Opublikowano 19 Listopada 2015 a sprawdzałeś jaką temperature teraz ten nowy pokazuje bo ja też kupiłem nowy i okazał się zły. przepustnicę możesz wyczyścić i zrobić adaptacje
maniek194 Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 plak nic nie pomaga,adaptacja przepustnicy była robiona też nic nie pomogło,jutro będę miał czujnik to wymienie.
lukasz14614 Opublikowano 19 Listopada 2015 Autor Opublikowano 19 Listopada 2015 jeśli plak nie pomaga to raczej nie czujnik
lukasz2107 Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 Miałem podobny objaw,Na zimnym zapal i gasł za którymś razem łapnał i chodził na 400-500 obrotów.Stał sie to po odpieciu klemy.Poczatkowo komputer nic nie pokazywał.Ale za którymś razem wywaliło bład adaptacji.Adaptacje skasowali i zrobili na nowo w warsztacie i wszystko wruciło do normy teraz niemam problemu. Miałem podobny objaw,Na zimnym zapal i gasł za którymś razem łapnał i chodził na 400-500 obrotów.Stał sie to po odpieciu klemy.Poczatkowo komputer nic nie pokazywał.Ale za którymś razem wywaliło bład adaptacji.Adaptacje skasowali i zrobili na nowo w warsztacie i wszystko wruciło do normy teraz niemam problemu. Najpierw trzeba skasować stara adaptacje i zrobić nowa
y4kub Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 (edytowane) u mnie dziś spróbowałem plakiem brzoskwiniowym psikałem w dolot za przepływka około 5s i odpalił od razu, lecz po około godzinie znowu nie chciał. Jutro sobie wyrzucę przekaźnik od wtrysków (zmostuje kable) i zobaczymy jaki tego będzie efekt ps. jak skasować stara adaptację?? Edytowane 19 Listopada 2015 przez y4kub
lukasz2107 Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 Mi skasowali adaptacje w warsztacie pod komputer sie podłaczyli ale jak to sie robi to niewiem
lukasz14614 Opublikowano 20 Listopada 2015 Autor Opublikowano 20 Listopada 2015 ja nie słyszałem o czymś takim jak kasowanie starej adaptacji nie ma czegoś takiego na vagu. a jeśli z plakiem odpalił to znaczy ze z zapłonem jest wszystko wporządku a coś jest nie tak z dawkowaniem paliwa za to odpowiadaja czujniki temp.i zasysanego powietrza z nich komputer pobiera informacje i ustawia dawkę paliwa przy rozruchu.Czyli wychodzi na to że za mało paliwa dostaje i nie daje rady zapalic. Sprawdz ciśnienie pompy i czujnik temp
lukasz2107 Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 A przypadkiem nie jeżdziłeś zawsze na gazie i z rezerwa benzyny???kiedyś tak miałem że dopiero za którymś razem załapał bo na rezerwie benzyny śmigałem.a co adpaptacji mechanik tak mi powiedział że skasowali adaptacje bo wywalała błedy i zadaptowali na nowo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się