strazak990 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Opublikowano 6 Stycznia 2016 WItam sprawa wygląda na to ze na biegu jałowym tak jak by zaczął mi się dławić silnik spalinami tak mi się wydaje... Silnikiem telepie przez jakies 3 minuty nawet nie. coś się przełancza i chodzi idealnie ... Dzieje się to różnie czasami po przejeździe 5 km i robi się czasami jedzie sie 100 km i tego nie ma. Zazwyczaj robi się to gdy na dworze jest wilgotno wtedy to się robi cały czas. Gdy się to robi staje na chwile aż to przejdzie znów ruszam i znów czuje że to znów się robi bo jest taki dziwny spadek mocy minimalny ale odczuwalny... jak wbijam drugi bieg słychac chrobot z turbo gdy wboje 3 juz tego nie ma... czy umiał by ktoś pomóc ?
piotrsob1 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Opublikowano 6 Stycznia 2016 (edytowane) Podejrzewam problemy z EGR-em, ale trzeba dokładnie wszystko posprawdzać Zdecydowanie za mało informacji by na odległość spróbować coś konkretnie wydedukować Kłania się dział diagnostyka , tam znajdziesz wiedzę o logowaniu . Jak do logów dołączysz wyczerpujący opis co w aucie jest , czego już nie ma , co zostało zmienione plus do tego historię serwisową i czas przez jaki użytkujesz auto , to można się będzie pokusić o więcej szczegółów A i jeszcze proste pytanie , wymieniałeś filtr powietrza? Jeżeli tak to kiedy i ile na nim przejechałeś, a także w jakich warunkach terenowych Edytowane 6 Stycznia 2016 przez piotrsob1
strazak990 Opublikowano 3 Lutego 2016 Autor Opublikowano 3 Lutego 2016 Mam tak samo jak jest na tym filmie
piotrsob1 Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 Albo coś zapchane, albo nieszczelne w dolocie .......... Co z filtrem powietrza, o który pytałem miesiąc temu ? Zrób loga dynamicznego z EGR-a -przepływomierza i doładowania ( grupy 003 i 011 )
strazak990 Opublikowano 3 Lutego 2016 Autor Opublikowano 3 Lutego 2016 Filtr powietrza wymieniam wraz z wymianą oleju wiec jest czysty. ok podepnę kompa wejsć w silnik bliki pomiarowe ( grupy 003 i 011 )
Musashi Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 mnie to wyglada na ocierajacy sie o obudowe wirnik turbiny, ale sprobuj zdjac pasek wieloklinowy i sprawdz czy bedzie podobnie.
Pawelkiwi Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 Żeby potwierdzić że to turbina zdejmij z niej wężyk podciśnienia i sprawdź czy szuranie ustąpiło.
SotoM Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 dla mnie to wygląda na uszkodzoną "gruszke"podciśnieniową przy turbo- pęknieta sprężyna w środku i nie otwiera VNT przy zdjeciu nogi z gazu co powoduje napieranie ciśnienia doładowania na wirnik kompresyjny...sprawdź czy gruszka pracuje w pełnym zakresie.
strazak990 Opublikowano 11 Lutego 2016 Autor Opublikowano 11 Lutego 2016 Żeby potwierdzić że to turbina zdejmij z niej wężyk podciśnienia i sprawdź czy szuranie ustąpiło. jaki to wężyk ? To się dzieje czasami nie zawsze.. moge i 500 km zrobić i wszystko dobrze a czasami odpale auto zrobie 10 km i juz się to dzieje
SotoM Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 Wężyk od gruszki przy turbo. Skoro to występuje sporadycznie to zainteresował bym się podcisnieniowym elektrozaworkiem N75 ten z białą główka z przodu silnika przy rozrzadzie...one się piernicza. Polecam zamienniki pierburga nowe nie baw się w używki no nie dojdziesz do ładu.
strazak990 Opublikowano 11 Lutego 2016 Autor Opublikowano 11 Lutego 2016 chodzi ci o to? http://allegro.pl/zawor-turbiny-n75-audi-a1-a3-a4-b6-b7-a5-oryginal-i5054053153.html zapytam tutaj na forum czy posiadają
strazak990 Opublikowano 11 Lutego 2016 Autor Opublikowano 11 Lutego 2016 Rozglądnę się za tym i kupię
SotoM Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 (edytowane) W intercarsie zamiennik ori w detalu 200zł pierburga. Ten z linka bardzo dobra cena. Edytowane 11 Lutego 2016 przez SotoM
strazak990 Opublikowano 12 Lutego 2016 Autor Opublikowano 12 Lutego 2016 (edytowane) OK zakupię i wymienie czy adaptacja czy cuś będzie potrzebna? czy tylko podmieniam ? tutaj także znalazłem taki http://allegro.pl/zawor-turbiny-egr-n75-audi-skoda-vw-seat-tdi-i5551389059.html jak sadzisz który lepszy ? Edytowane 12 Lutego 2016 przez strazak990
piotrsob1 Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 OK zakupię i wymienie czy adaptacja czy cuś będzie potrzebna? czy tylko podmieniam ? tutaj także znalazłem taki http://allegro.pl/zawor-turbiny-egr-n75-audi-skoda-vw-seat-tdi-i5551389059.html jak sadzisz który lepszy ? Ten ma inne gniazdko do podłączenia elektryki i nie będzie pasował
SotoM Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 Nie rozpędza się. U ciebie jest ciut inaczej,w etka trzeba zamknąć numerek. W 2,0 krociec czarny to atmosfera która jest zakończona filterkiem a to co jest w ogłoszeniu to do podłączenia jest wężyk. Musiał byś ewentualnie zerknąć do siebie pod maskę.
strazak990 Opublikowano 12 Lutego 2016 Autor Opublikowano 12 Lutego 2016 Właśnie teraz zauważyłem że nie to wkleiłem. Jutro sprawdze jaki ma numer i zakupię ten zawór n75 zacznę od tego może usterka minie zobaczymy Powiedzcie mi gdzie znajduje się ten czujnik n75 mniej więcej ... Bo patrzac na przód pod maską to tylko co widzę to zawór podciśnienia o numerze 8E0 906 622c
strazak990 Opublikowano 12 Lutego 2016 Autor Opublikowano 12 Lutego 2016 Cięzko znaleść na internecie tą cześć z tym numerem...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się