kubajvc Opublikowano 5 Grudnia 2015 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Mam ważenie ze któreś łożysko mi huczy . Znaczy huczy na bank ale nie wiem które . Jak sprawdzić na szybko łożyska ? które to huczy a które nie i ile u mechanika powinna kosztować wymiana ? Pozdrawiam
kubajvc Opublikowano 6 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2015 Ale piszesz ze 200 zł za wszystkie koła? Czyli po 50 zł za kolo?
FORA3 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Kolego około 200zł za jedno koło +koszty łożyska.
amaradaar Opublikowano 6 Grudnia 2015 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Ale piszesz ze 200 zł za wszystkie koła? Czyli po 50 zł za kolo? Napisze co mysle w nawiasie (nie no curfa 200 to jeszcze Ty dostaniesz za to ze mechanik mial zaszczyt dotknac twoje auto... Albo 200zl za 4 kola plus zbieznosc opon do tego kompleksowa myjnia reczna z woskowaniem) i tego powiedzmy nie widzisz... A teraz na spokojnie Kuzwa Kubus juz wiem ze nigdy tego sam nie robiles .. Chcialbys zarobic 50 zloty za dwie godziny roboty majac na utrzymaniu koszta warsztatu siebie i rodzine... No badz zesz kolego powazny wiem rozumiem nie wiesz tylko pytasz ale no troche zdrowego rozsadku tez sie przyda 200zl to koszt wymiany jednego kola samej robocizny a to tez zalezy jaki warsztat i w jakim miescie bo w wawie zapewne ta cena w centrum wzrasta do 400
edekxp Opublikowano 6 Grudnia 2015 Opublikowano 6 Grudnia 2015 (edytowane) Roboty sporo. W B6 zmora to śruba która trzyma dwa górne wahacze, często zwrotnica się utlenia i śruby za h.. nie można wybić. A gdzie jeszcze dolne wahacze odkręcić przegub, potem wymiana łożyska 200zł to minimum Za 50zł warsztat skasuje błędy vagiem Edytowane 6 Grudnia 2015 przez edekxp
goldi Opublikowano 6 Grudnia 2015 Opublikowano 6 Grudnia 2015 (edytowane) 120 zł wymiana i drugie tyle łożysko fag lub skf z racji że nie mam praski rozebrałem sobie zwrotnice sam a za wyjecie i włożenie łożyska zapłaciłem 40 zł Edytowane 6 Grudnia 2015 przez goldi
kubajvc Opublikowano 6 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2015 Dzięki za wyrozumiałość faktycznie nigdy w audi tego nie ruszałem ale wymieniałem kiedys z tylnych kołach w golfie 3 nie było duzo roboty Pytam bo nie wiem na co sie nastawic i czy wymieniac od razu z prawej i z lewej czy tylko jedna strone . a powiedzcie mi czy macie jakąś sprawdzona metode na diagnozę w ktorym kolo łożysko huczy ?
goldi Opublikowano 6 Grudnia 2015 Opublikowano 6 Grudnia 2015 jak jedziesz po łuku w lewo i przestaje huczeć to prawe łożysko nie ma obciążenia i na na odwrót wymień jedno drugie wymienisz jak zacznie hałasować
wesz82 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Opublikowano 6 Grudnia 2015 120 zł wymiana i drugie tyle łożysko fag lub skf z racji że nie mam praski rozebrałem sobie zwrotnice sam a za wyjecie i włożenie łożyska zapłaciłem 40 zł No tak ale lożysko nie jest takie jak w b5 tam chyba przykreca sie łozysko.? Ogólnie pytanie nie na miejscu bo jak kolega np zapłacił za wymine 40zł ja za taką samą wymiane dałem 10zł. Tak samo za wymiane jeden 100 inny 300... W b5 tez zmorą jest ta sruba- jeszcze jak dasz auto do mechanika to moim zdaniem dopłać pare pln niech wyczysci miejsce na tą śrubę i nawali towotu zeby na przyszłaość było
marec-ki Opublikowano 6 Grudnia 2015 Opublikowano 6 Grudnia 2015 W B6 jeżeli buczy z tyłu to nie wymienisz samego łożyska tylko od razu trzeba piastę. W lutym tego roku wymieniałem. U Tom77 za piastę tylną FAG zapłaciłem 300zł, a wymiana 140zł. w sumie przez 5 lat posiadania B6 wymieniłem z tyłu i lewą i prawą piastę bo łożyska huczały. Odgłos był tak wyraźny dla mnie, że bez problemu wskazywałem która to strona. Mi mechanik sprawdził to bardzo prosto. Podniósł auto i zakręcił raz jednym i raz drugim kołem i od razu było słychać szum.
