Piero Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 A jak sobie poradziłeś z "wyślizganymi" zębami na zębatce osadzonej na wale korbowym? Jeśli ona nie ma zębów to nie będzie napędu pompy oleju i wszystkie inne zabiegi nic nie dadzą, a nowego koła nie można nigdzie kupić.
yesfan Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 Boro76 - co masz na myśli pisząc "Dokonałem jeszcze małej przeróbki osadzenia imbusika."?
ALBINEK Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 A jak sobie poradziłeś z "wyślizganymi" zębami na zębatce osadzonej na wale korbowym? Jeśli ona nie ma zębów to nie będzie napędu pompy oleju i wszystkie inne zabiegi nic nie dadzą, a nowego koła nie można nigdzie kupić. Nie w każdym silniku ta zębatka na wale jest wytarta. U mnie była ok, zresztą cały napęd był ok.Wymieniłem bo cała ta nagonka na ten napęd doprowadza do paranoi .Rozebrałem to wymieniłem. Uważam że jakby od początku użytkowania przy wymianie rozrządu wymieniany był napęd to nie byłoby w ogóle tematu.
jezuwrc Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 Albinek Też tak twierdzę Trzeba tam koniecznie zaglądnąć przy wymiance rozrządu i wymienić co się da Poza tym jak się dba to się ma..Pozdrawiam
OLO_GDA Opublikowano 16 Października 2010 Opublikowano 16 Października 2010 A swoją drogą czy kolega OLO_GDA mając zużyte opony na 50% kupuje nowe? Albo czy w swoim OOOO wszystko ma wymienione na nowe "bez zużycia"? czy naprawde nie widzisz roznicy powmiedzy zuzytymi oponami czy brudnym autem a napedem POMPY OLEJOWEJ ?? elementu ktorego awaria nawet klikudziesieciusekundowa moze zniszczyc silnik bezpowrotnie? do tego nie wozisz "zapasu" w bagazniku... wiec daruj sobie takie teksty.
tomek gdynia Opublikowano 23 Października 2010 Opublikowano 23 Października 2010 OLO GDA. jaki jest z Tobą kontakt?? masz całkowitą rację co do naszych nieszczęsnych pomp.
Boro76 Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 Witam, Przepraszam, że kilka dni nie odpisywałem, ale watek gdzieś mi umknął.Zębatką kupiłem uzywaną (w dobrym stanie...) zdjętą z wału (nie pierwszy raz przez sprzedającego). Zakładana na wał jest na ciepło - jest to trudna operacja ale do zrobienia - trzeba odpowiednio podgrzać ten element. Zębatkę znalazłem na allegro (sprzedaż części używanych z Suchedniowa). Mój mechanik poradzxił sobie z tematem a autko na razie śmiga. Pzdrawiam.[br]Dopisany: 29 Październik 2010, 23:04_________________________________________________ Boro76 - co masz na myśli pisząc "Dokonałem jeszcze małej przeróbki osadzenia imbusika."? Mam na myśli to, że trzeba bylo wzmocnić gniazdoosadzenia imbusika poprzez wstawienie bardziej trwałego gniazda w wałku. Mój mechanik zlecił to dobremu tokarzowi (sprawdził materiał dobrał odpowiedni do wzmocnienia gniazda....)
tomek gdynia Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 Boro 76 jaki zastosowaliście zabierak??
Boro76 Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 Imbusik kupiłem oryginał, niestety nie z ASO (szkoda bo na tym elemencie nie trzepią po kieszeni, ale do końca października był niedostępny). Znalazłem na Allegro i musialem zapłacić troszkę więcej... P.S. Dowiedziałem się w AUDI w Poznaniu, że producent tego elementu od 25 października uruchamia produkcję zamiennika, więc jest szansa, że będzie lepszej jakości.
yesfan Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 Boro76 - zabierak pewnie kupileś od tomka507... A czy mógłbyś podać namiary na gościa który poprawił gniazdo w wałku i cenę na taka usługę?
Boro76 Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 Kupiłem od gościa z Opola (Damian...), a namiar wyślę Tobie na PW.
piotreki Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 10 cm zabierak to z symbolem F czy juz E ??
tomek gdynia Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 10 cm zabierak ma E 7,7cm zabierak ma D
rafcisz Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 KOLEDZY TO JAKIE SĄ KOSZTA KUPNA NOWEGO SŁYNNEGO IMBUSIKA,I JAKIE SĄ KOSZTA WYMIANY JEGO?
Boro76 Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 Jak już wcześniej było pisane koszt imbusika jest mały. Myślę, że warto sprawdzić stan napinacza - ślizgacze z tworzywa sztucznego moga być wyrobione i warto też wymienić, koszt w ASO ok. 220 zł. Jak pęknie ślizgacz w napinaczu to może byc kłopot z zębatkami... i znowu problem.
rafcisz Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 ale z tego co czytałem na forum to tylko BLB mają z tym problem,raczej BPW tego tak nie dotryczy[br]Dopisany: 15 Listopad 2010, 06:20_________________________________________________podobno BPW od BLB są poprawione
MAJKI Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 ale z tego co czytałem na forum to tylko BLB mają z tym problem,raczej BPW tego tak nie dotryczy[br]Dopisany: 15 Listopad 2010, 06:20_________________________________________________podobno BPW od BLB są poprawione BPW dalej mają imbusik....
audiomaniak Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Co wam da wymiana imbusika jak gniazdo też pewnie będzie wywalone tak jak u mnie było ;(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się