mufik900 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Witam,jaki może występować automat w modelu 2012? Czy ktoś się orientuje? Czy multi-tronic jest warty zakupu? Słyszałem że S-TRONIC to DSG czy to prawda?
Kamei8 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Multitronic - powyżej 150 000 siada, Stronic to trochę lepsze DSG - mam i polecam 1
komoornik Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 A rodzaj skrzyni zależy przede wszystkim od tego czy jest Quattro czy wersja dla ubogich.
Makale Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Dobrze serwisowany multitronic też polata :]
black4 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Zdecydowanie "Stronic" Witajcie, Panowie ile momentu wytrzymują skrzynie S-tronic (w B8 i A5) ? Jak wasze doświadczenia z chipowanymi autami z S-tronic? Czy może robiliście updaty softu w swoich S-tronic-ach? Pozdrawiam!
Piotr Czarnojan Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Ja mam multi i juz 180k i dalej smiga bez problemu ale licze sie ze padnie ale komfort jak moim zdaniem git
komoornik Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Zdecydowanie "Stronic" Witajcie, Panowie ile momentu wytrzymują skrzynie S-tronic (w B8 i A5) ? Jak wasze doświadczenia z chipowanymi autami z S-tronic? Czy może robiliście updaty softu w swoich S-tronic-ach? Pozdrawiam! Wg Audi ten S-tronic jest do 550 Nm
Robberto Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Moja wersja dla ubogich ma nalatane 260 tys i jezdzi, nastepna bedzie A6 C7 rowniez w multi. Wedlug mnie multi bardzo fajna skrzynia pod warunkiem ze odpowiednio uzytkowana i serwisowana Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka
Ukasz1 Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 (edytowane) To zależy czego oczekujesz? Jeśli lubisz komfortowo przemieszczać się z punktu A do punktu B i nie masz sportowych oczekiwań to weź Multitronic. Ja mam i sobie chwalę. Brak przełożeń docenia się szczególnie w mieście. Jeśli lubisz bardziej dynamiczną jazdę to bierz S-tronic. Co od awaryjności to i Multi i S to przy większych przebiegach każdy automat może klęknąć, szczególnie jeśli ktoś nie dbał. Jak kupowałem swoje to oglądałem A4 2.0 TDI z Multi, które po polski drogach zrobiło 250kkm i skrzynia działa wzorowo. Poza regularną wymianą oleju właściciel nic przy niej nie robił - można? Można. Na forum też nie ma szczególnie dużo przypadków awarii Multi w B8. Edytowane 2 Lutego 2016 przez Ukasz1
Sincere Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 Zdecydowanie S-Tronic. 196 tys od nowości na jednym zestawie tarcz, olej wymieniany już 3x i "ODPUKAĆ" zero problemów jak na razie...
Netfcher Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 (edytowane) 195 tys w multitronicu. Olej wymieniany co 50-60 tys i poki co dziala. Komfort jazdy nieporownywalny do "zwyklego" automatu Edytowane 23 Lutego 2016 przez Netfcher
Ponior Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Czy ktoś wie ile Nm wytrzyma multitronic. Auto to b8 2013r 2.0 TFSI. multitronic 8-biegów (wirtualnych) :-)???
Robberto Opublikowano 16 Czerwca 2016 Opublikowano 16 Czerwca 2016 Moja wersja dla ubogich miala nalatane 240 tys i jezdzila bez problemu nastepna bedzie A6 C7 rowniez w multi. Wedlug mnie multi bardzo fajna skrzynia pod warunkiem ze odpowiednio uzytkowana i serwisowana Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka Moja wersja dla ubogich maiala nalatane 240 tys i jezdzila bezproblemowo, nastepna jest A6 C7 rowniez w multi. Wedlug mnie multi bardzo fajna skrzynia pod warunkiem ze odpowiednio uzytkowana i serwisowana Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka
Binek1.8T Opublikowano 18 Czerwca 2016 Opublikowano 18 Czerwca 2016 s-tronic bez wątpienia, jakbyś zauważył multitronic jest pejczowany prawie przy każdej takiej dyskusji
mufik900 Opublikowano 9 Lipca 2016 Autor Opublikowano 9 Lipca 2016 Zastanawiam się tylko czy Stronic występuje z 2.0TDI 143 lub 177KM. Bo wydaje mi się że tylko w 3.0.Ma ktoś wiedzę na ten temat?
Motal Opublikowano 10 Lipca 2016 Opublikowano 10 Lipca 2016 W 2.0 TDI bez quattro nie ma szans na s-tronic? Jest jakiś kod na wlepce po którym da się zidentyfikować skrzynię?
komoornik Opublikowano 10 Lipca 2016 Opublikowano 10 Lipca 2016 Nie ma szans. Na wlepie jest zawsze kod skrzyni, podobnie jak i silnika.
martin0485 Opublikowano 11 Września 2016 Opublikowano 11 Września 2016 Witam. Jestem zainteresowany tym autem: http://olx.pl/oferta/audi-a4-2-0-tdi-cr-mulititronic-CID5-IDhnO2p.html Co o tym sądzicie, czy warte zachodu? Trochę mnie przeraża ten multitronik biorąc pod uwagę koszty ewentualnych napraw.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się