jakub.grudzinski1 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Myślę że kolo 300 / 350 za dwie sztuki dam radę wyłożyć. Wyrwę coś sensownego?
szczyp_ior Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Nówki będzie ciężko, barumy braviris zaczynają się od 260zł sam stałem przed takim dylematem i ostatecznie odpuściłem 17.. jakoś nie mam zaufania do używanych opon, a ceny nowych w tym rozmiarze ciut drogo wychodzą Na olx bez większego problemu znajdziesz w niezłym stanie np http://olx.pl/oferta/opony-goodyear-235-45-17-oponki-w-ladnym-stanie-dwie-sztuki-letnie-CID5-IDeRgNN.html#a365ae6459
jakub.grudzinski1 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Dzięki bardzo proszę powiedzieć mi jeszcze, czy lepiej szukać continentali, takich jak mam teraz, czy w podobnej cenie znajdę coś lepszego? Wgl czy conti sport 3 są dobrymi gumami? Jestem zielony w tym temacie.
mirek31071977 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Jakbyś trafił to dobierz takie same a jak nie to coś takiego jak ci kolega wyżej podał.Conti to jedne z gum najwyższej klasy.
BeyerBrown Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 (edytowane) Na stronie Continentala możesz znaleźć porównanie najnowszych opon ze starszymi w postaci diagramu, zajrzyj na ostatnią stronę tego pdf-a: http://blobs.continental-tires.com/www8/servlet/blob/289728/f41a734c3db98855225aabf647a42fa9/contisportcontact-5-download-1-data.pdf wg. producenta CSC5 są pod każdym wzgl. lepsze od CSC3. Wspominam o tym nie bez powodu bo na ogół stare i nowe modele są w tej samej cenie... Co nie zmienia faktu, że CSC3 to wciąż bardzo dobra opona, jak praktycznie każda opona Contiego Edytowane 4 Kwietnia 2016 przez BeyerBrown
jakub.grudzinski1 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Faktycznie z tych info wynika że 5 są zauważalnie lepsze. Jeśli znajdę conti 5, to kupię, a jeśli nie, to wezmę 3. Dziękuję za pomoc
BeyerBrown Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 (edytowane) W sumie to CSC2, CSC3 i CSC5 możesz brać w ciemno, w testach zajmują czołowe lokaty a i kierowcy też są zadowoleni. Kolega ma na 19-tkach Yokohamy Advan Sport V105 i twierdzi, że na fabrycznych 18" Conti CSC2 miał lepszą przyczepność. Szerokość obu kół miał tę samą, 225. W sprzedaży są już CSC6 ale póki co tylko na największe felgi, od 19" wzwyż. Edytowane 4 Kwietnia 2016 przez BeyerBrown
Rafał Sidor Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Witajcie, mam pytanie odnośnie doboru opon. Mam felgi 16 cali do tej pory były letnie i zimowe 205/55/r16 Chce kupić nowe opony letnie do mojego audi a4 b6 avant Samochód służy do pracy, dużo jeżdżę po terenie i sporo kilometrów robię. Także po różnych wsiach ale teraz praktycznie wszędzie jest asfalt. Czy rozmiar 205/55/r16 to jest optymalne rozwiazanie? jakie rozmiary polecacie?Jeżeli 205/55/r16 to mógłbym kupić lepsze a 2 sztuki a 2 co mam założyć na tył. Pożniej dokupić kolejne 2. a jezeli teraz komplet innego rozmiaru to z niższego segmentu. Jak miałbym kupić 2 opony to moje propozycje takie:http://www.oponeo.pl/dane-opony/continental-contipremiumcontact-5-205-55-r16-91-v/?origin=prodlisting&gclid=CPz03dzd98sCFWclcgoduRYIOg http://www.oponeo.pl/dane-opony/dunlop-sp-sport-bluresponse-205-55-r16-91-w#105965641 co o tym sądzicie? do robienia wiekszej ilosci km dobre opony? czy cos innego? co do innego rozmiaru to nie mam pojecia jakie, nie znam sie. licze na Waszą pomoc.
