Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wahacze SKV


Dystrybutor SKV

Rekomendowane odpowiedzi

to zobacz lem ci wytrzymał 14lat i 220tyś. SKV po 15 tyś sa juz problemy czyli rok i zawias do wymiany. kupisz lema niech ci wytrzyma 10lat i jakies 150tyś,km wydasz około 1900zł. SKV kosztuje 500zł wytrzyma rok i 15tyś czyli po 4 latach masz już 2000tys.zł plus co roku geometria po 100zł przy wymianie wahaczy. nie licze kosztów wymiany chyba że sam robisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temat zamienników sledze juz od kilku lat i z obserwacji widzę ,że zarówno w MS jak i tu omawianych wahaczach głównym problemem sa tuleje metalowo gumowe ,w bananie ,z racji tego ,że są w pełni gumowe ,a nie jak w przypadku LEMA czy TRW gumowo olejowe .

dlatego też jak mi przyjdzie wymieniać wachacze w moim aucie ,a juz pojawiaja sie jakieś tam luzy ,to zrobie mały test ,zainwestuje w zamienniki (MS już miałem ) ,tym razem w te omawiane w tym temacie i odrazu zanim je zamontuje na auto ,to wymienie w nich te tuleje na te od Lemfordera ,albo TRW ,wiem ze automatycznie trace gwarancje ,ktora to i tak jest kwestia sporną :) ale co tam .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zobacz lem ci wytrzymał 14lat i 220tyś. SKV po 15 tyś sa juz problemy czyli rok i zawias do wymiany. kupisz lema niech ci wytrzyma 10lat i jakies 150tyś,km wydasz około 1900zł.

Po1. LEM wytrzymał mi 14 lat 220 tyś bo jeździł w Niemczech, myślisz że w Polsce tyle wytrzyma ?

Po2. ,, skv po 15 tyś już są problemy '' na MS np. większość osób na forum robi 40-50K i jeżdżą dalej

Po3. tak jak już mówiłem jest to taka ,,opcja ratalna'' wiadomo że nie pojadą tyle co lemy ale płacisz dużo mniej

ja zaryzykuję. jeżeli coś się będzie dziać i mnie zacznie to denerwować to nie będę się zastanawiał i kupię LEMY

kończmy offtopa :P

Edytowane przez TomOskroba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słabo ta tuleja w bananie wygląda...

U mnie 260kkm, zawias póki co oryginał. Dlatego dziwię się, że ludziska przy 200kkm wymieniają kompletny przód... albo te 200kkm to tylko stan licznika.


to zobacz lem ci wytrzymał 14lat i 220tyś. SKV po 15 tyś sa juz problemy czyli rok i zawias do wymiany. kupisz lema niech ci wytrzyma 10lat i jakies 150tyś,km wydasz około 1900zł.

Po1. LEM wytrzymał mi 14 lat 220 tyś bo jeździł w Niemczech, myślisz że w Polsce tyle wytrzyma ?

Po2. ,, skv po 15 tyś już są problemy '' na MS np. większość osób na forum robi 40-50K i jeżdżą dalej

Po3. tak jak już mówiłem jest to taka ,,opcja ratalna'' wiadomo że nie pojadą tyle co lemy ale płacisz dużo mniej

ja zaryzykuję. jeżeli coś się będzie dziać i mnie zacznie to denerwować to nie będę się zastanawiał i kupię LEMY

kończmy offtopa :P

AD.1. a jakie to ma znaczenie, tam też są drogi lepsze i gorsze. Tak samo w PL. Przykładowo ja swój przebieg w 90% robię po dobrych lub bardzo dobrych jakościowo drogach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wy serio porównujecie Lema zakładanego 15 lat temu (ponad) do tego co można teraz kupić za bardzo różny przedział cenowy, bo aż 1500~2500 zł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z kolei spytam o co innego. W ciągu miesiąca cena waszych wahaczy poszła o prawie 100 zł w górę (patrząc na paragon przedstawiony przez użytkownika langista). Czym jest to spowodowane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temat zamienników sledze juz od kilku lat i z obserwacji widzę ,że zarówno w MS jak i tu omawianych wahaczach głównym problemem sa tuleje metalowo gumowe ,w bananie ,z racji tego ,że są w pełni gumowe ,a nie jak w przypadku LEMA czy TRW gumowo olejowe .

