michcio1985 Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Opublikowano 30 Kwietnia 2017 U mnie w takim razie problem jest słabszy. Narzekać mogę na wolne obroty ze jest za głośno w kabinie choć i podczas jazdy na dłuższą metę może nie być przyjemnie. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
michcio1985 Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Opublikowano 30 Kwietnia 2017 Mam program od pierwszego dnia posiadania auta także trudno powiedzieć jak samochód pracował wcześniej. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 2 Maja 2017 Opublikowano 2 Maja 2017 Ciekawe czy kolega Mjetek uporał się z problemem ? chyba się nie dowiemy już bo od roku na forum nie zagladał : /
michcio1985 Opublikowano 3 Maja 2017 Opublikowano 3 Maja 2017 A może to koło pasowe powoduje takie drżenie silnika?Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 Nagrałem dzisiaj jak wibruje u mnie rura za katem i silnik. Co mnie najbardziej jeszcze zastanawia to czemu prawy końcowy wydech wibruje mocniej od lewego. https://youtu.be/VkinvturZck Na filmiku nie widac jak rura wibruje a na tym ze szklanka nie widać ale szklanka lekko podskakuje Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 4 minuty temu, MemberA4 napisał: Nagrałem dzisiaj jak wibruje u mnie rura za katem i silnik. Co mnie najbardziej jeszcze zastanawia to czemu prawy końcowy wydech wibruje mocniej od lewego. Wygląda jakby plecionka w ogóle nie tłumiła drgań z silnika... spróbuj może wspawać jeszcze jedną, u wielu osób pomaga taki zabieg...
MemberA4 Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 druga plecionka raczej nic nie da bo miałem wsadzony zamiennik Gruchota i to samo było.....
michcio1985 Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 To są wibracje silnika? ? To hu..j nie wibracje :-) zobaczył byś u mnie...Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
michcio1985 Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 Tak na serio u ciebie jest wszystko w normie wg mnie z wibracja mi. Może rura ciut za bardzo droga ale silnik ok. U mnie silnik drży bardziej niż u ciebie. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 Michcio na filmiku nie widac ale szklanka az podskakuje a jak przyłoże klucz do pokrywy to tak samo sie odbija jak na tym filmiku z rurą.Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
michcio1985 Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 Dziś może uda mi się nagrać moje drgania ze szklanką wody.Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 Ja dzisiaj luzowałem cały przedni pas a sanki ustawiłem na bolce w otworach technologicznych z nadzieja że gdzieś te wibracje się rozejdą ale zero poprawy. Tak jak już pisałem cały silnik ze skrzynią postawiłem na podnośniku do skrzyni i odkręciłem wszystkie poduszki tak że nie dotykały silnika a wibracje i tak na nadwozie sie przenosiły poprzez przewodydo niego popodłączane Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
michcio1985 Opublikowano 4 Maja 2017 Opublikowano 4 Maja 2017 I to jest crap....Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 5 Maja 2017 Opublikowano 5 Maja 2017 Dnia 4.05.2017 o 12:44, MemberA4 napisał: Nagrałem dzisiaj jak wibruje u mnie rura za katem i silnik. Co mnie najbardziej jeszcze zastanawia to czemu prawy końcowy wydech wibruje mocniej od lewego. https://youtu.be/VkinvturZck Na filmiku nie widac jak rura wibruje a na tym ze szklanka nie widać ale szklanka lekko podskakuje Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Wydaje mi się że szukasz dziury w całym Toć to toporny PD-ek pracuje pod maską i daleko mu do V8 w benzynie
MemberA4 Opublikowano 5 Maja 2017 Opublikowano 5 Maja 2017 Piotrek jezdzilem tym autem przed swapem i nie było takich wibracji to samo moge powiedziec o poprzedniej A4 tez z AWXem Trzymajac reke na galce zmiany biegów dostaje sie na niej "mrówek" bo wszystko sie niesie po drazkach od skrzyni z silnikiem. Ostatnio zauważyłem ze po nagrzaniu sie silnika tak jakby te wibracje traca na sile czyli sa znosne bo na kierownicy ledwo odczuwalne albo nie ma wcale a na galce sa ale slabe.
michcio1985 Opublikowano 5 Maja 2017 Opublikowano 5 Maja 2017 A czy wogle jest tak ze tych wibracji może nie być? Moim zdaniem to nierealne życie bez mroweczek w tych autach..Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 5 Maja 2017 Opublikowano 5 Maja 2017 (edytowane) Niedlugo to mi bagnet sam wyskoczy spod maski [emoji16] na żadnym ogladanym filmiku nie widziałem żeby komuś tak wibrowal bagnet Edytowane 5 Maja 2017 przez MemberA4
michcio1985 Opublikowano 5 Maja 2017 Opublikowano 5 Maja 2017 O kolego... to ja Ci nagram swój. . Miałem to zrobić wcześniej, jutro pewnie mi się uda. Amplituda wychyleń jest znacznie większa w moim. Skąd kurna biorą się te drgania. Drży z japońską precyzją.Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
michcio1985 Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 Zauważyłem że jak wypnę kabel z MAPa to buczy głośniej, drgania pozostają na tym samym poziomie. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
MemberA4 Opublikowano 6 Maja 2017 Opublikowano 6 Maja 2017 ja wypinałem każda wtyczkę od czego tylko były i tez nic się nie zmieniało, doginałem konektory na PD i inne cuda wyprawiałem pozostało mi jeszcze zrzucić paski PK i sprawdzić czy wibracje coś nie powoduje z przodu wałka i szklanek nie mam zamiaru wymieniać w ciemno tak jak i uszczelniaczy na PD a to zostało mi jedynie przy silniku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się