roman_tyk Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 (edytowane) Witam Od paru miesięcy pracuje nad systemem blokady uruchomienia silnika na sterowniku silnika do 1.8T. Co jest unikalne dla mojego rozwiązania? jest nie do złamania bez znajomości sekwencji uruchomienia. Złodziejowi pozostaje jedynie możliwość podstawienia lawety bądź podmiany komputera co w przypadku b6/b7 jest bardzo kłopotliwe ze względu na występowanie blokady anty-tuningowej na komputerze sterującym, zdjęcie pokryw, zdjęcie wycieraczek, uruchomienie szlifierki kątowej itd. Co to jest: - nowa funkcjonalność dodana w oprogramowaniu sterownika Bosch me7.5, uruchamiana tylko gdy silnik jest wyłączony Charakterystyka: - niemożliwe odpalenie silnika nawet z kluczykami - brak ingerencji w układ elektryczny samochodu, licznik czy tez immobiliser, żadnego dodatkowego przewodu, włącznika, płytki, puszki, boxa itp - odporny na jakiekolwiek urządzenia złodziejskie wpinane w złącze OBD, linie KKL, wyłączanie IMMO, zakłócanie protokołu itd - odporny na podmianę licznika bądź jego wypięcie Jak to działa: - przed uruchomieniem pojazdu, o systemie powiadamia nas migająca kontrolka Check Engine/EPC - wymagane jest użycie sekwencji z użyciem pedałów i przycisków tempomatu, czas odblokowania to jakieś 1-3sekundy w zależności od trudności sekwencji - po odblokowaniu kontrolka Check Engine przestaje migać, można uruchomić silnik - obecnie przygotowanych jest kilkadziesiąt wersji tego zabezpieczenia, aby wprowadzić unikalność sekwencji i wygodę obsługi Możliwości i funkcje: - w przypadku uszkodzenia któregokolwiek z czujników użytych do sekwencji, istnieje możliwość odpalenia awaryjnego - algorytm wykluczenia zgadnięcia sekwencji System obecnie przeszedł testy na paru samochodach. Parę pierwszych osób zainteresowanych z forum uzyska system ode mnie za darmo w celach wyrażenia opinii i testów. Osoby zainteresowane montażem systemu info na @PW 1. Cinkers - 1.8T BFB B7 - done. 2. Imhohet - 1.8T BFB B6 - done. 3. Leon - 1.8T - done. Edytowane 26 Stycznia 2016 przez roman_tyk
bongod Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Ok wal do mnie na pw bo ciekawi mnie bardzo to rozwiązanie Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
krzysiekvtec Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Ja też jestem czymś takim zainteresowany
takstiven Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 skoro jesteś z Wrocławia, jak ja, to też się chętnie więcej o tym dowiem
slimok Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 I ja jestem bardzo zainteresowany tym rozwiązaniem. Do wrocka mam niedaleko
roman_tyk Opublikowano 17 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2015 skoro jesteś z Wrocławia, jak ja, to też się chętnie więcej o tym dowiem na razie nie przewiduje wsparcia dla tego sterownika.
M@rcin Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Super rozwiązanie, jeśli faktycznie nie da się go obejść
roman_tyk Opublikowano 17 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2015 Super rozwiązanie, jeśli faktycznie nie da się go obejść Nie ma takiej możliwości, bez sekwencji sterownik silnika nie ma wogole funkcjonalnosci dzialania silnika wiec odpalenie i jazda nei jest mozliwa. Jedynie laweta albo podmiana komputera bez immo.
Gregorski3 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Do diesla też coś takiego będziesz robic ??