dlatego też jak mi przyjdzie wymieniać wachacze w moim aucie ,a juz pojawiaja sie jakieś tam luzy ,to zrobie mały test ,zainwestuje w zamienniki (MS już miałem ) ,tym razem w te omawiane w tym temacie i odrazu zanim je zamontuje na auto ,to wymienie w nich te tuleje na te od Lemfordera ,albo TRW ,wiem ze automatycznie trace gwarancje ,ktora to i tak jest kwestia sporną :) ale co tam .....

ci powiem że to jest myśl tylko ja bym założył cały komplet MS a w dwa banany całe lema

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z kolei spytam o co innego. W ciągu miesiąca cena waszych wahaczy poszła o prawie 100 zł w górę (patrząc na paragon przedstawiony przez użytkownika langista). Czym jest to spowodowane?

Witam, cena 420 to cena promocyjna dla użytkowników forum aby zachęcić użytkowników do podzielenia się opinią na temat wahaczy firmy SKV.

Pozdrawiam Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis jak wspominałem auto pojechało na przegląd i mocne przetrzepanie zawieszenia o co prosiłem diagnoste najbardziej. Generalnie stwierdził, że widac jeszcze nowośc, luzów nie ma zarówno z góry jak i z dołu. Poszarpał, wymeczył i powiedział ze według niego jest ok. Dolne banany stwierdził, że moga nie wytrzymac kolejnych 15 tyś na naszych drogach ale o tym przekonam sie sam nabijając dalsze kilometry. Przed nami zima więc wszystko zalezy jaka ona bedzie i po zimie zdam kolejna relacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich użytkowników oraz użyszkodników, co prawda mam Passerati B5 FL w turboklekocie o ponadprzeciętnej mocy 131 km ale temat tyczy się opisywanego tutaj zawiasu. Czytałem różne opinie, w końcu podjąłem decyzję, że zaryzykuje na jedno oko i założę wahacze SKV. Lem wytrzymał 320 kkm, potem zaczęły się poszczególne wymiany i tak mamy 380 kkm przebiegu. Poszedłem do mechanika, mówię, że chcę zawias takiej firmy, popatrzył z niechęcią no ale przystał. Wszedł na stronę firmy Essen, zadzwonił na podany numer, podał VIN mojego bolidu, łącznie z kodem silnika. Pani w słuchawce powiedziała, że do tego VINu to zawias będzie 40 czy tam 50 zł droższy, na co przestałem i zamówili. 2 dni później przyszła paczka, tj. dzisiaj koło południa. Paczka ładna, zawartość kompletna, szału nie ma, tyłka nie urywa, co mi się rzuciło w oczy, oznaczenie wahaczy od strony montażu na podział lewa/prawa i fajna miękka guma na osłonach przy swozniach. Mechanik rozerwal koszulki foliowe, w które były zapakowane poszczególne kości, poukladal sobie z podziałem na strony i wziął się do roboty. Na pierwszy ogień poszedł wahacz prosty i co i poopa. W komplecie skv dobieranym po Vinie, zamiast swoznia 19, jest 16. Szef warsztatu zadzwonił do Essen rozpytac co jest 5, a tam pani w telefoniku mówi, że w życiu nie przyjmują zamówienia po Vinie, i zwrotów też nie przyjmują i podała numer do jakiegoś gościa ale szczegółów nie znam. Dodam, że na karcie gwarancyjnej jest jak byk napisane, że jeżeli zamówienie się nie zgadza, to jest 14 dni zwrot. Co się dalej stało, nie wiem. Ja zły zabrałem samochód, a szef wściekły został z wahaczami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Proszę bardzo Pana o napisanie, kto konkretnie rozmawiał u nas z pracownikiem.

Prawdą jest, że nie dobieramy części po VIN gdyż nie mamy ku temu stosownego oprogramowania.

Natomiast, każdy (nie ważne czy kupi zawieszenie czy jakąkolwiek inną część) konsument ma prawo odstąpić od umowy zwartej na odległość - czyli po prostu towar oddać. Musiało dojść do jakiegoś nieporozumienia - gdyż nie wierze by ktoś z pracowników nie chciał dokonać zamiany - totalnie bez sensu to by było.

