Houdini Opublikowano 22 Października 2017 Autor Opublikowano 22 Października 2017 jak tam manual sie spisuje? [emoji3]Manual jako manual bajka [emoji4] trochę brakuje wygody ale tylko to jest na minus. Jeśli chodzi o graty dawcy, to przyznaje że kupiłem szrot... Ale to zostawiam na później. A co dadzą cewki ? wiecej pałera ? [emoji14]Cewki eliminują problem z zapłonem w 2.8. Dziś jestem po dwóch dniach jazdy i mam wrażenie że faktycznie idzie lepiej od dołu, równiej pracuje na jałowym, ładniej odpala, więc wszystko na plus [emoji6]
marcinoa4b5 Opublikowano 22 Października 2017 Opublikowano 22 Października 2017 2 godziny temu, Houdini napisał: Manual jako manual bajka trochę brakuje wygody ale tylko to jest na minus. Jeśli chodzi o graty dawcy, to przyznaje że kupiłem szrot... Ale to zostawiam na później.Cewki eliminują problem z zapłonem w 2.8. Dziś jestem po dwóch dniach jazdy i mam wrażenie że faktycznie idzie lepiej od dołu, równiej pracuje na jałowym, ładniej odpala, więc wszystko na plus bez fot się nie liczy... a poza tym u siebie tez miałeś moduł zapłonu ??
Houdini Opublikowano 22 Października 2017 Autor Opublikowano 22 Października 2017 bez fot się nie liczy... a poza tym u siebie tez miałeś moduł zapłonu ?? Bez fot czego się nie liczy? [emoji14]Hmmm moduł zapłonu? Możliwe że trochę pomyliłeś silniki, bo w V6 chyba nie ma modułu zapłonu, a cewka zapłonowa + przewody [emoji6] A tak z innej beczki to kolejny zakupy za mną. Nie wiem co on przyniesie, ale może być ciekawie [emoji6]
marcinoa4b5 Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 W dniu 22.10.2017 o 19:44, Houdini napisał: Bez fot czego się nie liczy? Hmmm moduł zapłonu? Możliwe że trochę pomyliłeś silniki, bo w V6 chyba nie ma modułu zapłonu, a cewka zapłonowa + przewody A tak z innej beczki to kolejny zakupy za mną. Nie wiem co on przyniesie, ale może być ciekawie widzisz nie zagłębiałem się w temat, w silnikach audi 80 było coś takiego w 2.8 V6: https://omoto.pl/index.php/modul-zaplonu-4a0905351-audi-80-b4-28-v6-1460742371371-1494-1599040188.html a tu w b5 jednak inne rozwiązanie, spoko tym lepiej... a te nowe fanty lusterko wsteczne fotochrom? przydałby się u Mnie bo moje w połowie wylane. te boczne dosyć spore czy Mi się wydaje, z czego zapodałeś??:P
Houdini Opublikowano 23 Października 2017 Autor Opublikowano 23 Października 2017 widzisz nie zagłębiałem się w temat, w silnikach audi 80 było coś takiego w 2.8 V6: https://omoto.pl/index.php/modul-zaplonu-4a0905351-audi-80-b4-28-v6-1460742371371-1494-1599040188.html a tu w b5 jednak inne rozwiązanie, spoko tym lepiej... a te nowe fanty lusterko wsteczne fotochrom? przydałby się u Mnie bo moje w połowie wylane:facepalm:. te boczne dosyć spore czy Mi się wydaje, z czego zapodałeś?? Człowiek całe życie się uczy [emoji14]Tak, wsteczne fotochrom z kompasem od b6 i boczne fotochrom od A6 C5 [emoji2][emoji2] wszystko będzie pasować idealnie podobno [emoji14] teraz tylko wyrezać wiązkę do fotochromu i kupić prawe duże elektrycznie składane [emoji2]
dziobu Opublikowano 31 Października 2017 Opublikowano 31 Października 2017 Wstawiaj zdjęcie tych cewek jak to się prezentuje i jeszcze powiedz czy warto taki zabieg zrobić w naszych v6 z pominięciem modułu zapłonowego.
