lukas551 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Dnia 29.01.2017 o 19:39, kufel26 napisał: I jak uszcelka korka coś pomogła? Bo podobnie mi cieknie olej spod korka Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Też wymieniłem uszczelke,korek dużo ciaśniej się zakręca wiec powinno byc szczelnie a koszt 7zł w ASO.
pezet202 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Niezłe mody, warto poczytać i coś się dowiedzieć. Zapraszam do mnie
Tajfun211 Opublikowano 15 Lutego 2017 Opublikowano 15 Lutego 2017 (edytowane) W dniu 30.12.2016 o 17:04, kamil-vag napisał: 30.12.2016r Dziś w końcu zebrałem się za wymianę uszczelnienia korka wlewu oleju Zawsze pokrywa była spocona wokół nakładki gumowej korka i mnie to wkurzało 038115315 - Uszczelka Widać, że nowa uszczelka jest zrobiona z całkiem innej mieszanki gumy... Może teraz będzie spełniać swoją funkcję właściwie. Pomogła wymiana samej uszczelki? Bo z doświadczenia wiem że to sprężyna dociskająca się wyrabia i trzeba cały korek wymienić... Edytowane 2 Marca 2020 przez kamil-vag
lukas551 Opublikowano 15 Lutego 2017 Opublikowano 15 Lutego 2017 (edytowane) U mnie pomogło.Teraz przy korku suucho i przy zakręceniu korka trzeba mocniej docisnąć żeby udało się zakręcić a wcześniej żadnego oporu nie było Edytowane 15 Lutego 2017 przez lukas551
kamil-vag Opublikowano 16 Lutego 2017 Autor Opublikowano 16 Lutego 2017 (edytowane) @kufel26 @lukas551 @Tajfun211 W sumie od montażu nie zaglądałem pod pokrywę. Dziś w związku z Waszymi pytaniami postanowiłem sam z ciekawości zobaczyć jak jest I jest super. Pokrywa silnika i pokrywa zaworów suchutkie, tylko trochę kurzu W gumie też nie ma żadnego oleju. Także niecałe 10 zł zrobiło dobrą robotę Edytowane 2 Marca 2020 przez kamil-vag
KoJ@K Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 Zostawiam sobie sledzika w bardzo ciekawym temacie
albert224 Opublikowano 17 Lutego 2017 Opublikowano 17 Lutego 2017 EGR masz zaślepiony czy nowy ze tam tak czyściuko ?
kamil-vag Opublikowano 17 Lutego 2017 Autor Opublikowano 17 Lutego 2017 @albert224 Mam tak sucho, od kiedy tylko kupiłem auto... wymieniałem zaraz po zakupie wszystkie uszczelnienia i EGR był czyszczony razem z kolektorem (jest foto na 1 stronie) Nienawidzę, jak mi gdzieś coś cieknie Oleju od wymiany do wymiany nie dolewam, więc może tu jest przyczyna takiego stanu...
KoJ@K Opublikowano 17 Lutego 2017 Opublikowano 17 Lutego 2017 To ze nie dolewasz oleju, wcale jeszcze nie oznacza, ze go nie ubywa.
