Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 Mingblau AVF'ant TDI by kamil-vag (Continued by kosik25)


kamil-vag

Rekomendowane odpowiedzi

17 godzin temu, luki19862121 napisał:

zmiana Kamilu na rns-e nie wiem czy jest sens w zasadzie oprócz nowych map których i tak nikt nie używa nic więcej tam nie ma znowu led cena z kosmosu a funkcjonalność taka sama.

Jak nikt nie używa, wiele osób używa i sobie chwalą, ori nawigacja z aktualnymi mapami jest naprawdę bardzo dobra, do tego yanosik w tle do obsługi aktualnej sytuacji na drodze i jest malinka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

55 minut temu, trepek napisał:

Nie boicie sie, ze na androidzie pogorszy sie jakosc dzwieku?

U siebie mam BOSE i gra to przyzwoicie. Nie wiem czy android zabanglalby z tym naglosnieniem.

Nie boimy się, też stałem przed wyborem rsn-e i android, wybrałem androida i jestem bardzo zadowolony, wszystko jest co potrzebne, śmiga jak zła, dźwięk dla mnie pozostał taki sam A miałem wcześniej Symphony 2. Rns-e nie masz wszystkiego a jeśli coś chcesz to musisz dokupywac oddzielnie co wiąże się z kosztami, jedynie ładnie wygląda xD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sensie czego nie ma RNS-E, co wymaga dokupienia?

Symphony 2 miałeś sparowane z Bose? Różnica między wersją z subem non-Bose a kompletnym Bose jest duża.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wyglądu, to teraz te radia z andkiem są imitacjami rnse, więc jedna kwestia z głowy ;) o reszcie nie dyskutuje, bo nie wiem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na a3-club.net jest duży temat o radiach z androidem i praktycznie każdy skarży się na jakość dźwięku. Stąd moje obawy o to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedni patrzą na jakoś odtwarzania, jedni na funkcjonalność - proste, że jakoś odtwarzania na ori radiu nie ma co porównywać z androidem. Np. głupiego bluetooth nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do kamery cofania, moduł musisz dokupić i jeszcze nie każdy rns w ogóle to obsłuży ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odbiegając trochę od OT :P Wieczorna wizyta na SKP :)

IMG_20181109_185238.jpg

W sumie do niczego się nie można było przyczepić... diagnostom spodobała się fura, twierdząc, że fajna wersja haha :P

Aaaaa było jedno ale :P Czemu tak mało km ^^ To mówię, że to zabawka, a do codziennej jazdy mam Polo :)

Ale zaraz nadrobię, we wtorek lecę na DE... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.11.2018 o 12:21, kamil-vag napisał:

No i rzecz, która mnie najbardziej cieszy, z modułem od B7 działa poprawnie doświetlanie zakrętów po kącie skrętu :) Już nie pokazuje głupot odnośnie wartości kąta.

Kamil a Ty masz ten sam moduł co ja???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Adam87 napisał:

Kamil a Ty masz ten sam moduł co ja???

No tak Adam :P Mówiłem przyjedź do mnie się podłączy jak trzeba i ustawi :) a co chcesz wiedzieć ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, kamil-vag napisał:

No tak Adam :P Mówiłem przyjedź do mnie się podłączy jak trzeba i ustawi :) a co chcesz wiedzieć ? 

No jak zakodowałeś, bo u mnie to troche 'inaczej' świeci..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Adam87 napisał:

No jak zakodowałeś, bo u mnie to troche 'inaczej' świeci..

Łączyłeś się już przez kompa z tym modułem, aktualizowałeś soft do najnowszego ? Pokaż screen z ustawień to Ci powiem co ustawić. 

Dziś trochę pojeździłem i działa bardzo fajnie to doświetlanie po kącie skrętu :) Podoba mi się, dużo bardziej efektywnie niż po kierunkach... teoretycznie jak ORI w B8.

