McGiver Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 (edytowane) Panowie i panie jak że B6 poszło w ludzi, jakieś 3 lata szukałem sobie C5 odpowiedniej no i znalazłem wiosną wreszcie co chciałem. Jako że seryjne AWT to muł przy 1690kg i 4 butach trzeba było temu zaradzić takie tam wstępne strojenia na hybrydce K03 i Stage2+, a do finalnych jeszcze troche zejdzie, musi wpaść stage3, bo korby połamie inaczej na tej suszarce Silnik stock jeszcze nie otwierany, na zegarach 280000km przelotu. Autko strojone oczywiscie przez Pawła Zaprzalskiego z turbodiesel.pl a tu log z hamowania Edytowane 20 Listopada 2015 przez McGiver
McGiver Opublikowano 20 Listopada 2015 Autor Opublikowano 20 Listopada 2015 (edytowane) McGiver co było robione ? hmmmm, no w sumie troche było -turbinka hybryda K03-005 by GVG -kolektor wydechowy rurowy by FTG -DP 2,75" + Y-PIPE by GVG -wydech RS6 C5 -TIP 3"-->2" by GVG -przepływka S3 + ori obudowa -wkładka pipercross -FMIC 230x550 + orurowanie 2,5" -wtryski 440ccm -pompa paliwa 040 - i dwa moje prywatne patenty Edytowane 21 Listopada 2015 przez McGiver
Seta-1.8t Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 Widzę że u kolegi Zaprzala robione bardzo ładnie nebawem planuje u siebie w 1.8t tyle osiągnąc Obecnie zbieraja się fundusze Gratki.
McGiver Opublikowano 21 Listopada 2015 Autor Opublikowano 21 Listopada 2015 (edytowane) Widzę że u kolegi Zaprzala robione bardzo ładnie nebawem planuje u siebie w 1.8t tyle osiągnąc Obecnie zbieraja się fundusze Gratki. Powiem ci tak od serca, najpierw dobre zawieszenie i hamulce, potem dobra opona a dopiero nastęna jest moc, bo pomieszanie tych kolejności zazwyczaj bardzo źle się kończy. zwłaszcza że masz FWD. Zrobienia jakiegoś tam sofcika z korekcjami jest jak najbardziej wskazane, ale modzenie na grubo już to inna bajeczka jest. A co do miszcza Zaprzalskiego to powiem tylko tyle: jest jedną z 3 osób które o strojeniu 20VT MAJĄ POJECIE, następny człowiek któremu pozwoliłbym modzić moje auto mieszka odemnie 488km czyli miszczunio Gregor, lub szef fszystkich szefuf miszcz Von Kropa (540km). Paweł przekłada na asfalt to co siedzi pod maską nie robiąc cudów z fizyki, chociaż przyznam szczerze jak zobaczyliśmy kreski z dynometa to szczeki nam poopadały a hamowaliśmy w lekką mżawke i kalibracja ciśnienia i temperatury myśleliśmy że się aż tak bardzo krzaczy i dlatego wstawiliśmy go na rolki ja tam marzyłem jakieś 260kucyków żeby było, a Paweł sie potem przyznał że stawiał na jakieś 250kuniuf, ale takiego bonusa to się nie spodziewalismy poprostu Edytowane 22 Listopada 2015 przez McGiver
azure Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 (edytowane) Fajna A6C5. Plus auta ze Szwecji jest taki, że przynajmniej przebieg pewny. Przy aktualnym setupie powinna ostro gnać do przodu, a jak jeszcze dorzucisz KM i Nm to już całkowity, niepozorny pocisk. Po fotkach widzę, że napinacz zdejmowałeś. W jakim celu? Zmieniałeś łańcuch spinający wałki? Na jakim oleju to auto latało do tych 280kkm? Sitko dość mocno zaklejone. Edytowane 21 Listopada 2015 przez azure
McGiver Opublikowano 21 Listopada 2015 Autor Opublikowano 21 Listopada 2015 Fajna A6C5. Plus auta ze Szwecji jest taki, że przynajmniej przebieg pewny. Przy aktualnym setupie powinna ostro gnać do przodu, a jak jeszcze dorzucisz KM i Nm to już całkowity, niepozorny pocisk. Po fotkach widzę, że napinacz zdejmowałeś. W jakim celu? Zmieniałeś łańcuch spinający wałki? Na jakim oleju to auto latało do tych 280kkm? Sitko dość mocno zaklejone. http://images70.fotosik.pl/849/894ab7be4365aea2.jpg http://images67.fotosik.pl/850/7035da9ae418248a.jpg http://images67.fotosik.pl/850/140bac3ba796eed1.jpg http://images68.fotosik.pl/849/9d4f8b0cda160f30.jpg Powiem tak, jakiś debil wymienił pompe oleju na nową i załozył stary zabetonowany smok, a do tego wymienili fazator na drugi przy okazji, co wyszło po zdjęciu pokrywy zaworów. A jak znam życie to jeżdziło to na 5w30 pewnie bo kolor głowicy w środku wiele na to wskazuje.
