Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kodowanie sterowników w Audi A4 B5 (1995-2001)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tom2009 mysle, ze nie polaczysz sie przez 46 . Ja mam w sumie starsze autko ale tez nie smiga na 46 ale ...

przez 35 wszystko robie, czego nie ruszysz kodowaniem (Recode) to Adaptacja :wink4:

P.S.

U mnie na przyklad kodowanie zmienione z zer na 00032 czyli ryglowanie zamkow po przekroczenie 15 km/h i

to wszystko nic wiecej nie moge zrobic, tylko to jedno kodowanie przyjmuje no i same zera :>

Opublikowano

A4 B6, co trzeba dodać by światła się automatycznie włączały? dodawałem coś, ale wtedy długich nie miałem :kwasny:

Opublikowano

Witam

centralny mi zamyka drzwi, mrugają migacze ale chciałem aktywować syrenę ale ma kod jak poniżej i nie wiem zbytnio jak

Wy wyliczacie liczbę jaką musiałbym wpisać by aktywować syrenę. Może ktoś wyjaśnić?

Poniżej zrzut ekranu tego co mam aktualnie w aucie.

centralny.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Opublikowano

A ja mam pytanie czy można tak zakodować liczniki w B5 żeby po włączeniu zapłonu wskazówki prędkościomierza i obrotomierza "Zamykały" zię i wracały do zera ?? Jeśli ktoś z Was to próbował i mu się udało to napiszcie instrukcję

Mam podobny problem wskazówki po wyłaczeniu zapłonu spadaja na dół ale są troszeczke wyrzej nad zerami.

Ale jak włacze ponownie zapłon to wtedy opadaja na zero. Dlaczego tak jest?

Jak to naprawic?

Opublikowano

Bebzo sam zmieniales podswietlenie w budzikach?

Bo wskazowki z tego co wiem sa na elektromagnesach, i przy modach ustawia sie je samemu recznie wskazowki,

moment kiedy ze wskazowek zchodzi napiecie jest momentem ustawionym recznie, jest troche z tym zabawy

ale da sie ustawic :)

Opublikowano

witam koledzy prosiłbym by ktoś mi powiedział gdzie sie dokodowuje te różne funkcje w liczniku czy gdzieś indziej, mam polski VAG 4,9 pl VWtool i commander

ale nie wiem gdzie te zmiany sie dokonuje

Opublikowano

To jak mzasz juz taka paczke programow ..... to zalatw sobie jeszcze ten najwlasciwszy VCDS LUB VAG-COM.

Bo instrukcje w tym poscie sa do nich, a pozniej postepuj zgodnie z opisem

Opublikowano

To jak mzasz juz taka paczke programow ..... to zalatw sobie jeszcze ten najwlasciwszy VCDS LUB VAG-COM.

Bo instrukcje w tym poscie sa do nich, a pozniej postepuj zgodnie z opisem

a do czego mu ten VCDS w B5?

Opublikowano

witam czy trzeba kodować pozostałe drzwi w b5 by na Fis wyświetlało ze są otwarte np. tylne prawe, tylne lewe, przednie prawe, klapa tylna, pokrywa silnika, PRZEDNIE KIEROWCY DZIAŁAJĄ. Proszę o odpowiedź

Opublikowano

Czy ktoś wie na czym dokładnie polega funkcja "+000256 - Heckklappenlogik" z tłumaczenia "logika tylnej klapy".

Pytam ponieważ nie działają mi przyciski na klapie bagażnika i mogę go otwierać jedynie pilotem co jest strasznie wkurzające zwłaszcza w przypadku odpalonego auta bo muszę gasić auto i wyciągać kluczyk ze stacyjki.

Mój kod wynosi 13163 więc wychodzi na to że ta funkcja jest wklepana w każdym razie próbowałem ją i dodać i odjąć ale nic się wtedy nie zmieniało i przyciski nadal nie działają. :wallbash:

Nie wiem też czy przy wprowadzaniu zmian w kodzie funkcje te działają natychmiast czy dopiero po kolejnym odpaleniu auta bo bawiłem się kodem +000001 od otwierania klapy pilotem i bez względu na to czy go dodałem czy odjąłem otwieranie pilotem wciąż działało. :wallbash:

Za wszelkie podpowiedzi z góry dziękuje. :good:

Opublikowano

Koledzy mam pytanko w sprawie paska B5 Fl 2004 awx , na pół fisie po przekręceniu komunikat coś tam serwis 2500 i tak od pewnego czasu , nic nie rośnie ani nie spada ,łącze się w zegarami vagiem od viakena vag comem bez problemu no ale chciałem skasowac ojcu ten komunikat i ewentualnie zmienic język na angielski szukałem czytałem ale coś nie bardzo mi idzie :rolleyes: dodam że z centralnym się nie łącze z zamiarem włączenia domykania szyb z pilota , z kluczyka po przekręceniu i przytrzymania działa w obie strony no ale miło by było robic to z pilota ale to chyba już po can-ie idzie ??

Opublikowano

Podczas zabawy z kodowaniem sterowników centralnego zamka wpadłem na pomysł stworzenia arkusza który za nas obliczy z jakich opcji składa się nasz kod. Może komuś się przyda.

