peter22 Opublikowano 27 Czerwca Opublikowano 27 Czerwca Siemka powiedz jaki koszt malowania całego auta ??
kamil-vag Opublikowano 3 Lipca Autor Opublikowano 3 Lipca Dbałość o detale na najwyższym poziomie 😍 A tak ogólnie to pozdrawiam z 3 już autem po A4 🤣 wynalazek z EA288 EU6 pod maską... Czyli pełne eko gówno 🫣 I tak, tęsknię za A4, za jakością elementów, wyciszeniem, grubością blachy... To było naprawdę przyzwoite auto !!! 3
Ivanek Opublikowano 3 Lipca Opublikowano 3 Lipca 4 godziny temu, kosik25 napisał(a): Kolejne bajery do autek 🤪 W taki sposób realizujesz podłączenie grzania kierownicy?
kosik25 Opublikowano 3 Lipca Opublikowano 3 Lipca 59 minut temu, Ivanek napisał(a): W taki sposób realizujesz podłączenie grzania kierownicy? Zwijak z a6c6 pod grzanie, 2 piny do taśmy i włącznik z przycisku podając +12v
Ivanek Opublikowano 3 Lipca Opublikowano 3 Lipca @black_edition mi chyba wspominał że to robił pod potencjometr fotela kierowcy dlatego pytam, fajnie mieć to osobno
MarioR34 Opublikowano 3 Lipca Opublikowano 3 Lipca 9 hours ago, kosik25 said: More goodies for cars 🤪 Cool, I didn't even know that there is OEM option for heated steering wheel . I did see that last button use for rear parking camera in B6 , what is the button in between heated steering wheel and parking assist button , and can i , please , get the parts number for that buttons and for the rear seat heat temperature adjustment if that is not the problem. You can send me information in a private message , thank you?
george Opublikowano 3 Lipca Opublikowano 3 Lipca 15 godzin temu, kamil-vag napisał(a): wynalazek z EA288 EU6 pod maską... Czyli pełne eko gówno 1,6 TDI czy 2,0 TDI?
kamil-vag Opublikowano 4 Lipca Autor Opublikowano 4 Lipca (edytowane) @george 1.6 TDI CXXB, chyba 110KM, szału nie ma przy pełnym załadowaniu i włączonej klimie 🤣 po jeździe 1.9 TDI z własnymi programami i zawsze powyżej 150KM to jest jednak różnica. Ale tu chodziło tym razem o normę EU, jeździmy z młodym do Warszawy, wjeżdżamy do zielonej strefy... Chciałem najpierw 1.8 TSI, ale nie było nic ciekawego, ostatecznie wybór padł na ten. Ekonomiczny jest, spokojnie można zejść poniżej 5 na trasie, ale reszta zostawia wiele do życzenia... Gdyby nie normy to byłoby by pewnie A4 B8. A tak to w tym budżecie był Seata, takie życie 🤣 Edytowane 4 Lipca przez kamil-vag
george Opublikowano Niedziela o 19:05 Opublikowano Niedziela o 19:05 W dniu 4.07.2025 o 07:46, kamil-vag napisał(a): Gdyby nie normy to byłoby by pewnie A4 B8. A tak to w tym budżecie był Seata, takie życie 🤣 Euro 6 w B8 to 14-15', więc pewnie ponad budżet. Pomimo posiadania auta, które spełnia normę euro 4 to od 2028 nie wjadę do SCT w Warszawie, bo rocznik. B7 z tym samym motorem już może wjechać, a Exeo z CFMA do 2030 roku.
Mukade93 Opublikowano Poniedziałek o 11:04 Opublikowano Poniedziałek o 11:04 15 godzin temu, george napisał(a): Euro 6 w B8 to 14-15', więc pewnie ponad budżet. Pomimo posiadania auta, które spełnia normę euro 4 to od 2028 nie wjadę do SCT w Warszawie, bo rocznik. B7 z tym samym motorem już może wjechać, a Exeo z CFMA do 2030 roku. exeo loteria bo jedni maja euro 5 jedni 4 a niczym sie nie roznia, ponoc jacys ludzie zalatwiali gdzies zeby mieli eu 5 zamiast 4
george Opublikowano Poniedziałek o 16:28 Opublikowano Poniedziałek o 16:28 5 godzin temu, Mukade93 napisał(a): exeo loteria bo jedni maja euro 5 jedni 4 a niczym sie nie roznia, ponoc jacys ludzie zalatwiali gdzies zeby mieli eu 5 zamiast 4 Z A4 B6 też tak było. Jedni mieli euro 4, drudzy euro 3. Swego czasu, gdy miał wejść podatek od emisji spalin Audi umożliwiało wyciąg z homologacji, który potwierdzał euro 4. Można to sprawdzić w CEPiKu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się