Muszę jeszcze trochę zwiększyć kąt załączania bo 55 stopni to za częste załączanie, ori jest 90 stopni, to ja ustawię tak samo albo chociaż z 80 :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, kamil-vag napisał:

Łączyłeś się już przez kompa z tym modułem, aktualizowałeś soft do najnowszego ? Pokaż screen z ustawień to Ci powiem co ustawić. 

Dziś trochę pojeździłem i działa bardzo fajnie to doświetlanie po kącie skrętu :) Podoba mi się, dużo bardziej efektywnie niż po kierunkach... teoretycznie jak ORI w B8.

Muszę jeszcze trochę zwiększyć kąt załączania bo 55 stopni to za częste załączanie, ori jest 90 stopni, to ja ustawię tak samo albo chociaż z 80 :)

 

Nie łączyłem się z nim... 

Ide po niego podpinam i zobaczymy...

Wyśle fotkę... a Ty w pracy czy w domu??? Jak coś to moge zadzwonić???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam w 100% :hi:

Dzięki Kamil.. na taki efekt czekałem..

Aha i mam założone te żarówki co podesłałeś mi linka :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że też założyłeś kierownicę z B8 i to dzień po mnie :D

Ja jestem mega zadowolony ze zmiany  i multi jest znacznie wygodniejsze do obsługi jak w starej 4ramiennej kierownicy gdzie czasem i tak trzeba było szukać przycisków :P

Zastanawiałem się właśnie podczas kodowania ABS aby zmienić na większe heble ale zostawiłem tak jak było, jeździłeś już i masz jakieś odczucia po zmianie kodowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Adam87 napisał:

Aha i mam założone te żarówki co podesłałeś mi linka :decayed:

No świecą fajnie, białym światłem :) 

 

2 godziny temu, chudy92 napisał:

Widzę, że też założyłeś kierownicę z B8 i to dzień po mnie :D

Ja jestem mega zadowolony ze zmiany  i multi jest znacznie wygodniejsze do obsługi jak w starej 4ramiennej kierownicy gdzie czasem i tak trzeba było szukać przycisków :P

Ergonomia, kształt, wygląd wszystko na plus ;)

2 godziny temu, chudy92 napisał:

Zastanawiałem się właśnie podczas kodowania ABS aby zmienić na większe heble ale zostawiłem tak jak było, jeździłeś już i masz jakieś odczucia po zmianie kodowania?

Raczej nie odczułem różnicy, z tego co się orientuje to to ma bardziej wpływ przy działaniu ESP a nie przy normalnym hamowaniu... 

 

Dzisiaj przed planowaną trasą postanowiłem nieco przejrzeć silnik. Jest bardzo dobrze. Tak jak myślałem olej sączył się na wężach powietrznych przez powstający luz na połączeniach, po zastosowaniu oringów w celu usztywnienia suchutko... po wymianie uszczelniaczy ośki klapy gaszącej - przy EGR suchutko, no i @KoJ@K ładnie wyczyszczony kolektor nadal suchutki i czyściutki ^^ Dawno tu nie zaglądałem i chyba rzadki to widok taki czysty TDI :P:P:P

IMG_20181110_142850.jpg

IMG_20181110_142859.jpg

IMG_20181110_143018.jpg

Ale idealnie nie jest :P Pokrywa bardzo delikatnie się poci, ale wydaje mi się, że to pozostałości w kanaliku uszczelki i gniazdach śrub... będziemy obserwować dalej...

A na głowicy, został klej z pianki ? muszę to kiedyś doczyścić... bo najpierw miałem patent, że to przykleiłem a dopiero potem wpadłem na aluminiową folię... 

 

IMG_20181110_143023.jpg

IMG_20181110_143306.jpg

IMG_20181110_143904.jpg

IMG_20181110_145552.jpg

 

Edytowane przez kamil-vag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też lubię jak jest czysto i sucho pod maską, a w starszych autach większość ludzi niestety machnie ręką na jakiś wyciek, którego wyeliminowanie najczęściej okazuje się tak naprawdę groszową sprawą.

Pianka ma na celu wygłuszenie? Wybacz ale nie śledziłem tematu od początku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...