Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TFSI 190 KM opinie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Porównanie auto do auta. Oba s-tronic, oba FWD. Oczywiście ci co nie jeździli będą wiedzieli najlepiej. Ja podaje moje subiektywne, potwierdzone zaledwie mało miarodajnym wynikiem tankowania testy :)

Opublikowano

quattro moim zdaniem jest balastem w dwóch przypadkach - w mieście (trzeba rozpędzić spod świateł większą masę) i przy bardzo szybkiej jeździe, pow. 150-160km/h (więcej mas wirujących).

Opublikowano

A z ciekawości co możecie napisać o tym silniku z perspektywy samego użytkowania, szczególnie Ci, którzy jeździli? Z tego co widzę, nie jest stosowany nigdzie poza Audi. Jakie wrażenia, dynamika itp? Wydaje się rozsądnie optymalnym wyborem pomiędzy małym 1.4, a bardziej sportowym 2.0 252KM. Daje radę, jeśli ktoś nie potrzebuje w samochodzie sportowych wrażeń?

Swoją drogą dlaczego jedyną dostępną benzyną w quattro jest w tym momencie jedynie topowa wersja 252KM. 190 czy nawet te 150 byłoby za mało?

Opublikowano (edytowane)

Jeździłem testowym A4 1.4 150KM i A5 2.0 252KM i w ciemno wybrałem 2.0 190KM, jako złoty środek do A5. Po tygodniu użytkowania mogę powiedzieć, że daje radę w kwestii przyspieszenia, elastyczności i wyciszenia. Niestety przy śliskiej nawierzchni, jak obecnie brakuje quattro.

Edytowane przez fio
Opublikowano (edytowane)
18 godzin temu, fio napisał:

w ciemno wybrałem 1.9 190KM

co to za silnik? może chodziło o 2.0 190KM?

Edytowane przez RALF76
Opublikowano
19 godzin temu, fio napisał:

Jeździłem testowym A4 1.4 150KM i A5 2.0 252KM i w ciemno wybrałem 1.9 190KM, jako złoty środek do A5. Po tygodniu użytkowania mogę powiedzieć, że daje radę w kwestii przyspieszenia, elastyczności i wyciszenia. Niestety przy śliskiej nawierzchni, jak obecnie brakuje quatro.

190 i 252 to przepaść. Ale spalanie pewnie mniejsze. Jak ktoś pojeździł trochę quattro to nie zamieni na ośkę świadomie :)

Opublikowano
5 godzin temu, RALF76 napisał:

co to za silnik? może chodziło o 2.0 190KM?

Oczywiście 190KM 2.0. Pomyłka/poprawione.

@Kosmita Jak wspomniałem, wg mojego odczucia nie ma tak dużej różnicy pomiędzy 190 a 252. 2.0 tfsi 190KM wybrałem w ciemno i nie jestem rozczarowany a przesiadłem się z 215 KM AWD w Volvo V60. Co do napędu 4x4 to przy śliskiej nawierzchni lub próbie wykorzystania maksimum potencjału samochodu - masz 100% racji. Mocniejsza wersja dużo zyskuje, bo do 190KM qattro się nie dołoży.

Opublikowano
41 minut temu, fio napisał:

Oczywiście 190KM 2.0. Pomyłka/poprawione.

@Kosmita Jak wspomniałem, wg mojego odczucia nie ma tak dużej różnicy pomiędzy 190 a 252. 2.0 tfsi 190KM wybrałem w ciemno i nie jestem rozczarowany a przesiadłem się z 215 KM AWD w Volvo V60. Co do napędu 4x4 to przy śliskiej nawierzchni lub próbie wykorzystania maksimum potencjału samochodu - masz 100% racji. Mocniejsza wersja dużo zyskuje, bo do 190KM qattro się nie dołoży.

