michcio1985 Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 Jest jeszcze w dobrym stanie, ale wiadomo. .. blokowanie turbo kluczem raczej nie wchodzi w grę. . :-|Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
michcio1985 Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 W dobrym to znaczy na zimnym lekko gwizdze, daje odpowiednie cisnienie, i nie pluje nadmiernie olejem. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 Teraz, michcio1985 napisał: blokowanie turbo kluczem raczej nie wchodzi w grę A niby dla czego, jakie zagrożenia widzisz ?
michcio1985 Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 Klucz objedzie uszczerbi kawałek wirnika lub coś podobnegoWysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 Jak dopasujesz odpowiedni do nakrętki wirnika rozmiar i będziesz go pewnie trzymał, to nic się nie omsknie i nie urwie, oczywiście jak motor będzie chodził no biegu jałowym i co najwyżej z lekkimi przegazówkami
michcio1985 Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 Nie wiem czy mnie wkrecasz czy jak, ale ziarenko w głowie zasiałeś. ....Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 3 minuty temu, michcio1985 napisał: Nie wiem czy mnie wkrecasz czy jak, ale ziarenko w głowie zasiałeś. .... Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Daleki jestem od wkręcania kogokolwiek, niemniej jednak do tej próby potrzeba dwóch myślących osób, żeby sobie niechcący biedy nie narobić...
michcio1985 Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 Hmm sprawdzęWysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
turzol Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 19 godzin temu, michcio1985 napisał: Nie mniej turbo wymaga naprawy. Gdzieś ktoś pisał że turbina może powodować buczenie, stad moje wczorajsze obadanie. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Gdyby to turbawka powodowała te buczenia i drżenie to kamień z serca bo akurat mam nowke w kartonie gotowa do montazu wiec wszystkie problemy odeszłyby w zapomnienie Ale jakos nie chce mi sie wierzyć
michcio1985 Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 Dziś znajomy mechanik mnie "pocieszyl" ze to niedomykajace się lub nadpalone zawory.. eh..Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
michcio1985 Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 Mimo jestem dobrej myśli ze to tylko turbawa. Turków kiedy zmieniasz swoją? Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
michcio1985 Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 Mimo jestem dobrej myśli ze to tylko turbawa. Turków kiedy zmieniasz swoją? Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu TapatalkaTURZOL :-)Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 50 minut temu, michcio1985 napisał: Dziś znajomy mechanik mnie "pocieszyl" ze to niedomykajace się lub nadpalone zawory.. eh.. Dla tego pisałem Ci byś obejrzał wałek rozrządu i broki , bo to one zazwyczaj są przyczyną dudnienia z dolotu
michcio1985 Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 Piotr wiem o jakim dudnieniu piszesz. Głowice robiłem wałek został ten sam bo najgorsza krzywka miała 0,1mm mniej od fabryki, nowe szklanki Ina, pompki na 180, olej motul. Silnik trochę ucichł i korekcje minimalnie się poprawiły i tyle, nic więcej się nie zmieniło. U mnie buczy ciągle jednostajnie bez pulsowania, żadnego rytmu obrotów wału czy zapłonu na cylindrach. Pojawia się narastając kilka sekund po odpaleniu auta i buczy non stop. Po prostu coś po tym czasie zaczyna działać i daje taki efekt akustyczny. A może to ciśnienie oleju? Czytałem że się uszkadza jakiś zaworek w pompie olejowej który reguluje ciśnienie żeby nie było za duże i wtedy też są efekty akustyczne w postaci buczenia. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 21 minut temu, michcio1985 napisał: A może to ciśnienie oleju? A to warto by sprawdzić podłączająć manometr w miejsce czujnika ciśnienia oleju.
michcio1985 Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 Może być coś na rzeczy bo systematycznie wypychalo mi środkowy brok aż go zapunktowalem. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
turzol Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 Do wszystkich, których dotyczy problem. Wg mnie nie źródło tego buczenia i dgrań nie leży w głowicy, smarowaniu , wałkach, poduszkach, turbo itp. Od samego początku próbuje warsztatom szukających w moim aucie sedna problemu dać do zrozumienia, że problem leży gdzie indziej i mam swoją teorię, ale nie chciałbym w tej chwili nic sugerować. Mojej tezy nie mogę poprzeć niestety dowodami, ale postanowiłem na podstawie rozmów z użytkownikami wyprowadzić wspólny mianownik dla tego problemu. Chciałbym żeby wszyscy, których problem dotyczy odpisali na podstawie poniższych punktów czy również zaobserwowali podobne zjawiska. 1. Duszące spaliny. 2. Drżenie jednostki silnikowej czego następstwem jest mocne drżenie wydechu (lub wydechów w przypadku quattro). Przy czym na podwójnym wydechu prawy drga wyraźnie mocniej. 3. Dość mocne telepnięcie budy podczas odpalania/gaszenia silnika. 4. Silne mrowienie podłogi, gałki, kierownicy na biegu jałowym, także podczas jazdy. 5. Silny basowy dźwięk podczas przy-gazówki i schodzeniu z obrotów. 6. Odczucie słabszej mocy (powyżej 3 tys obrotów brakuje jakby kopa) 7. Dziwne odczyty przepływomierza na wolnych obrotach. Zjawisko zaobserwowałem już jakiś czas temu. Niezależnie czy silnik jest zimny czy ciepły na wolnych obrotach odczyt z MAF jest początkowo prawidłowy, patrz foto po czym po upływie ok minuty odczyt MAF wygląda tak jak na poniższym foto, zwrócicie uwagę na odczyt cisnienia w dolocie w tym samym czasie kiedy przepływomierz zawyża. Pojawia się wtedy również dziwny dźwięk, który znika wraz z przygazowaniem. Wtedy tez odczyt z MAF wraca do zadanego, ale tylko znów na ok 1 minutę i znów zaczyna zawyżać.
michcio1985 Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 Nie wiem jak z maf musze mu się przyjrzeć, ale reszta wypisz wymaluj jak u mnieWysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 Artur, to jest normalne działanie EGR'a. Najpierw w trybie ON daje więcej spalin do dolotu - wtedy odczyt jest mniejszy (mniej czystego powietrza) po upływie X czasu zamyka się (EGR OFF), po czym mamy w dolocie czyste powietrze i MAF rośnie do tych 400-450 mg...
kamil-vag Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 Wejdź sobie w grupę 003 potem kliknij na Switch to Basic Settings i zobaczysz sobie jak to działa...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się