azure Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 Fajna A6C5. Plus auta ze Szwecji jest taki, że przynajmniej przebieg pewny. Przy aktualnym setupie powinna ostro gnać do przodu, a jak jeszcze dorzucisz KM i Nm to już całkowity, niepozorny pocisk. Po fotkach widzę, że napinacz zdejmowałeś. W jakim celu? Zmieniałeś łańcuch spinający wałki? Na jakim oleju to auto latało do tych 280kkm? Sitko dość mocno zaklejone. http://images70.fotosik.pl/849/894ab7be4365aea2.jpg http://images67.fotosik.pl/850/7035da9ae418248a.jpg http://images67.fotosik.pl/850/140bac3ba796eed1.jpg http://images68.fotosik.pl/849/9d4f8b0cda160f30.jpg Powiem tak, jakiś debil wymienił pompe oleju na nową i załozył stary zabetonowany smok, a do tego wymienili fazator na drugi przy okazji, co wyszło po zdjęciu pokrywy zaworów. A jak znam życie to jeżdziło to na 5w30 pewnie bo kolor głowicy w środku wiele na to wskazuje. Widziałem na mordoksiążce smok, zabity fest. Pewnie były problemy z fazatorem i kontrolką oleju, zmienił pompę i fazator (choć na ori?), ale smoku nie wyczyścił... lub wyczyścił a znowu zabiło go syfem.
gregor10 Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 GVG pokazał klase, to trzeba przyznać z czystym sumieniem. Zazdroszczę kolektorka - zrobił piękną robotę - jak widać na wykresie. Strojenie na seryjnym kolektorze mocy +250KM to jest mordor
McGiver Opublikowano 24 Listopada 2015 Autor Opublikowano 24 Listopada 2015 (edytowane) GVG pokazał klase, to trzeba przyznać z czystym sumieniem. Zazdroszczę kolektorka - zrobił piękną robotę - jak widać na wykresie. Strojenie na seryjnym kolektorze mocy +250KM to jest mordor Stawiam że w Mordorze to ledwie przesilenie letnie mają w porównaniu z EGT na seryjnym wypierdziunie, że nie chce nawet sobie wyobrażać jakie tam jest BP no to mały filmik 0-210-0 Edytowane 24 Listopada 2015 przez McGiver
McGiver Opublikowano 24 Listopada 2015 Autor Opublikowano 24 Listopada 2015 (edytowane) Link nie działa jusz działa Edytowane 24 Listopada 2015 przez McGiver
JUZIU Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 dobrze idzie:) ciekawe jak z moja padaką by wypadł pojedynek:) tylko ten start delikatny strzasznie
McGiver Opublikowano 24 Listopada 2015 Autor Opublikowano 24 Listopada 2015 (edytowane) dobrze idzie:) ciekawe jak z moja padaką by wypadł pojedynek:) tylko ten start delikatny strzasznie w środku miasta, z telefonem w reku i ze świateł to i tak bajkowy wyszedł jesli masz seryjną 2,7 to bez problemu objechana, bo już sprawdzane było Edytowane 24 Listopada 2015 przez McGiver
JUZIU Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 dobrze idzie:) ciekawe jak z moja padaką by wypadł pojedynek:) tylko ten start delikatny strzaszniew środku miasta, z telefonem w reku i ze świateł to i tak bajkowy wyszedł jesli masz seryjną 2,7 to bez problemu objechana, bo już sprawdzane było Serii nie mam bo to w ogóle nie jedzie, ic rs4,wydech trochę przerobiony i soft gto na 330hp 465nm
Imhotet Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 no to raczej wynik nie pozostawia wątpliwości ale fura za***rdala nie ma co jak na śmiesznej wielkosci k03-005h
Gunwo Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 McGiver czy taki kolektor można kupić czy był wykonany specjalnie pod ciebie ? Jezeli tak, jakaś orientacyjna cena ?
wampir Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Takiego wyniku jeszcze nie widziałem. Jak taka moc przeleciała przez ciasną gorącą stronę ko3?
Imhotet Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 wg mocno otwarty a turbo trzyma boosta dlatego moc przeleciała
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się