Spoko. Ja jak zastepcze mialem w 190 tylko w dieslu to tragedia. Jak dla mnie to nie jedzie. Na testach jechalem 190 konna benzyna i mnie nie zachwycila. Ae nie mialem bezposredniego porownania wtedy z 252. 

Ogolnie 190 ośka, a 252 quattro to jednak IMO ciut wieksza roznica niz nie tak duza ;) ale kwestia tez pewnie przyzwyczajenia.

Opublikowano
Godzinę temu, fio napisał:

215 KM AWD w Volvo V60

Czemu taka zmiana z Volvo na Audi? Volvo za słabe i mało precyzyjne?

Opublikowano
44 minuty temu, k232 napisał:

Czemu taka zmiana z Volvo na Audi? Volvo za słabe i mało precyzyjne?

Trzeba wymieniać te samochody co by się nie znudziło :)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
1 godzinę temu, k232 napisał:

Czemu taka zmiana z Volvo na Audi? Volvo za słabe i mało precyzyjne?

Nie chcę robić offtopu, ale krótko (zrobiłem 115 kkm od 2012): nie za słabe, automat wbrew opiniom wcale nie jest wolny (miałem tylko 6 biegów), genialny dźwięk 5 cylindrowego diesla D5 (RIP), jakość wykonania wcale nie ustępuje niemieckiej trójcy, genialne fotele, absolutna bezawaryjność (0 poważnych/drobnych usterek). Wady: zawieszenie standardowe hałaśliwe (jak na samochód w tej cenie) i kołyszące, nie daje pewności na zakrętach (kolega miał utwardzone i prowadzi się lepiej, ale komfort jak w gokarcie),  układ kierowniczy bardzo nieprecyzyjny (największa zmiana na + po przesiadce do Audi). Bardzo lubiłem ten samochód i mimo początkowych planów i możliwości zmiany już w 2016 czekałem na następce modelu. Ostatecznie, jak napisał @Kosmita z nudów poszukałem czegoś innego i byłbym bardzo zadowolony ze zmiany, gdybym wybrał quattro. Bez quattro jestem jedynie "umiarkowanie" zadowolony ;)

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź, myślałem, że Volvo jak na taką cenę jest bardziej dopracowane ☺️

Opublikowano
W dniu 15.02.2018 o 13:06, Kosmita napisał:

190 i 252 to przepaść. Ale spalanie pewnie mniejsze. Jak ktoś pojeździł trochę quattro to nie zamieni na ośkę świadomie :)

Miałem okazję przejechać się ponownie 252 KM i jednak jest spora różnica pomiędzy 190 KM. Może nie przepaść, ale nie da się tego nie zauważyć - cofam moją wcześniejszą opinię.

Mimo wszystko mnie 190 KM wystarcza.

Opublikowano
3 godziny temu, fio napisał:

Mimo wszystko mnie 190 KM wystarcza.

No i to najważniejsze. Każdy dobiera sobie auto pod swoje potrzeby i nimi trzeba się sugerować ;)

Opublikowano

Można spokojnie podnieść programem moc ponad 260 koni lub więcej. Tylko z trakcja będzie gorzej .

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

do konfiguratora wrócił 2.0 w wariancie 190 KM w połączeniu z ręczną skrzynią biegów i automatem

Opublikowano

jak wasze spalanie w Ultra 190? coś się zmieniło/ułożyło? trochę czasu minęło od pierwszych postów...

Opublikowano

U mnie zimą, w mieście przy obecnych korkach i śliskościach 9-12 l/100km

Opublikowano
28 minut temu, fio napisał:

U mnie zimą, w mieście przy obecnych korkach i śliskościach 9-12 l/100km

No to u mnie w 252 w quattro 11-14. Także niewielka różnica..

Opublikowano

U mnie na autostradzie wychodzi jak ponizej. Srednie z 13 kkm mam 7,5l - jazda bez oszczedzania ale w wiekszosci po trasach.

 

IMG_20180909_123931.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...