Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Krztuszenie się przy odpalaniu AFN


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

od tej "zimy" mam problem z odpalaniem. Niby nic ale ubiegłej zimy do samego końca autko odpalało bardzo dobrze, zawsze tak samo, bez zająknięcia.

Tej zimy występuje problem jak na filmie.. tylko na zimnym silniku i tylko w temperaturach poniżej 2-3 stopni.. Na rozgrzanym pali od półobrotu.

Do tego po odpaleniu bucha taki kłębek niebieskiego dymu z wydechu, po czym po kilku sekundach samochód wchodzi na obroty 900 i wszystko jest w porządku..

Proszę o analizę i porady co robić dalej, ponieważ nie wygląda to ciekawie..

PS. Dodam, że ostatnie wymiany to: rozrząd, rok temu i napinacz wraz z paskiem alternatora.. (troche taki chiński).

Edytowane przez zarojek
Opublikowano (edytowane)

sprawdz świece żarowe,kąt wtrysku.ale powiem ci szczerze że ja mam to samo pomimo wzorowych nastaw.

Edytowane przez Leopold27
Opublikowano

u mnie jest to samo, tylko dłużej kręci i bardziej się jąka.

kąt idealnie ustawiony, świece wymienione... gdzie szukać dalej problemu.?

Opublikowano

Kurde, ale problem :D Ja jak o 5 rano odpalam to musi z 3-4 razy zakręcić i odpala a tu słychać jedno i coś nie halo :D(oczywiście nie chcę nikogo obrażać :) )

Pierwsza sprawa to diesel, a diesel nie lubi zimy.

Druga sprawa sprawdźcie sobie czy paliwo nie cofa się z pompy

Niebieski dym oznacza spalanie oleju silnikowego, jeśli pojawia się zaraz po odpaleniu to prawdopodobnie uszczelniacze zaworowe

Jeśli jąka się przy kręceniu no to do sprawdzenia rozrusznik. Rozrusznik musi kręcić tak by praktycznie nie dało się policzyć jego obrotó

Opublikowano (edytowane)

Żartujesz? Jaki problem tu widzisz? Podgrzej dziada 2 razy i zobacz :decayed: Możliwe, że któraś świeca się "tej zimy" spaliła,

Edytowane przez lukasz51237
Opublikowano (edytowane)

tak jak koledzy wyżej piszą możliwe, że świeca nie grzeje lub przewody do świec żarowych są uszkodzone ze starości
pękają te wtyczki które zakładasz na świece. stąd te falowanie obrotów
u mnie po odpaleniu przez kilka sekund trzyma około 1000 obr także wszystko powinno być ok

Edytowane przez maniekaudia4
Opublikowano

Witam,

od tej "zimy" mam problem z odpalaniem. Niby nic ale ubiegłej zimy do samego końca autko odpalało bardzo dobrze, zawsze tak samo, bez zająknięcia.

Tej zimy występuje problem jak na filmie.. tylko na zimnym silniku i tylko w temperaturach poniżej 2-3 stopni.. Na rozgrzanym pali od półobrotu.

Do tego po odpaleniu bucha taki kłębek niebieskiego dymu z wydechu, po czym po kilku sekundach samochód wchodzi na obroty 900 i wszystko jest w porządku..

Proszę o analizę i porady co robić dalej, ponieważ nie wygląda to ciekawie..

PS. Dodam, że ostatnie wymiany to: rozrząd, rok temu i napinacz wraz z paskiem alternatora.. (troche taki chiński).

Tak jak kolega pisze poniżej problem twojego rozruchu może być w rozruszniku, akumulatorze w którym należy sprawdzić jakie ma napięcie przy rozruchu oraz spalonych świecach. Pozostaje też kwestia szczelności pompy i układu paliwowego. Te silniki w obecnych temperaturach bardzo dobrze odpalają.

Opublikowano

U mnie palił podobnie jak miałem dziurawe wężyki przelewowe pomiędzy wtryskiwaczami. Chcieli mi juz pompe wymieniać. Wymieniłem wężyki i pali na dotyk w największe mrozy.

Opublikowano

ciety z metra. jakis paliwo odporny

Opublikowano (edytowane)

Dodam jeszcze że średnica wewnętrzna to 3.2mm

Jak już kupować taki wężyk to tyle żeby wymienić też wszystkie od układu podciśnienia jeśli są w lichym stanie.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...