Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 Mingblau AVF'ant TDI by kamil-vag (Continued by kosik25)


kamil-vag

Rekomendowane odpowiedzi

Dałbyś Kamil zdjęcie całej mordki a nie takie ćwiartkowe [emoji85]
co do modułu doswiatlania zakrętów to blade ma taki i teraz robi zapisy w dziale sprzedam w lepszej cenie [emoji6] 
Fakt ma taniej moduł, lecz to tylko doświetlanie zakrętów poza tym nie wie czy działa w B6. Moduł z Kamila linku ma wszystko czyli clh, drl i doświetlanie.
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

59 minut temu, Norbas napisał:

co do modułu doswiatlania zakrętów to blade ma taki i teraz robi zapisy w dziale sprzedam w lepszej cenie ;) 

Nie ma lepszego, bo tamten ma tylko doświetlanie zakrętów z tego co pytałem... ja właśnie szukałem takiego kombajna :)

Znalazłem nawet schemat:

Bez tytułu.png

I wygląda, że wystarczy MCE High, żeby to hulało... 

59 minut temu, Norbas napisał:

Dałbyś Kamil zdjęcie całej mordki a nie takie ćwiartkowe ?

Nie miałem jak, bo zaraz przed stoi drugie auto :P i obiektyw by mi nie objął... 

Edytowane przez kamil-vag
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem, ze clh tez tamten jest... 

ten co znalazłeś to faktycznie dobra opcja i fajna cena jak za trzy funkcje  ;)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, kamil-vag napisał:

Znalazłem dzisiaj w końcu coś, co mi za***iście się podoba. Trochę straszy ceną, ale za takie funkcje chyba warto zapłacić :P

DRL + CLH + Doświetlanie zakrętów w jednym: http://www.c4.com.pl/produkty.php?id_produktu=407&id=236 

CHL i doświetlanie zakrętów spoko, ale dzienne z drogowych mogą dowód rejestracyjny zabrać :/ Inna sprawa że wielu tak jeździ. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie :) Delikatna mikrofibra, trochę płynu do LCD czy okularów i lecisz, to jest twarde szkło, które raczej trudno porysować, bardziej trzeba zwrócić uwagę na to by nie zostawić pyłków itd... 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie nic się wielkiego nie dzieje, ale:

Mam już wszystko do zdesia S-line przód (kratki boczne + środkowa z A6) oraz kompletny tył z czujnikami i wiązką :P 

Audi teraz w pełni mobilne, bo daily Polo 1.4 TDI prawdopodobnie się zatarło :P Albo panewki główne na wale albo na korbowodach... także wydatek się szykuje, wszelkie plany z audi muszą zostać zawieszone... Nie sprawiało problemów i w końcu z grubej rury...

A tu jak ładnie odpala: 

https://drive.google.com/open?id=12TzPpoviLIQXE4bNWpiikCibAvO0AQ3a

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w A2 padł dwumas i go wymieniałem :/ Przy jakim przebiegu zatarł się Twój 1.4 tdi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To słabo troszkę z Polo :facepalm: Jednak coś jest nie tak z tymi silnikami w VW ...  Powodzonka w  akcji ratunkowej ;)    

Co do niewidzialnej wycieraczki powinieneś być zadowolony, chociaż czasami może denerwować bo wycieraczka lubi się ślizgać jak jest zużyta ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg raptem 165k km :/ Olej na czas, może z 5 tys na nim zrobiłem... Valvo 5W30. Nie jest rozrzedzony... Zagłębiłem temat i niestety w tych 1.4 TDI to dość częsty przypadek :/ Coś jak w silnikach BKC, BXE, BLS... Poprawione panewki zaczęli wkładać dopiero po 2009r... Nie mam kanału, nie mam jak tego sprawdzić... Tak to bym zrzucił michę i coś by się działało, a tak to jestem zmuszony oddać na warsztat. Pod koniec tygodnia ma podjechać mechanik i zabrać na lawetę... Ehhh jak ja nie lubię auta oddawać do mechanika :P No ale nie mam wyjścia... Ogólnie to nie wiem co wyjdzie, ale koszta mogą być spore jeśli wyjdzie, że porysowało i wał itd... bo opiłki mogły zrobić dalej robotę z gładziami cylindrów...  te silniki BWB i BMS 1.4 TDi chodzą w masakrycznej kasie... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to nigdy nie czytalem na forum A2 by byly problemy z panewkami w 1.4 TDI. U mnie ATL (odmiana 90 konna, dlubnieta na 115KM i 280NM) ma nalatane 220 tys km i odpukac - jedynie dwumas sie wykrzaczyl jak do tej pory (nie liczac napinaczy paska wielorowkowego i kola sprezarki klimatyzacji).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zrobisz SWAP na 1.2 w benzynie i będziesz zadowolony. Nie znam się na kosztach ale myślę, że może wyjść taniej niż remont zatartego silnika.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to nigdy nie czytalem na forum A2 by byly problemy z panewkami w 1.4 TDI. U mnie ATL (odmiana 90 konna, dlubnieta na 115KM i 280NM) ma nalatane 220 tys km i odpukac - jedynie dwumas sie wykrzaczyl jak do tej pory (nie liczac napinaczy paska wielorowkowego i kola sprezarki klimatyzacji).
Tak, ale Ty masz ten 1.4 jeszcze pewnie z lepszej, starszej produkcji, bo ten mój 2007r to już z dpf, edc 17 itd... myślałem tez właśnie nad słupkiem z AMF, ATL ale podobno jakoś inaczej montowany jest czujnik wału...