kamil-vag Opublikowano 17 Lutego 2017 Autor Opublikowano 17 Lutego 2017 (edytowane) Stan też kontroluje, także bez obaw [emoji6] Swoją drogą chętnie bym EGR zaślepił,czy w przypadku zaślepki z 3 otworkami też wali błędem ? Zawsze by trochę ograniczył ten dopływ spalin... 20.02.2017r Przez zimę postanowiłem uzbierać kilka drobiazgów: Zestaw naprawczy włącznika świateł, przyciski szyb na podmiankę, zestaw naprawczy otwierania podłokietnika 8E0953521D - Manetka tempomatu 8E0953549N - Moduł pod tempomat i M-F Także lekkie odświeżenie wnętrza i tempomat... Zamówiłem też od chińczyka zmieniarkę cyfrową - no i myśląc, jak zmieniać te MP3 jadąc ręcznie - postanowiłem dołożyć też kierownicę MF - ale oryginalną jaka szła do B6 - jakoś mi ta z B7 itd do tego wnętrza nie pasuje... co było ORI to niech będzie ORI... Na razie kompletuje graty. Kierownicę mam zamiar obszyć pół gładko - pół perforowaną - coś takiego jak ta kierownica: Klik tak, by pasowało do wnętrza s-line i nawiązywało trochę do wcześniejszej kiery... Tylko chcę sobie zrobić w białej nici, to samo w przyszłości z mieszkiem i nakładką ręcznego Myślę, że biała nic pasuje do srebrnych dekorów... Tu jest takie zdjęcie: Klik Co sądzicie ? W przyszłym miesiącu kolejna wymiana oleju i filtrów, myślę nad dodaniem do oleju Archoil 9100 , stosowaliście może ? Edytowane 22 Lutego 2017 przez kamil-vag
kamil-vag Opublikowano 22 Lutego 2017 Autor Opublikowano 22 Lutego 2017 (edytowane) Jest i kolejna porcja części: 8E0953541D - Taśma Airbag'a 12 pin 61340390F - Moduł Multi-Funkcji 8Z0971589E - Wiązka Multi-Funkcji Poduszka Multi-Funkcyjna (Niestety symbolu nie ma) Zostaje kierownica... nadal nie mogę się zdecydować jaką nicią obszyć Biała, Czerwona czy czarna jak w ORI... Edytowane 27 Lutego 2017 przez kamil-vag
luki19862121 Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 Białą A orientujesz się może Kamil jakie graty bym potrzebował do mojej. Mam tempomat kolorowy FIS, navi ale nie mam sterowania z kierownicy.
kamil-vag Opublikowano 22 Lutego 2017 Autor Opublikowano 22 Lutego 2017 @luki19862121 Poczytaj ten temat: https://a4-klub.pl/topic/14538-wymiana-modułu-kierownicy-pod-tempomat-kierownicę-multifunkcyjną/. Ale jak masz tempomat to już Ci odchodzi moduł, resztę musisz raczej dokupić, czyli to co pod moim wpisem "Jest i kolejna porcja części: " Ja się obszukałem sporo, ale znalazłem tanio, bo poduchę mf z wiązkami za 90 zł a moduł multifunkcji za 50 zł i taśmę od kolegi @rafi10612 za 55 zł. Kiera + Obszycie wyjdzie mnie 200 zł - czyli 400 zł za multifunkcję. - w takiej cenie kiery z poduchą od B7 itd nie kupiłbym... Tempomat i moduł "N" osobny temat bo już kupiłem dawno...
kamil-vag Opublikowano 28 Lutego 2017 Autor Opublikowano 28 Lutego 2017 (edytowane) Kompletacja Multi-Funkcji praktycznie na finiszu, dziś dotarła kierownica po obszyciu i nowa wiązka airbag, bo jednak ta co przyszła z poduchą nie pasuje do gniazda 12 pin - zawijaka Airbag'u. A tu mistrzowie drugiego planu ^^ Kierownicę obszywała mi firma Autoleder - http://autoleder.hol.es/ - naprawdę kierownica wygląda ładnie i cena za obszycie 150 zł to też nie jest dużo Także od siebie polecam. Edytowane 28 Lutego 2017 przez kamil-vag
kamil-vag Opublikowano 5 Marca 2017 Autor Opublikowano 5 Marca 2017 (edytowane) 05.03.17r Włącznik po przeszczepie, skorzystałem z instrukcji na forum od kolegi @tom4275 z tego posta: https://a4-klub.pl/topic/281818-zestaw-naprawczy-włącznika-świateł/?do=findComment&comment=4521351 Także udało się sprawnie i bezinwazyjnie, w razie czego mam na zapas stary do regeneracji Dodatkowo postanowiłem zdemontować panel klimy, radia, wizytownika, kubka i ESP i podesłać do użytkownika @_radek_ na regenerację Nie wszystko jest zdarte, ale lepiej jak już będzie zrobiona całość... 06.03.17r Zamknięcie podłokietnika też udało się uratować: Edytowane 6 Marca 2017 przez kamil-vag
luki19862121 Opublikowano 9 Marca 2017 Opublikowano 9 Marca 2017 Kamil a jak zdjąć górną cześć podłokietnika? Też mam złamane zamykanie nowe leży ale nie chce na siłę tego rwać.