Houdini Opublikowano 31 Października 2017 Autor Opublikowano 31 Października 2017 Wstawiaj zdjęcie tych cewek jak to się prezentuje i jeszcze powiedz czy warto taki zabieg zrobić w naszych v6 z pominięciem modułu zapłonowego.Niestety muszę poprawić trochę wiązkę, bo to co mi wyszło to kupa kompletna, Janusz by ładniejszą zrobił... Także dajcie jeszcze chwilkę,a przy okazji potestuję trochę dłużej [emoji6]
Houdini Opublikowano 31 Października 2017 Autor Opublikowano 31 Października 2017 Wstawiaj zdjęcie tych cewek jak to się prezentuje i jeszcze powiedz czy warto taki zabieg zrobić w naszych v6 z pominięciem modułu zapłonowego.Niestety muszę poprawić trochę wiązkę, bo to co mi wyszło to kupa kompletna, Janusz by ładniejszą zrobił... Także dajcie jeszcze chwilkę,a przy okazji potestuję trochę dłużej [emoji6]
Houdini Opublikowano 19 Listopada 2017 Autor Opublikowano 19 Listopada 2017 W końcu mogę się pochwalić wiązką cewek [emoji2] w dziale DIY już jest tutek więc zapraszam [emoji6] niestety przy składaniu zamówienia jednoczenie rozmawiałem z kumplem o jego 1.8t i chyba dlatego przez pomyłkę wziąłem tylko 4 osłonki gumowe [emoji848]
dziobu Opublikowano 19 Listopada 2017 Opublikowano 19 Listopada 2017 No w końcu są foteczki z montażu cewek z tfsi. Kawał dobrej roboty, z resztą tak jak zawsze u Ciebie, piona ✋
MaTTym Opublikowano 20 Listopada 2017 Opublikowano 20 Listopada 2017 Ten rotor jest mega do stylu tego auta. Audi robi na mnie za***iste wrażenie. Powodzenia !
marcinoa4b5 Opublikowano 21 Listopada 2017 Opublikowano 21 Listopada 2017 super wiązkę ogarnąłeś, bardzo dobra robota
Houdini Opublikowano 18 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2017 Przy aucie wiele się nie dzieje, niestety brak czasu doskwiera. Dziś doszły diody prostownicze, więc będzie można powoli działać z wiązką do fotochromów, swoją drogą ktoś się orientuje jak dobierać diody? Zewnętrzne będą musiały poczekać trochę dłużej, zdecydowałem że zrobię je w carbonie. A skoro o carbonie mowa, przyszedł carbon + kevlar pomarańczowy, niestety paczka z czerwonym zaginęła a firmie się skończył [emoji20] podobno pod choinką znajdę nożyczki do kevlaru [emoji2][emoji2][emoji2] Dodatkowo mikołaj przyniósł już pompę próżniową, powoli też kompletuję zestaw do vacuum baggingu, zostało mi jeszcze kupić carbon lepszej jakości bo to co dostałem w zestawie"dla początkującego" ma zbyt duże przerwy między włóknami i tym samym nie spełnia moich oczekiwań [emoji6] I jeszcze taki gadżet żeby się milej zimą jeździło [emoji2][emoji2] Rozglądam się również za firmą która zrobi mi wydech, ale mało kto chce rozmawiać nie widząc auta, a jedyna która się podjęła, wysłuchała mnie i wyceniała na 5,5k... Trochę dużo więc szukam dalej [emoji6] A i trochę serwisu było [emoji2] olej, przesiadłem się na Valvoline 5w40 MaxLife, uszczelki pod pokrywami (wbrew temu co wszyscy mówią, u mnie wytrzymały 3 lata [emoji2]) plus przy okazji uszczelki nastawnika wałków, filtry oleju i kabiny, powietrza trzeba umyć bo wkład k&n siedzi, calutki rozrząd razem z termostatem i pompą wody, klinowy z napinaczem i przy okazji sprawdziłem stan szczotek alternatora i niestety nie zostało ich prawie wcale, także za klika dni znowu go będę szarpał [emoji20] w planach było mycie silnika przy okazji, ale okazało się że garaż szwagra jest za krótki i musiałem robić praktycznie na dworze, a przy -1 i dwóch dniach roboty, odechciewa się dokładania sobie roboty... No i pękło magiczne czysta [emoji14] Wpadłem jeszcze na pomysł aby wykorzystać guziki w kierownicy od tipa jako plus i minus tempomatu [emoji2] I na koniec roku taki mały medal [emoji2] Tyle planów...a skąd wziąć czas [emoji848]
