Dawids Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 Witam panowie ostatni jadąc chciałem wyprzedzić gaz w podłogę a auto bez reakcji po wyłączeniu i włączeniu przeszło podłączyłem do kompa wyszły takie o to ananaski ktoś podpowie co się dzieje oczywiscie oprócz klapek o tym juz wiem w następnym tygodniu idą do wycięcia: Friday,19,February,2016,15:45:59:65217 VCDS Version: Release 12.12.0 (x64) Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Control Module Part Number: 8E0 910 401 F HW: 8E0 907 401 AJ Component and/or Version: 3.0L V6TDI 000AG 0020 Software Coding: 0011171 Work Shop Code: WSC 06335 000 00000 VCID: 2241F2C8FD31300EA27-8077 6 Faults Found: 013128 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724) P3348 - 008 - Electrical Malfunction - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 182 Reset counter: 255 Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 167.7 Nm Speed: 0.0 km/h Temperature: 52.2°C Duty Cycle: 80.9 % Voltage: 12.62 V Duty Cycle: 0.4 % 012697 - Control Circuit for Intake Manifold Runner (Bank2) P3199 - 002 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 51 Reset counter: 255 Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 167.7 Nm Speed: 0.0 km/h Voltage: 12.31 V Duty Cycle: 84.8 % Duty Cycle: 0.4 % Duty Cycle: 20.5 % 004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2) P1018 - 001 - Lower limit not reached - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 6 Reset counter: 255 Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 323.7 Nm Speed: 0.0 km/h Voltage: 11.55 V Duty Cycle: 20.5 % Duty Cycle: 88.8 % Duty Cycle: 0.4 % 013128 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724) P3348 - 006 - Electrical Malfunction - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 182 Reset counter: 255 Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 167.7 Nm Speed: 0.0 km/h Temperature: 52.2°C Duty Cycle: 80.9 % Voltage: 12.62 V Duty Cycle: 0.4 % 000565 - Boost Pressure P0235 - 001 - Regulation Range not Reached - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00111000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 2562 /min Torque: 230.1 Nm Speed: 110.9 km/h Absolute Pres.: 1764.6 mbar Absolute Pres.: 1275.0 mbar Mass Air / Rev.: 640.4 mg/str Temperature: 4.5°C 012597 - Intake Manifold Runner Control P3135 - 001 - Lower Stop not Reached - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 2 Reset counter: 255 Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 304.2 Nm Speed: 0.0 km/h Voltage: 11.55 V Duty Cycle: 88.8 % Duty Cycle: 20.5 % Duty Cycle: 20.5 % Readiness: 0 2 0 0 0
KRS2919 Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 moim zdaniem przeładowanie turbo i kierowniczki
marcin4x4 Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 (edytowane) sprawdź na oko czy nastawnik i sztanga ma się dobrze, jeśli tak to spróbuj zrobić VCDS'em adaptację nastawnika. moim zdaniem przeładowanie turbo i kierowniczki domyśliłeś się po "Electrical Malfunction" ? Edytowane 25 Lutego 2016 przez marcin4x4
KRS2919 Opublikowano 26 Lutego 2016 Opublikowano 26 Lutego 2016 Tak wygląda to turbo? to trzeba tą puchę sciągnąć i zobaczyć co się pod tym dzieje, to jest twoja sztanga
marcin4x4 Opublikowano 26 Lutego 2016 Opublikowano 26 Lutego 2016 (edytowane) ta pucha to nastawnik (nie sztanga!), który może być w 100% sprawny, jego rozkręcanie nie ma najmniejszego sensu nawet gdy zdechnie. Edytowane 26 Lutego 2016 przez marcin4x4
Dawids Opublikowano 28 Lutego 2016 Autor Opublikowano 28 Lutego 2016 sprawdź na oko czy nastawnik i sztanga ma się dobrze, jeśli tak to spróbuj zrobić VCDS'em adaptację nastawnika. moim zdaniem przeładowanie turbo i kierowniczki domyśliłeś się po "Electrical Malfunction" ? Działą przy teście vagiem podpowiesz jak zrobić adaptację bo niby do tego dziadostwa potrzebne jest inne urządzenie i to kosztuje bo tylko aso
Maniusiek28 Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 na odpalonym silnikuw engine -> basic settings wybieramy grupe 33wciskamy hamulec i gaz do oporu i wciskamy ON/OFF zeby wlaczyc adaptacje...obroty wzrastaja do okolo 1000 i autko robi sobie jakies pomiary i sie ustawia....
Dawids Opublikowano 29 Lutego 2016 Autor Opublikowano 29 Lutego 2016 na odpalonym silniku w engine -> basic settings wybieramy grupe 33 wciskamy hamulec i gaz do oporu i wciskamy ON/OFF zeby wlaczyc adaptacje... obroty wzrastaja do okolo 1000 i autko robi sobie jakies pomiary i sie ustawia.... Robiłeś to u siebie czy z jakiegoś innego forum było a co z silnikiem rozgrzany zimny ma być pewnie rozgrzany ale jeśli robiłeś to pewnie wiesz?
Dawids Opublikowano 29 Lutego 2016 Autor Opublikowano 29 Lutego 2016 robiłem silnik miałem rozgrzany a to tak jak myślałem pomogło czy skończyło się wymianą sterownika lub turbiny
Maniusiek28 Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 robiłem silnik miałem rozgrzany a to tak jak myślałem pomogło czy skończyło się wymianą sterownika lub turbiny nie miałem problemów z nastawnikiem, adaptację wykonałem po korekcie programu tak na wszelki wypadek. W poniedziałek zmieniam turbo , nastawnik zostaje ten sam więc bedzie kolejna adaptacja.
Dawids Opublikowano 1 Marca 2016 Autor Opublikowano 1 Marca 2016 robiłem silnik miałem rozgrzany a to tak jak myślałem pomogło czy skończyło się wymianą sterownika lub turbiny nie miałem problemów z nastawnikiem, adaptację wykonałem po korekcie programu tak na wszelki wypadek. W poniedziałek zmieniam turbo , nastawnik zostaje ten sam więc bedzie kolejna adaptacja. ok jutro to zrobie zobaczymy czy coś to daje jade też do gości którzy ogarniają takie tematy to obaczymy co powiedzą jaką oni diagnoze postawią
marcin4x4 Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 temperatura silnika nie ma większego znaczenia.
Pawelkiwi Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 Większość adaptacji w grupie VAG dla poprawności działania podzespołów wykonuje się po osiągnięciu temperatury roboczej czyli ok. 80C.
Dawids Opublikowano 28 Marca 2016 Autor Opublikowano 28 Marca 2016 Problem rozwiązany wystarczyło bardzo mocno docisnąć wtyk kabla wchodzący do nastawnika turbo i zabezpieczyć opaską od tamtej pory zero cheka na desce i autko jeździ jak jeździło co dziwne od klapek też błąd przestał wyskakiwać czary mary nie wiem może jest to jakoś powiązane ze sobą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się