Wygląda tak:

screentz.jpg

Do pobrania pod tym adresem:

https://rapidshare.com/files/3117510167/Kody_centralny_zamek.rar

Wystarczy w okienko w którym znajduje się "0" wpisać swój kod z VAG-a a arkusz zaznaczy na zielono

opcje które prawdopodobnie mamy włączone a na czerwono wyłączone.

Pliczek stworzony z pomocą kolegów "zielony" i "SGJ" z ExcelForum.pl

Opublikowano

Podczas zabawy z kodowaniem sterowników centralnego zamka wpadłem na pomysł stworzenia arkusza który za nas obliczy z jakich opcji składa się nasz kod. Może komuś się przyda.

Wygląda tak:

screentz.jpg

Do pobrania pod tym adresem:

https://rapidshare.com/files/4177707601/Kody_centralny_zamek.rar

Wystarczy w okienko w którym znajduje się "0" wpisać swój kod z VAG-a a arkusz zaznaczy na zielono

opcje które prawdopodobnie mamy włączone a na czerwono wyłączone.

Pliczek stworzony z pomocą kolegów "zielony" i "SGJ" z ExcelForum.pl

to za free??

Opublikowano

Widać Święty Mikołaj nawet latem rozdaje prezenty.

Gdyby ktoś znał znał odpowiedzi na nurtujące mnie pytania trzy piętra wyżej to by było fajnie bo strasznie wkurza mnie ta klapa.

Opublikowano

Cześć :)

Ostatnio przy okazji robienia logów posiedziałem z kompem troche dłużej i pobawiłem się wpisywaniem kodów. Wszydłem w Vagu w miejsca wskazane wyżej i wpisałem kod 32 na zamykanie drzwi podczas jazdy. Klikam ok czy co tam jest i wyskakuje mi error. Myślę sobie, że pewnie w moim modelu nie ma modułu komfortu i zawijam sie do domu :)

Ale rano jak ruszam to drzwi sie zamykają :>

Problem pojawił się jednak kiedy chciałem zakodować selektywny zamek... wtedy po jednym naciśnięciu pilota otwierała się klapka wlewu (ale tamtedy nie uda mi się dostac do środka :) )

Czy taki problem może wynikać z tego że w aucie jest dołożony niefabryczny alarm?

Opublikowano

Witam

Jakieś 2 tygodnie temu wymieniłem swój licznik 1/2 fis na pełen fis.

Dawcą pełnego Fisa było Audi A4 B5 2.5 TDI z 2000 roku z automatyczną skrzynią biegów.

Licznik założony jest do A4 B5 1.9 TDI AVG z manualną skrzynią.

Gdzie i jak dokładnie zmienić kodowanie licznika VAGiem z automatycznej skrzyni biegów na manualną?

Opublikowano

Cześć :)

Ostatnio przy okazji robienia logów posiedziałem z kompem troche dłużej i pobawiłem się wpisywaniem kodów. Wszydłem w Vagu w miejsca wskazane wyżej i wpisałem kod 32 na zamykanie drzwi podczas jazdy. Klikam ok czy co tam jest i wyskakuje mi error. Myślę sobie, że pewnie w moim modelu nie ma modułu komfortu i zawijam sie do domu :)

Ale rano jak ruszam to drzwi sie zamykają :>

Problem pojawił się jednak kiedy chciałem zakodować selektywny zamek... wtedy po jednym naciśnięciu pilota otwierała się klapka wlewu (ale tamtedy nie uda mi się dostac do środka :) )

Czy taki problem może wynikać z tego że w aucie jest dołożony niefabryczny alarm?

@jakob, nie wiem, czy jeszcze pytanie jest aktualne, ale ja tak miałem, jak dałem -8192 (co ta funkcja tak naprawdę oznacza?), że mi też całkiem zgłupiał (mam włączony selektywny) i jak naciskałem przycisk zamykania, to otwierał wszystkie drzwi poza tymi kierowcy, za drugim razem zamykał resztę, a otwierał kierowcę, a przycisk otwierania zamykał wszystkie drzwi, ale za to zapalał światło w środku :blink: Móje wnioski są takie, że niektóre ustawienia nie działają z innymi.

A mam pytanie z innej beczki - u mnie nie jest w ogóle dostępny kanał 62 w adaptacji (nie znalazłem żadnego dostępnego od 0-62). Czy są różne wersje pompki centralnego, z różnym wyposażeniem i opcjami? U mnie np. działa domykanie szyb po włączeniu opcji komfortu, ale tylko po przytrzymaniu przycisku zamykania drzwi. Przypuszczam, że właśnie po konfiguracji kanału 62 automatyczne domykanie by działało, ale nie mam możliwości dostanie się do niego. Czy ktoś ma pomysły?

Pozdrawiam

G.

Opublikowano

Witam wszystkich bardzo serdecznie. W mojej A4 B5 1,9 DTI 90KM mam problem z immobiliserem. Na chwilę obecną nie mam możliwości jego naprawy, więc chciałem zapytać, czy można go wyłączyć za pomocą odpowiedniego kodowania sterownika?

Opublikowano

Witam wszystkich bardzo serdecznie. W mojej A4 B5 1,9 DTI 90KM mam problem z immobiliserem. Na chwilę obecną nie mam możliwości jego naprawy, więc chciałem zapytać, czy można go wyłączyć za pomocą odpowiedniego kodowania sterownika?

Nie kodowanie to nie immo...

Można wyłączyć immo ale to już grzebanie w sofcie ECU lepiej jest naprawić :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...