szafa Opublikowano 19 Grudnia 2017 Opublikowano 19 Grudnia 2017 (edytowane) Podobają mi się Twoje poczynania z autem, śledzę temat dalej i czekam na up-y A z wydechem podjedź do jakiegoś tłumikarza i pogadaj, może uda się dorwać pasjonata w branży i wymodzi coś ciekawego Ja takiego znalazłem u siebie młody gościu ale nadrabia wiedzą i umiejętnościami Edytowane 19 Grudnia 2017 przez szafa 1
Houdini Opublikowano 19 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2017 Podobają mi się Twoje poczynania z autem, śledzę temat dalej i czekam na up-y [emoji6] A z wydechem podjedź do jakiegoś tłumikarza i pogadaj, może uda się dorwać pasjonata w branży i wymodzi coś ciekawego [emoji6] Ja takiego znalazłem u siebie młody gościu ale nadrabia wiedzą i umiejętnościami [emoji4]Miło słyszeć [emoji6] Co do wydechu to domyślam się że znajdę magika który mi to ogarnie, tylko trudniej jest mi znaleźć czas na to żeby gdzieś podjechać[emoji6]
Ostry42 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Dotrwałem do końca pięknie! Aż strach pytać jakie koszta poniosłeś i ile Cię to wszystko na miesiąc kosztuje (modyfikacje/użytkowanie). Pozdrawiam
Houdini Opublikowano 21 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2017 Dotrwałem do końca pięknie! Aż strach pytać jakie koszta poniosłeś i ile Cię to wszystko na miesiąc kosztuje (modyfikacje/użytkowanie). PozdrawiamPodziwiam za wytrwanie [emoji2] a koszta? Przestałem liczyć [emoji6] lepiej się śpi [emoji14]
-sebo- Opublikowano 7 Stycznia 2018 Opublikowano 7 Stycznia 2018 jak wrażenia po przejściu na skrzynie manual?
Houdini Opublikowano 8 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2018 jak wrażenia po przejściu na skrzynie manual? Jak najbardziej pozytywne. Jedyny minus to że mniej wygodnie, ale poza tym wszystko na plus, tak jak pisałem wczesnej. Dziś rano przywitał mnie smutny dźwięk silniczka xenonu na max schodzącego na dół. Znowu czujnik poziomu...a miałem pamiętać... Ostatnim razem okazało się że urwał się pin, szybka prowizorka naprawiła problem. Miało być na chwilę i wypadło z głowy, do dziś. Kolejny pin... Tak więc szybki demontaż, miernik, żeby upewnić się czy to faktycznie to, i kolejna prowizorka... Aż wstyd... No ale działa. Czy ktoś gdzieś czytał lub miał do czynienia z zamiennikami z aliexpress? Wydaje mi się że gdzieś mi się przewinęło że jakością to samo co ori. Dodatkowo udało się znaleźć czas żeby zamontować fotochrom w środku [emoji2] od razu lepiej się jeździ po zmroku [emoji2] a dzięki kompasowi wiadomo w którą stronę jadę [emoji23] w lesie się nie zgubię [emoji23]
Bartoszzz Opublikowano 8 Stycznia 2018 Opublikowano 8 Stycznia 2018 10 godzin temu, Houdini napisał: Czy ktoś gdzieś czytał lub miał do czynienia z zamiennikami z aliexpress? Wydaje mi się że gdzieś mi się przewinęło że jakością to samo co ori. Czujnik mozna kupic uzywke od mercedesa, sa takie same, inne tylko numery nadrukowane, a kosztuje znacznie mniej niz od Audi/VW. U siebie chyba za 20zl z przesylka jakis czas temu kupilem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się