MaTeo85 Opublikowano 9 Marca 2017 Opublikowano 9 Marca 2017 Otwierasz podłokietnik, na klapie od spodu jest plastik pomiędzy ten plastik a materiał lub skórę zależy co masz wkładasz jakąś plastikową łyżkę do tapicerek i kolejno po obwodzie podważasz krok po kroku aż do zdjęcia całości. Do takich zabaw polecam kupić zestaw plastikowych łyżek. Ja osobiście używam takiego zestawu za 20zł z marketu Jula.
luki19862121 Opublikowano 9 Marca 2017 Opublikowano 9 Marca 2017 Dzięki wielkie. Dziś pogoda barowa to będę działał w tym temacie.
MaTeo85 Opublikowano 9 Marca 2017 Opublikowano 9 Marca 2017 (edytowane) Robię u siebie przymiarkę do kierownicy z multifunkcją i widzę że zmieniałeś kierownicę 3-ramienną na 4-ramienną z multi. Jak się kręci kółkiem po przesiadce? Mam u siebie 3-ramienną i już się do niej przyzwyczaiłem dlatego pytam jak się jeździ po zmianie. PS. Fajne autko i widać że masz dobre podejście do niego Edytowane 9 Marca 2017 przez MaTeo85
kamil-vag Opublikowano 9 Marca 2017 Autor Opublikowano 9 Marca 2017 (edytowane) @luki19862121 Wbrew pozorom to nie jest trudne. zobacz sobie ten filmik: https://www.youtube.com/watch?v=P6X_jwJ_8mk 2 godziny temu, MaTeo85 napisał: Robię u siebie przymiarkę do kierownicy z multifunkcją i widzę że zmieniałeś kierownicę 3-ramienną na 4-ramienną z multi. Jak się kręci kółkiem po przesiadce? Mam u siebie 3-ramienną i już się do niej przyzwyczaiłem dlatego pytam jak się jeździ po zmianie. Mateusz, powiem Ci, że chyba najbardziej jest odczuwalny fakt nowej skóry a nie innej kierownicy... Dopóki ta nowa skóra się trochę nie przytrze, to jest strasznie śliska Dobrze, że jest ten perfor na bokach. Właśnie szkoda, że nie robili s-line w MF dla B6, próbowałem już szukać czy nie da rady przerobić tej od zmiany biegów na użycie do sterowania radiem, ale pisali mi, że nie :/ Zamontowałem tego chińczyka z ali i muszę powiedzieć, że działa naprawdę dobrze w połączeniu z MF i jakość dźwięku też jest dobra. Kable wpuściłem sobie do schowka. 80 zł to niewiele, a pozwala wydłużyć przydatność ORI radia 2 godziny temu, MaTeo85 napisał: PS. Fajne autko i widać że masz dobre podejście do niego Staram się je przywrócić do przyzwoitego stanu Lubię jak wszystko jest zrobione dobrze. Mechanicznie jak na razie odpukać jest super, trochę kasy włożone, ale efekty widać... Czeka mnie niedługo tylko wymiana filtrów i oleju Mechanicznie ogarnięte, teraz trochę renowacji wnętrza a na koniec wezmę się za zewnątrz... strasznie mnie ciągnie na lotkę i listwy s-line, ale to muszę 1000 zł odłożyć na boku Dla jednych to dużo, dla innych mało... muszę się niestety wstrzymać i robić to wszystko etapami. Edytowane 9 Marca 2017 przez kamil-vag
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się