zarojek Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 (edytowane) Witam, od tej "zimy" mam problem z odpalaniem. Niby nic ale ubiegłej zimy do samego końca autko odpalało bardzo dobrze, zawsze tak samo, bez zająknięcia. Tej zimy występuje problem jak na filmie.. tylko na zimnym silniku i tylko w temperaturach poniżej 2-3 stopni.. Na rozgrzanym pali od półobrotu. Do tego po odpaleniu bucha taki kłębek niebieskiego dymu z wydechu, po czym po kilku sekundach samochód wchodzi na obroty 900 i wszystko jest w porządku.. Proszę o analizę i porady co robić dalej, ponieważ nie wygląda to ciekawie.. PS. Dodam, że ostatnie wymiany to: rozrząd, rok temu i napinacz wraz z paskiem alternatora.. (troche taki chiński). Edytowane 28 Listopada 2015 przez zarojek
Leopold27 Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 (edytowane) sprawdz świece żarowe,kąt wtrysku.ale powiem ci szczerze że ja mam to samo pomimo wzorowych nastaw. Edytowane 28 Listopada 2015 przez Leopold27
koziol992 Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 u mnie jest to samo, tylko dłużej kręci i bardziej się jąka. kąt idealnie ustawiony, świece wymienione... gdzie szukać dalej problemu.?
Majkeltaker Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 Kurde, ale problem Ja jak o 5 rano odpalam to musi z 3-4 razy zakręcić i odpala a tu słychać jedno i coś nie halo (oczywiście nie chcę nikogo obrażać ) Pierwsza sprawa to diesel, a diesel nie lubi zimy. Druga sprawa sprawdźcie sobie czy paliwo nie cofa się z pompy Niebieski dym oznacza spalanie oleju silnikowego, jeśli pojawia się zaraz po odpaleniu to prawdopodobnie uszczelniacze zaworowe Jeśli jąka się przy kręceniu no to do sprawdzenia rozrusznik. Rozrusznik musi kręcić tak by praktycznie nie dało się policzyć jego obrotó
lukasz51237 Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 (edytowane) Żartujesz? Jaki problem tu widzisz? Podgrzej dziada 2 razy i zobacz Możliwe, że któraś świeca się "tej zimy" spaliła, Edytowane 28 Listopada 2015 przez lukasz51237
maniekaudia4 Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 (edytowane) tak jak koledzy wyżej piszą możliwe, że świeca nie grzeje lub przewody do świec żarowych są uszkodzone ze starościpękają te wtyczki które zakładasz na świece. stąd te falowanie obrotówu mnie po odpaleniu przez kilka sekund trzyma około 1000 obr także wszystko powinno być ok Edytowane 29 Listopada 2015 przez maniekaudia4
rikardo Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 Witam, od tej "zimy" mam problem z odpalaniem. Niby nic ale ubiegłej zimy do samego końca autko odpalało bardzo dobrze, zawsze tak samo, bez zająknięcia. Tej zimy występuje problem jak na filmie.. tylko na zimnym silniku i tylko w temperaturach poniżej 2-3 stopni.. Na rozgrzanym pali od półobrotu. Do tego po odpaleniu bucha taki kłębek niebieskiego dymu z wydechu, po czym po kilku sekundach samochód wchodzi na obroty 900 i wszystko jest w porządku.. Proszę o analizę i porady co robić dalej, ponieważ nie wygląda to ciekawie.. PS. Dodam, że ostatnie wymiany to: rozrząd, rok temu i napinacz wraz z paskiem alternatora.. (troche taki chiński). Tak jak kolega pisze poniżej problem twojego rozruchu może być w rozruszniku, akumulatorze w którym należy sprawdzić jakie ma napięcie przy rozruchu oraz spalonych świecach. Pozostaje też kwestia szczelności pompy i układu paliwowego. Te silniki w obecnych temperaturach bardzo dobrze odpalają.
jospethe Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 U mnie palił podobnie jak miałem dziurawe wężyki przelewowe pomiędzy wtryskiwaczami. Chcieli mi juz pompe wymieniać. Wymieniłem wężyki i pali na dotyk w największe mrozy.
evangelion69 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 (edytowane) Gdzie dostać takie wężyki? Jakieś konkretne mają oznaczenie? Jakiś zamiennik cięty z metra? Edytowane 17 Grudnia 2015 przez evangelion69
Hezen Opublikowano 18 Grudnia 2015 Opublikowano 18 Grudnia 2015 (edytowane) Dodam jeszcze że średnica wewnętrzna to 3.2mm Jak już kupować taki wężyk to tyle żeby wymienić też wszystkie od układu podciśnienia jeśli są w lichym stanie. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 18 Grudnia 2015 przez Hezen
jospethe Opublikowano 18 Grudnia 2015 Opublikowano 18 Grudnia 2015 (edytowane) I najlepiej żeby był wzmocniony i jakiś firmowy np Gates bo inne pękają od temperatury. http://allegro.pl/waz-wezyk-przewod-przelewowy-gates-3-2-mm-wzm-wewn-i5833671282.html 1 metr wystarczy Edytowane 18 Grudnia 2015 przez jospethe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się