Prosiłbym o nr tel do Pana na PM celem wyjaśnienia sytuacji.


Dzis jak wspominałem auto pojechało na przegląd i mocne przetrzepanie zawieszenia o co prosiłem diagnoste najbardziej. Generalnie stwierdził, że widac jeszcze nowośc, luzów nie ma zarówno z góry jak i z dołu. Poszarpał, wymeczył i powiedział ze według niego jest ok. Dolne banany stwierdził, że moga nie wytrzymac kolejnych 15 tyś na naszych drogach ale o tym przekonam sie sam nabijając dalsze kilometry. Przed nami zima więc wszystko zalezy jaka ona bedzie i po zimie zdam kolejna relacje.

Dziękujemy za relację, jak napisaliśmy ze spokojem czekaliśmy na jej treść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczekajmy z tym optymizmem przynajmniej do 20tyś,bo coś mi się wydaje, że jeszcze ktoś będzie miał problemy z tuleją metalowo-gumową w banaie,bo wtedy wyjdzie że coś jest na rzeczy z wytrzymałością(jakością)tegoż elementu,myślałem że zawias pociągnie więcej jak 20tyś bez ingerencji w niego,liczyłem chociaż na drugie tyle.

Edytowane przez strazak93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


,myślałem że zawias pociągnie więcej jak 20tyś bez ingerencji w niego,liczyłem chociaż na drugie tyle.

Szczerze też nas to cholernie dziwi, jest to druga reklamacja wahaczy na okolo 7000 sprzedanych zestawow w ciągu 4 lat. Poczekajmy jak wczesniej czas i zycie to zweryfikuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

,myślałem że zawias pociągnie więcej jak 20tyś bez ingerencji w niego,liczyłem chociaż na drugie tyle.

Szczerze też nas to cholernie dziwi, jest to druga reklamacja wahaczy na okolo 7000 sprzedanych zestawow w ciągu 4 lat. Poczekajmy jak wczesniej czas i zycie to zweryfikuje.

Trzeba brać poprawkę na to, że przeciętny użytkownik tego forum jest dużo bardziej wymagający niż Heniek złotówa i jak się zaczęło sprzedaż na takim forum, to pojawi się więcej reklamacji niż jak było do momentu sprzedaży emerytom i zaczną wychodzić niedoskonałości :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zgadzam się z Tobą w zupełnośći, masz racje, że użytkownicy są bardziej wymagający dlatego właśnie, chcieliśmy zrobić test, jak napisałem wcześniej przez poprzednie 4 lata nie mieliśmy żadnej reklamacji, fakt faktem, że w tym roku udało nam się wbić do kilku dużych hurtowni w kraju i sprzedaż znacznie wzrosła jednak nie mamy nic przeciwko by oferowane zawieszenie było "najbardziej prześwietlonym zawieszeniem".

Znamy bardzo dobrze to zawieszenie, wiemy z jakiej półki produkcyjnej ono pochodzi, jednak jak napisałeś tutaj jakiekolwiek niedoskonałości zostaną szybko wytknięte w przypadku "Heńka złotówki" nie do końca.

Z tego co wiem złotówy właśnie po Łodzi robią na nim 60-70k km, oczywiście nie mam jak tego udowodnić i jedynie test na forum, gdzie nie jeden a kilkudziesięciu użytkowników będzie w stanie podać wiarygodną żywotność.

Przypomina mi się sytuacja gdy swego czasu Constar "odświeżał wędliny" i po aferze ich bilboardy "jesteśmy najbardziej kontrolowanym zakładem w Polsce". Z tą różnicą, że nas zachęcił do testów brak jakichkolwiek problemów a nie jak w przypadku Constar wcześniej zszarpana opinia.

Edytowane przez Dystrybutor SKV
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na nowych zawiasach SKV przejechałem dopiero 10kkm i jest OK, ale to dopiero 10kkm, więc....... testujemy dalej

Edytowane przez slowik1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ku mojemu zdziwieniu Dystrybutor Skv skontaktował się ze mną poprzez forum, następnie rozmowa telefoniczna, która zaowocowała tym że wyślą mi nowy wahacz, natomiast swój mam odesłać do ich siedziby, przyznam że jestem miło zaskoczony takim obrotem sprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...