kubajvc Opublikowano 6 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2015 podjade jutro do mechanika niech diagnosuje . bede sie zastanawiał co i jak , jak juz powie ktore to łozysko . chciałem sie przygotowac na ta rozmowe zeby nie było ze mi powie 200 a ja myslalem ze 100 i bym szukał przysłowiowych skwarek w tyłku teraz wiem ze jak mi powie 200 to cena jest powiedzmy ze do negocjacji . dzieki serdeczne za wszystkie odpowiedzi pozdrawiam
Dev Opublikowano 6 Grudnia 2015 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Przod 100-120 wystarczy odpiac dolne wahacze i wyciagnac polos z piasty Tył ok 200 roboty wiecej bo trzeba rwac zwrotnice i wyciskac lozysko na prasie do tego jeszcze geometria.
edekxp Opublikowano 6 Grudnia 2015 Opublikowano 6 Grudnia 2015 W b5 tez zmorą jest ta sruba- jeszcze jak dasz auto do mechanika to moim zdaniem dopłać pare pln niech wyczysci miejsce na tą śrubę i nawali towotu zeby na przyszłaość było W B5 nie miałem z tym problemu bo zwrotnica jest z żeliwa (stali), chyba że po lifcie jest duramelinium. Znam przeróbki że zakładają zwrotnicę do b6 z B5, nie wiem czy są identyczne
wesz82 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Ja miałem problem i żałuje ze nie dałem gówn...od razu na prase tylko naparzałem młotem... Zwrotka z b6 w porównaniu do b5 obniża samochód i ma inny kąt-bardziej wystaje koło. Nie rozumiem takiej zmiany...
cabanmat Opublikowano 8 Grudnia 2015 Opublikowano 8 Grudnia 2015 (edytowane) Ja przykładowo w A3 u mnie kiedyś wymieniałem... łożysko przód stówka, łożysko tył 200zł (bo trzeba razem z piastą) + robota Wymieniałem przednie po stronie pasażera to płaciłem niecałą stówkę za SKF'a i za robote chyba 80zł Czyli praktycznie... stówka łożysko, stówka robota. Roby jest dużo... Czyli chcąc wymienić 4 łożyska to koszt rzędu 600zł + robocizna. Jak pokonujesz łuk to kiedy szumienie się nasila ? Jak pokonujesz przykładowo łuk w lewo i się nasila huczenie to do wymiany masz łożysko po prawej stronie, tylko teraz pytanie czy przód czy tył Edytowane 8 Grudnia 2015 przez cabanmat
Wandej Opublikowano 8 Grudnia 2015 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Roboty sporo. W B6 zmora to śruba która trzyma dwa górne wahacze, często zwrotnica się utlenia i śruby za h.. nie można wybić. A gdzie jeszcze dolne wahacze odkręcić przegub, potem wymiana łożyska 200zł to minimum Za 50zł warsztat skasuje błędy vagiem Zaraz zaraz. A po co to wszystko demontować?
szakal222 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Ja u mnie odkrecilem przegub ,izacisk i wymienilem cala piaste ,tyle ze jest z nia pierd... bo trzymala twardo w zwrotnicy
wesz82 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Opublikowano 8 Grudnia 2015 No wlaśnie b6 to nie b5 i roboty jest mniej...
Wandej Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Odkręcamy tylko zacisk żeby zeszła tarcza i śrubę przegubu. Potem łożysko z piastą wyciskamy piastę,wciskamy w nowe łożysko i po temacie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się