Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Mocno ujemne BIPy na pompkach.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Silnik co prawda 1.4 TDI ale wydaje mi się, że nie ma znaczenia, czy 3 cylindry czy 4 bo konstrukcje pokrewne.

Walczę z niskimi BIPami na pompkach (po -50 na każdej), po odpaleniu na każdej pompce BIPy wynoszą 0, później na trzeciej pompce BIPy szybko spadają do okolic -50, jak spadną na trzeciej to zaczynają spadać na drugiej pompce, jak spadną na drugiej to zaczynają spadać na pierwszej, co to za czary?

Opublikowano

Ujemne Bipy oznaczają z tego co wiem że jest za mało paliwa, więc sprawdził bym wężyki, filtr, vacum pompe lub/i pompe w zbiorniku (nie wiem jak jest w tym silniku)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Nie mam pompy paliwa w zbiorniku, filtr paliwa wymieniałem rok temu ale BIPy cały czas na takim samym poziomie.

Opublikowano

Nie mam pompy paliwa w zbiorniku

Jesteś pewien ? Moje Lupo 1.4 tdi ma w zbiorniku pompę paliwa

Opublikowano

Do tej pory byłem przekonany, że 1.4 TDI nie ma pompy w zbiorniku ale swoim zdziwieniem dałeś mi do myślenia.


A2 nie ma pompy paliwa w baku.

Opublikowano

vacum pompa realizuje funkcje pompy paliwa tak jak w 1.9 pd?

Opublikowano

Tandempompa jest identyczna jak w 1.9 pd (chyba nawet te same numery).

Opublikowano

Lepiej mieć BIPy -50 niż +50, a tak serio to dzieje się coś z autem?

Opublikowano

W kazdym PDku jest pompa w zbiorniku.

wystarczy przyłozyc ucho do do zbiornika xaraz po przekreceniu kluczyka

Opublikowano

W kazdym PDku jest pompa w zbiorniku.

wystarczy przyłozyc ucho do do zbiornika xaraz po przekreceniu kluczyka

Dev od każdej reguły bywają wyjątki :decayed:

Moja kobitka jeździ A2 z AMF-em rocznik 2001 i uwierz mi pompy elektrycznej w zbiorniku tam nie ma na pewno , sam sprawdzałem :P

Opublikowano

Etka też nic nie pokazuję ale aż sprawdzę.

A co do objawów to po odpaleniu czasami trzęsię silnikiem jak galaretą, korekcję bywają pod +/- 3.0 mmg ale do czasu aż sprzęgło wcisnę. Wtedy, po paru sekundach, wszystko ustaje.

Opublikowano (edytowane)

Jak korekcje Ci jeżdżą po odpaleniu , to paliwo się pewnie cofa przez noc do zbiornika :decayed: .

Zrób na początek prosty test, zalej zbiornik do pełna i postaw mikrowana tyłem na górce, tak żeby tył był wyżej chociaż 15 a najlepej ze 20 cm wyżej od przodu. :naughty:

Napisz jutro, albo pojutrze jak odpalił :):P

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Ujemne bipy to nie zawsze problem z paliwem. Serwisuje A3 z 2008r. które ma na blacie 280tys, silnik chodzi naprawde bardzo ładnie, bipy ma ok -45 jakieś 0,5 roku temu próbowałem z tym walczyć ale druga pompa i LM na pompki nic nie pomogły więc przyjęliśmy że ten typ tak ma.

Opublikowano

W kazdym PDku jest pompa w zbiorniku
Pierwsze PD o kodzie AJM nie miały pompy elektrycznej w baku.

Ujemne bipy, to problem z paliwem. Jeśli masz jakiś zaworek zwrotny na wężyku zasilającym w paliwo za filtrem paliwa (PD z wodnym podgrzewaczem paliwa na filtrze paliwa taki wynalazek mają), to go wyrzuć, bo on z czasem przytyka się i potrafi ograniczać dystrybucję paliwa.

Opublikowano

Zgodnie ze schematem, istnieje coś, na przewodzie paliwowym zasilającym, co mogłoby być zaworem odcinającym. Na poniższym rysunku zaznaczyłem to w kółku. Część nie jest opisana osobno tylko jest integralną częścią.

e9ca58b0a9b8cd92gen.png

Opublikowano

Robiłem z kolegą jego a6 c5 afv,i miał to samo bipy na minusie -60 a korekcje na +2.99 wymieniliśmy gumki,ustawione pompki na wymiar i wszystko przeszło chodzi równo korekcje od -0.53 do +0.60 bipy w okolicach 20 na plusie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...