BeyerBrown Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 http://blog.8opon.pl/2013/03/test-opon-letnich-adac-2013-rozmiar-22545r17/ Zwycięzca: Continental SportContact 5 z werdyktem: bardzo wyważone właściwości, najlepsza na wodzie, dobra na suchej nawierzchni, niskie zużycie paliwa Opona zdecydowanie poprawna, mogę polecić z czystym sumieniem. Continental po raz kolejny potwierdził swoją przynależność do top-ligi. Jeżeli się podoba to nie szukać więcej i brać w ciemno. mógłbym kupić lepsze a 2 sztuki a 2 co mam założyć na tył Lepsze opony daje się na tylną oś! Oczywiście nie chodzi mi tu o różnicę w wysokości bieżnika na poziomie 0,5mm, bo wtedy warto co jakiś czas (np. co rok) przełożyć przód na tył by się równomiernie zużywały. Chodzi mi o to, że błędnym jest myślenie, że zajechane opony daje się na tył a z przodu nóweczki z 8mm bieżnikiem. A potem du.pa tańcuje przy hamowaniu na mokrym...
Rafał Sidor Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 rozumiem sytuacje z oponami, odnośnie przod i tyl. mam z 2013 roku calkiem przyzwoite opony, nie sa lyse, wyrzucilbym lyse. po prostu te lepsze mysle, ze na przod lepiej:) ten test jest 17 calowych opon, nie mam takich felg.
greg2505 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 zawsze lepsze opony powinno zakładać się na tylną oś niezależnie od napędu
Fido Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Z wielu testów wynika że lepsze na przód. Była już o tym dyskusja na ten temat.
BeyerBrown Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Jak się rzuca kontrargument to powinno się również podać jego uzasadnienie Póki nie wkleisz linka do choć jednego testu uznaję, że brakuje Ci dowodów 3 testy podpierające moją tezę: http://www.oponeo.pl/artykul/lepsze-opony-z-przodu-czy-z-tylu-testy-michelin-adac-i-oamtc Wyniki tych testów mówią, że więcej jest zalet niż wad montowania lepszych opon na tylnej osi, niezależnie od rodzaju napędu Wg. testów Michelina przy przednim napędzie można jeszcze spekulować co jest cenniejsze - czy (generalnie) lepsza przyczepność przy ruszaniu czy lepsze hamowanie na mokrym: http://www.oponeo.pl/files/ktore-opony-na-tyl-michelin.pdf
jacek 3773 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 a co sądzicie o marce GT Radial miał ktoś z takimi do czynienia, 205,55,16 91V ZA montaż , warzenie na alu. zaproponowano mi cenę 198zł szt . Trochę kusząca cena , chociaż bardziej do mnie przemawiają hankooki ventus prime 3 , ale trzeba już trochę dołożyć.
Awra Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Ja nadal nie mogę się przestawić na te uniroyale, opona jest świetna jak deszcz spadł to ja jak po sznurku leciałem nawet w zalanych koleinach. To wykładanie się opony w zakrętach zniwelowałem ciśnieniem - teraz mam 2.7 na przód i tył. I teraz mam pytanie, nie zaszkodzi im takie ciśnienie przy rozmiarze 225/40/18? Bo w końcu czuję że w zakrętach to się zaczyna dobrze trzymać ta miękka oponka
greg2505 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 (edytowane) Ja nadal nie mogę się przestawić na te uniroyale, opona jest świetna jak deszcz spadł to ja jak po sznurku leciałem nawet w zalanych koleinach. To wykładanie się opony w zakrętach zniwelowałem ciśnieniem - teraz mam 2.7 na przód i tył. I teraz mam pytanie, nie zaszkodzi im takie ciśnienie przy rozmiarze 225/40/18? Bo w końcu czuję że w zakrętach to się zaczyna dobrze trzymać ta miękka oponka wyząbkują się szybko,też tak nabijałem w continentale po roku poszły na śmietnik,a myślałem że łożyska się rozsypały,teraz pompuje 2.3 Edytowane 6 Kwietnia 2016 przez greg2505
Awra Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 No to ile mam ładować w to moje 2.0 tdi w quattro? Rozmiar 225/40 r18
greg2505 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 ja nabijam wg wlepki (co prawda nie ma 18 tylko 17) ,co do uniroyal to słyszałem opinie ,że boki są miękkie i na zakrętach pływa,niestety zbyt wysokie ciśnienie zniszczy je
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się