M@rcin Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 (edytowane) Do diesla też coś takiego będziesz robic ?? właśnie, byłbym zainteresowany Edytowane 17 Grudnia 2015 przez xMarcin95x
zolti2 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 (edytowane) Mam coś takiego u siebie. Facet wziął 260pl, grzebał chyba 3 godz. Kombinacja 3 miejsc, dobre to jest. Gość dojeżdza do klienta i robi na miejscu. Tylko WAWA. Ustrojstwo posiada tez tryb servisowy, którym można wyłączyć w razie potrzeby. Edytowane 17 Grudnia 2015 przez zolti2
roman_tyk Opublikowano 17 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2015 Mam coś takiego u siebie. Facet wziął 260pl, grzebał chyba 3 godz. Kombinacja 3 miejsc, dobre to jest. Gość dojeżdza do klienta i robi na miejscu. Tylko WAWA. Ustrojstwo posiada tez tryb servisowy, którym można wyłączyć w razie potrzeby. to co zrobil Ci ten Pan to nie jest modyfikacja oprogramowania, tylko cos co moze zlodziej usunac i odjechac (jakby mu sie chcialo).
zolti2 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 (edytowane) Mam coś takiego u siebie. Facet wziął 260pl, grzebał chyba 3 godz. Kombinacja 3 miejsc, dobre to jest. Gość dojeżdza do klienta i robi na miejscu. Tylko WAWA. Ustrojstwo posiada tez tryb servisowy, którym można wyłączyć w razie potrzeby. to co zrobil Ci ten Pan to nie jest modyfikacja oprogramowania, tylko cos co moze zlodziej usunac i odjechac (jakby mu sie chcialo). Nie kumasz. Myślisz, że twojego zabezpieczenia nie obejdzie? Uwierz mi , że 1minuta to max i jest po twoim zabezpieczeniu. Chodzi o to , że złodziej jesli nie odpali auta po 1 min, to daje sobie spokój. Facet jest ogólnie specem od alarmów i zabezpieczeń, a ty nie wiesz co mam założone, więc dywagacje w temacie są bez sensu. A z tego co napisałeś wynika , że posiadam to o czym piszesz (oczywiście sekwencji ci nie podam). Rozumiem , że chcesz zarobić, ale pionierem w tej dziedzinie nie jesteś. Jak gdzieś odszukam nr tel faceta, to podam go na forum. Edytowane 17 Grudnia 2015 przez zolti2
Bart_poznan Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 gratuluje pomysłu skrobłem coś na pw
roman_tyk Opublikowano 17 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2015 (edytowane) Drogi Zolti, wiem o czym mowie bo to co ja zrobilem w Polsce nikt nie zrobil, w europie jest tylko jedna firma która ma podobne rozwiązanie i wiesz mi rozwiązanie to jest tak zaawansowane ze nikt by tego nie robil za 260zl. Jest to bezpośrednie zmodyfikowanie oprogramowania boscha, instrukcji procesora, napisanie nowych funkcji w Assemblerze ktore wstrzymają działanie sterownika. Bez znanej sekwencji taki sterownik nadaje sie do kosza. Jak zlodziej przyjdzie ze swoim komputerem albo laweta to oczywiście odjedzie, nie mowie ze nie. Nie jestem montazystom alarmów, tacy spece nie znaja sie nad tym na czym ja sie znam, dlatego moje rozwiązanie jest nie do obejścia. A po twoim poscie moge wnosic ze to zewnetrzne urzadzenie gdzies wpinane pomiedzy komputer a licznik skoro ma "tryb serwisowy". Ja nie ingeruje w zaden sposob w samochod i jego elektryke, nie dotykam zadnego kabelka. Edytowane 17 Grudnia 2015 przez roman_tyk
Fido Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 moge wnosic ze to zewnetrzne urzadzenie gdzies wpinane pomiedzy komputer a licznik skoro ma "tryb serwisowy" Zapytam z ciekawości. A jak Twoje urządzenie ulegnie awarii to co robić ???
roman_tyk Opublikowano 17 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2015 Zapytam z ciekawości.A jak Twoje urządzenie ulegnie awarii to co robić ??? Nie mam zadnego urzadzenia czytajcie dokladnie pierwszy post
Fido Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Ok. Kolejne pytanie. Jest jakaś ilość błędnych sekwencji która całkowicie zablokuje odpalenie auta ?
wampir Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Jestem tez zainteresowany. Dodatkowo skuteczna jest tez naklejka na aucie w stylu "To nie jest diesel tylko awaryjna niepopularna benzyna po zderzeniu z czołgiem"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się