Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Gigantyczne bicie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Podczas hamowania z dużej prędkości czyli 180 zacząłem mocno hamować i tak zaczęło bić ze kierownicę ciężko utrzymać. Poniżej 100 km tego nie ma.tarcze i klocki pół roku temu zmieniłem. Czy mogła być było to Inna przyczyną niż krzywą tarcza?

Edytowane przez hunter91
Opublikowano

Właśnie tarcze podejrzewam.

Opublikowano

Też tak miałem i wyszły tarcze! :angry:

Tak to jest jak stan nie odpwiada jakości :)

Opublikowano

Czytam tego posta i nie umiem go myślowo ogarnąć.

Opublikowano

Cóż,w szkole dużo wagarował to teraz nie potrafi pisać.

Tak bywa.

Opublikowano

Ha, ha :P

Mam na myśli jakość tarcz :decayed:

Opublikowano (edytowane)

Głupi słownik w telefonie sam zmienia wyrazy,a co do szkoly to skończyłem bardzo dobra.

Edytowane przez hunter91
Opublikowano

A jak wygląda zawieszenie? Nie masz luzów?

Tarcze zbierają równomiernie? :)

Opublikowano (edytowane)

mysle ze jak by byl luz to by pukalo i by to bylo odczuwalne caly czas a tu powyzej 150 km na godz jak ostro hamuje to sie tak dzieje,teraz testowalem 120 km jechalem i nic nie bilo. Dlatego zastanawia mnie co jest do cholery.Tarcze jak sprawdzic ?

Edytowane przez hunter91
Opublikowano

mysle ze jak by byl luz to by pukalo i by to bylo odczuwalne caly czas

Czasami tak ale nie zawsze! :)


Tarcze jak sprawdzic ?

Zdjąć i sprawdzić bicie na tokarce ;)

Tarcze zamawiałeś konkretnej firmy, bo różnie reagują przy dużej temp. z kontaktem z wodą!

Opublikowano

ATE

Opublikowano

No juz wszystko wiadomo :facepalm:

Kto Ci montowal ten zestaw ?

Opublikowano

Bardzo prawdopodobne że to tarcze hamulcowe. Ewentualnie luzy w drążkach kierowniczych.

Opublikowano

No i jak? Temat wyjaśniony? :)

Opublikowano

Kamil, masz moc wiec przyspiesznie od 100-180 to chwila moment. Wystarczy ze na trasie z 3-4x wyhamowales z duzej predkosci i tarcze się pokrzywiły.

Możesz dokonać pomiaru bicia tarcz aby miec 100% pewnosci.

Opublikowano

O temacie dawno zapomniałem ale dla ciekawych to wina tarcz i od siebie dodam ze na ATE nawet nie spojrze ,dwa zestawy i nie wytrzymały kilka przejazdów z dużych prędkości

Opublikowano

Czyli u mnie ta sama sytuacja. Wcześniej żadnego bicia, a po kilku trasach i hamowaniu w DE z dużej prędkości, przy hamowaniach pokazuje się bicie i wniosek ten sam. Tarcze, a nie koła.

Opublikowano (edytowane)

tyle razy było na forum że ATE to tylko pakowacz i nie produkuję tarcz a ludzie dalej swoje że ma ori tarcze w audi bo takie szły na pierwszy montaż bo jak zdejmie koło to przecież jest napisane na zacisku ATE :facepalm:

Edytowane przez wyzyk83
Opublikowano

Ate = brembo :decayed:

Opublikowano

Dev a kto robi tarcze dla ATE ? O ile nie Breck to moim zdaniem nie ma krzywdy. Osobiście mam zestaw tarcze + klocki ATE i nie mam zastrzeżeń, tylko że ja nie hamuję ze 180 do 0 tak dla zabawy więc nie było szans żeby je pokrzywić :P Więc jak dbasz - tak masz. A żeby nie nabijać postów albo nie schodzić z tematu to też raz spotkałem się z gigantycznym biciem, okazało się wtedy że poluźniła się śruba mocująca jarzmo do zwrotnicy, sprawdź to.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...