Jeśli miałby być SWAP to na 1.9 TDI [emoji14]

Zobaczymy co wyjdzie po rozebraniu ;) dam znać [emoji14]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedys myslalem o swapie 1.9 TDI do A2 ale... wpadl wirus a pozniej jeszcze A4 1.9 TDI i w sumie nie ma sensu jak dla mnie ;-) Wczoraj na przegladzie A4'ka bylem to sie goscie smiali ze A4 rocznie pokonuje jedynie pare tys km i jak widac, istnieja jeszcze mityczne 15 letnie 1.9TDI z przebiegiem 200 tys km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zakupiłem w Norwegii a4b6b avant z listopada 2003 od pani adwokat z Bergen z przebiegiem 137.000 udokumentowanym i papierami wszelkich wymian części i przeglądów. Fakt ,że szukałem kilka miesięcy takiej sztuki ale jest to jak widać możliwe.B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na moje nieszczęście przekonałem się, że przebieg nie jest wcale wyznacznikiem stanu technicznego auta... Audi chodzi jak marzenie... a Polo po 168 tys się wysrało...i na pewno nie jest to wina mojego zaniedbania (możliwe, że poprzedniego właściciela)  A teraz do rzeczy, bo mechanik chyba nie chciał się w to babrać:

IMG_20180106_162947.thumb.jpg.a6bcd2e3fe34077be1f60cc1448d5b05.jpg

IMG_20180106_172319.thumb.jpg.055c6e5e6e74eac2fb6a6afcfc6c9750.jpgIMG_20180106_172323.thumb.jpg.0470209df8da9be7576d2adb3fdb5fcb.jpg

Po zdjęciu michy i tego co tam pływało wiedziałem, że już nie będzie dobrze. Dalej po demontażu pompy oleju rozkręciłem korbowód na 1 cylindrze i taki oto widok:

IMG_20180106_190938.thumb.jpg.b8a7a51520cdb17abfd6fe033965d26c.jpg

IMG_20180106_192336.thumb.jpg.25eb4913bd41ec08fb4ec4c9d09803f4.jpg

Panewki zjechane do 0 i już zaczęło brać stopy korbowodu :/ Także ręce mi opadły, bo remont silnika z wymianą korbowodu to już dodatkowe koszta, z wyjęciem tłoka, zdjęciem czapki i praktycznie robieniem wszystkiego.... 

Dziś muszę podjąć decyzję czy szukać silnika 1.9 TDI czy słupka z 1.4 TDI  :facepalm:

Chętnie poczytam wasze podpowiedzi...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze taka sama akcja jak w golfach 5 :facepalm: 

Sprawdzałeś cenowo czy Ci się opłaca wpakować 1.9 ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Norbas napisał:

Sprawdzałeś cenowo czy Ci się opłaca wpakować 1.9 ? 

Na moje rozumowanie - wsadzenie słupka z 1.4 to koszta uszczelek kolektorów, wymiana oringów PD, regeneracja pompy oleju (napinacz, zębatki, łańcuch) i warto by wymienić panewki, nowy rozrząd... 

Czyli słupek ok 1000 zł, zestaw naprawczy pompy ok 500-600 zł, panewki korbowodu ok 60-70 zł sztuka, trzeba 6 - dajmy 400 zł, panewki główne wału kpl 180 zł, rozrząd z 500 zł i uszczelki... + olej, płyn itd... myślę, że z 3 tyski w całości...

Silnik mam namierzony u siebie w mieścinie,ATD 101KM chce 1800 za kpl z turbo kolektorami itd... musiałbym dokupić wiązkę, łapę krótszą do silnika, komputer, ale to są grosze w 200 zł by się zmieścił, no i rozrząd 500, ale dołu silnika nie muszę ruszać... ewentualnie o-ringi PD zrobić od razu. No i pewno wyjdzie kikla pierdół jak zmiana cześci wydechu itd... 

Z obecnego silnika opchnąłbym na pewno turbo i DPF... wałek rozrządu też jest w super stanie... jakieś tam czujniki... także coś by się zwróciło...

Obudowa skrzyni jest ta sama 02R w 1.9 czy w 1.4 więc myślę, że będzie P&P ewentualnie jakieś kombinacje z innym kołem zamachowym... Możliwe, że z G60 i sprzęgło VR6...

Suma sumarom 3 tys muszę wyrzygać co bym nie robił... A wsadzić 1.4 i jeździć z myślą, że znowu opierdzieli panewki ? Ehhh a ja chciałem tym kiedyś na DE lecieć... 100% powrót na lawecie :P gdzie audi już pół EU zwiedziło bez zająknięcia... 

Może się mylę, może da się coś zrobić inaczej, taniej... ale szczerze mówiąc to mój dziewiczy rejs w tej kwestii... Cały plus, że co bym nie robił, myślę, że ogarnę sam... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czemu nie ladujesz 130konnego motoru?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...